Een geëxporteerde Limboquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben jij ook een Brabo trouwens? Of een..??
Ooh, ik zou dat ook niet durven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt iets stoms gedaan. Ik kon vanmorgen niet uit bed dus ik ben met ongestyled haar en make-up loos naar de uva gegaan. Op zich niet zo'n punt, dat doe ik vaker. Maar nu was ik in mijn tussenuur loos aan het facebooken en nu kwam het idee om saint patricks day te gaan vieren in de stad. Gezien ik moest werken moest ik rechtsstreeks vanuit het werk gaan. Maar ik wilde eigenlijk niet make-up loos de kroeg in, dus ik dacht van 'ik laat me bij de douglas adviseren, dan ben ik iig opgemaakt'. Het was echt een leuke vrouw, normaal zijn het van die zure dozen maar deze had er de grootste lol in. En ze had hele fijne blusher opgedaan. Die wilde ik dus wel kopen, en ik vroeg wat die dan kostte. Ik had ¤14 begrepen. Dus ik sta bij de kassa, kost dat kreng ¤40 en durf ik niet te weigeren. Dus ik ga hem morgen in een ander filiaal terugbrengen
Helmers!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef AmyGrace het volgende:
Ok, ik had gezworen nooit een Helmer te kopen.
Toch gedaan, want te veel lakjes.![]()
Nagel gebroken bij het in elkaar zetten van dat rotding. Meteen gestraft.![]()
Gelukkig was het een duimnagel...
Whahahquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt iets stoms gedaan. Ik kon vanmorgen niet uit bed dus ik ben met ongestyled haar en make-up loos naar de uva gegaan. Op zich niet zo'n punt, dat doe ik vaker. Maar nu was ik in mijn tussenuur loos aan het facebooken en nu kwam het idee om saint patricks day te gaan vieren in de stad. Gezien ik moest werken moest ik rechtsstreeks vanuit het werk gaan. Maar ik wilde eigenlijk niet make-up loos de kroeg in, dus ik dacht van 'ik laat me bij de douglas adviseren, dan ben ik iig opgemaakt'. Het was echt een leuke vrouw, normaal zijn het van die zure dozen maar deze had er de grootste lol in. En ze had hele fijne blusher opgedaan. Die wilde ik dus wel kopen, en ik vroeg wat die dan kostte. Ik had ¤14 begrepen. Dus ik sta bij de kassa, kost dat kreng ¤40 en durf ik niet te weigeren. Dus ik ga hem morgen in een ander filiaal terugbrengen
Mja, ik vind em ook wel een tikje gammel, ma goed.. zal wel anders zijn als ie afgeladen vol zit met lakjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Helmers!
Oke, ze zijn niet heel mooi, maar zoooo handig!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
Oh en het mooie is, het hele kroeg idee is uiteindelijk niet doorgegaan!
Hahahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Mss het volgende:
Oh en het mooie is, het hele kroeg idee is uiteindelijk niet doorgegaan!
Ja, als ie helemaal vol zit, staat ie ineens heel stevigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mja, ik vind em ook wel een tikje gammel, ma goed.. zal wel anders zijn als ie afgeladen vol zit met lakjes
Trusten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en nu een tukkie doen!
Nighty ladies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |