Iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
Gatverdamme,ik moet nog een dag......
Proost! Ik heb er ook eentje! (en nog 5 in de koelkast)quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
wat een rust vandaag!
Ik ben nog steeds chagrijnig, dus heb ik bier.
pizzaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
OMG!!!!
De pizzabezorger kan onze straat niet vinden en heeft nu al 3x gebeld.. Wat een kneus
En oh wee als zometeen mijn pizza koud is
i see whut you fucking did there!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
mag ik niks vragen? Ik zeg toch niks verkeerds? Ik vraag alleen naar het proces hoe deze slowchat tot stand is gekomen
Ja naja ik ben benieuwd, dan kan ik mijn kennis omzetten naar het lush topic, dit is toch geen trollenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
i see whut you fucking did there!
Omdat we het SHJN topic continu liepen te vervuilen met off-topic geneuzel. Daarom...simpel...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
mag ik niks vragen? Ik zeg toch niks verkeerds? Ik vraag alleen naar het proces hoe deze slowchat tot stand is gekomen
Van dattem!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat we het SHJN topic continu liepen te vervuilen met off-topic geneuzel. Daarom...simpel...
Jamaar het Lush-topic is toch al best een Lush-SC? Ik snap het wel. In het SHJN werd op een gegeven moment meer geluld dan dat er foto's geplaatst werden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
SI wil een sc voor lush-topic en heeft in het feedback topic hierom gevraagd. Echter werd dit geweigerdNow she has a sad
Jup, maar dat mag dus niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar het Lush-topic is toch al best een Lush-SC? Ik snap het wel. In het SHJN werd op een gegeven moment meer geluld dan dat er foto's geplaatst werden.
PUCKZZZIE IS MORGEN WEER BEHETERquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga naar bedje. Hoest me nog steeds een ongeluk en volgens mij heb ik weer verhoging. Heb ook een spiertje in mijn middenrif verrekt door het hoesten...die doet auw
En ik ga morgen lekker decadent met champagne en op het balkon naar de Gooise Vrouwen met mijn BFF (excusez le mot SQ)....ik MOET gewoon beter zijn morgen!!
Jaaaa!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
PUCKZZZIE IS MORGEN WEER BEHETER.
naja, volgens mij is er in de nagellaktopics verder niet over gerept, dus ik zou anders niet weten waar ik dan terug moest lezen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heel lif, vanaf het begin graag
Omdat het zo lekker makkelijk schrijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
bff's
wats mis met het begrip 'vriendin'?
op de basisschool heb je nog 'beste vriendinnen' om andere meisjes jaloers te maken... Ik snap het nut van die term na je vijftiende echt niet meer
Ik ook niet... ik ben je maar aan het vervelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, volgens mij is er in de nagellaktopics verder niet over gerept, dus ik zou anders niet weten waar ik dan terug moest lezen...
Nou, ik heb vriendinnen en ik heb beste vriendinnen. Vriendinnen zijn meiden waar ik het gezellig mee heb, mijn beste vriendinnen (2 stuks) zijn meer dan dat, die steunen me in moeilijke tijden, daar ga ik mee op vakantie, die zijn hier kind aan huis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
bff's
wats mis met het begrip 'vriendin'?
op de basisschool heb je nog 'beste vriendinnen' om andere meisjes jaloers te maken... Ik snap het nut van die term na je vijftiende echt niet meer
Is dat die tafel die ik ook heb??quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef Mirjam het volgende:
aaaaargh, wat is het in elkaar zeten van de malm toilettael KUHUT
die kutschroefjes
tering dingquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is dat die tafel die ik ook heb??
Ik heb de doos opengemaakt,geroepen en de doos naar haar toe geschoven: succes er mee schat
Yay!! Iemand snapt de handigheid van mijn BFF-termquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef princess-a het volgende:
Hier zijn het ook beste vriendinnen trouwensBeetje sneu maar dat zit er nog in vanaf de basisschool, toen waren we al best friends! hartsvriendinnen! en zulks
weet inderdaad altijd direct over wie Lindy het dan heeft
Ik vind jou heul lief hoor!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, voor de amateurpsychologen; dat is ook allemaal te wijten aan mijn tweede keus syndroom
ik neem genoegen met vriendin! Ik ben heel makkelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Nou SQ. Ik ben iemand die dus gewoon vriendinnen heb![]()
Wanna be my bff though?![]()
![]()
Ikea.... de winkel is leuk, maar de bouwpakkettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tering ding
nee, is volgens mij niet dezelfde, een gewoon langwerpig bureau met een la.
maar die schroehoefjes
ik ben er denk ik ruim een half uur mee bezig geweest, en heb er 3 af, de andere 3 zitten allemaal klem ondertussen
ikm zit hard te hopen dta broertje zo komt
zxe zitten steeda allemaal klem, en het zijn van die kleine kutgaatjes, en ales doet me pijn, en en enquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ikea.... de winkel is leuk, maar de bouwpakkettenNiet aan mij besteed. Bij mij vliegen ze altijd door de kamer omdat het niet zo snel gaat als ik wil en er (inderdaad) altijd wel ergens een schroefje vast gaat zitten. Scheef.
Ik vind het altijd vet leuk die pakketjes van Ikeaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ikea.... de winkel is leuk, maar de bouwpakkettenNiet aan mij besteed. Bij mij vliegen ze altijd door de kamer omdat het niet zo snel gaat als ik wil en er (inderdaad) altijd wel ergens een schroefje vast gaat zitten. Scheef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |