Mijn moeder was het oudste meisje in een katholiek gezin met 8 kinderen. Dan wordt je vanzelf geėmancipeerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
jouw moeder
ik ga al onze keinders opvoeden met hamer en sikkel
Mits ik niet in het ziekenhuis lig/ op vakantie ben zou ik best willen komen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil eigenlijk een midzomerfeest geven eind juni. En dan ook alle lakmeisjes uitnodigen. En dan een ruimte afhuren. Zou daar animo voor zijn?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil eigenlijk een midzomerfeest geven eind juni. En dan ook alle lakmeisjes uitnodigen. En dan een ruimte afhuren. Zou daar animo voor zijn?
Count me inquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
krengquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Brabantmeet... uhm...
Ik gooi op: za 2 april bij mij
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Brabantmeet... uhm...
Nails!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar dat is gewoon omdat ik het niet leuk vind. Maar ik kon al vrij snel basisdingen maken, en dat was wel handig toen ik ineens het huis uit was.
Nu probeer ik na te denken over wat ik wel goed kan, maar ik kan niks bedenken
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Brabantmeet... uhm...
Pehehehe met hysterische Debquote:
Ik claim de tweede plaatsquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen kan wel iets goed.
Ik kan bijvoorbeeld heel goed bier drinken!
Ik lolde, ik moest denken aan de achterbankfoto's in de Debsmobielquote:
nee dan is bb jarig. 2 april is beterquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kut, is dan de Almere-meet??![]()
Die had ik serieus niet door
9 april dan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik lolde, ik moest denken aan de achterbankfoto's in de Debsmobiel
Dan doen we 2 aprilquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dan is bb jarig. 2 april is beter
Nighty!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
Euh.. tbh kan ik 2 april ook wel
Ik lees het morgen trouwens wel. Duik nu echt m'n bed intruste dames
Een geėxporteerde Limboquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben jij ook een Brabo trouwens? Of een..??
Ooh, ik zou dat ook niet durven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt iets stoms gedaan. Ik kon vanmorgen niet uit bed dus ik ben met ongestyled haar en make-up loos naar de uva gegaan. Op zich niet zo'n punt, dat doe ik vaker. Maar nu was ik in mijn tussenuur loos aan het facebooken en nu kwam het idee om saint patricks day te gaan vieren in de stad. Gezien ik moest werken moest ik rechtsstreeks vanuit het werk gaan. Maar ik wilde eigenlijk niet make-up loos de kroeg in, dus ik dacht van 'ik laat me bij de douglas adviseren, dan ben ik iig opgemaakt'. Het was echt een leuke vrouw, normaal zijn het van die zure dozen maar deze had er de grootste lol in. En ze had hele fijne blusher opgedaan. Die wilde ik dus wel kopen, en ik vroeg wat die dan kostte. Ik had ¤14 begrepen. Dus ik sta bij de kassa, kost dat kreng ¤40 en durf ik niet te weigeren. Dus ik ga hem morgen in een ander filiaal terugbrengen
Helmers!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef AmyGrace het volgende:
Ok, ik had gezworen nooit een Helmer te kopen.
Toch gedaan, want te veel lakjes.![]()
Nagel gebroken bij het in elkaar zetten van dat rotding. Meteen gestraft.![]()
Gelukkig was het een duimnagel...
Whahahquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt iets stoms gedaan. Ik kon vanmorgen niet uit bed dus ik ben met ongestyled haar en make-up loos naar de uva gegaan. Op zich niet zo'n punt, dat doe ik vaker. Maar nu was ik in mijn tussenuur loos aan het facebooken en nu kwam het idee om saint patricks day te gaan vieren in de stad. Gezien ik moest werken moest ik rechtsstreeks vanuit het werk gaan. Maar ik wilde eigenlijk niet make-up loos de kroeg in, dus ik dacht van 'ik laat me bij de douglas adviseren, dan ben ik iig opgemaakt'. Het was echt een leuke vrouw, normaal zijn het van die zure dozen maar deze had er de grootste lol in. En ze had hele fijne blusher opgedaan. Die wilde ik dus wel kopen, en ik vroeg wat die dan kostte. Ik had ¤14 begrepen. Dus ik sta bij de kassa, kost dat kreng ¤40 en durf ik niet te weigeren. Dus ik ga hem morgen in een ander filiaal terugbrengen
Mja, ik vind em ook wel een tikje gammel, ma goed.. zal wel anders zijn als ie afgeladen vol zit met lakjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helmers!
Oke, ze zijn niet heel mooi, maar zoooo handig!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
Oh en het mooie is, het hele kroeg idee is uiteindelijk niet doorgegaan!
Hahahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
Oh en het mooie is, het hele kroeg idee is uiteindelijk niet doorgegaan!
Ja, als ie helemaal vol zit, staat ie ineens heel stevigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mja, ik vind em ook wel een tikje gammel, ma goed.. zal wel anders zijn als ie afgeladen vol zit met lakjes
Trusten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en nu een tukkie doen!
Nighty ladies
Ja dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:08 schreef altootje86 het volgende:
sjow... zeker niet slecht voor iemand van 12...
en inderdaad... brings back memories... mijn zusje die nagelpiercings bij zichzelf ging zetten enzo...
haha nee dat had ik dan weer niet. in tegenstelling tot mijn moeder en zusje (die hebben echt héle sterke nagels) heb ik maar van die slappe dingetjes. als ik geen verharder oid gebruik scheuren en bladderen ze bij het leven... niet echt fijn dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En al je nagels kort of normale lengte en dan je pink-nagel mega-lang.
it's sad and funny at the same timequote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Mirjam het volgende:
mogge
gisteravond hadden we crackers en kaas op tafel, de MR. heeft dat opgeruimd.
toen ik vanmorgen benedenkwam, zag ik de kaas op de broodplank staan, en de crackers lagen in de koelkast
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Mirjam het volgende:
mogge
toen ik vanmorgen benedenkwam, zag ik de kaas op de broodplank staan, en de crackers lagen in de koelkast
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:54 schreef Mirjam het volgende:
mogge
Dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
it's sad and funny at the same time![]()
Zit er wel progressie in?
hahaha ik wilde dat ook vragen!quote:
jawel hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
it's sad and funny at the same time![]()
Zit er wel progressie in?
Ik heb iets gemist geloof ik...begrijp ik het goed dat 1 van die pluizebollenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest het gewoon ff delen, het is een klein kutplaatje maar toch!~
[ afbeelding ]
Nog 3 nachtjes slapen
Wat groot alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3 nachtjes slapen
Cuteness!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3 nachtjes slapen
Oeh wel de lusten, maar niet de lasten dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
nee naar mijn papa en mama, ik kan geen hond nemen. Maar toch
Mijn ma heeft ze gevonden in Zwolle.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:00 schreef Dwyn het volgende:
Ik kan die Teeezlakjes hier nergens vinden.
He dat ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
nadat mijn beste vriendin me dumpte geloof ik er ook niet meer zo in
It''s so fluffyyyyyyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3 nachtjes slapen
OMGOMGOMGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3 nachtjes slapen
quote:
oooowwwwwwwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 3 nachtjes slapen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
!
ik kom echt nét van de supermarkt, en wist niet waar ik trek in had vanaaf, dus heb maar simpel kaasje meegenomen voor op toast
maar nu besef ik dat ik grote nood heb aan bugels en danish chef
jaaaa, waarom woon je nou zo ver wegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]Hahahahaha!!
Ik heb nog meer dan een halve zak liggen en nog een tubeKom hier maar Bugles eten dan!
Nou, omdat Brabantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaaa, waarom woon je nou zo ver weg
nomnom
bwhahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, omdat Brabant
Volgende meet neem ik voor jou een zak en een tube mee![]()
You're cute!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bwhaha
jij bent ook zo'n lief wijf, het is dat je al bezet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |