Ja wth, hij doet het bij een .tiff file niet? En .cr2 wel? Help!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kwam er gister achter dat ik de burntool op 100% hardness had staan, snapte al niet waarom dat ding zo lelijk was en bij de dodge niet.
Overbelicht betekend niet dat je het met wat burnen goed kan krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Maakt toch niet zo veel uit? Ik wil de overbelichte delen op mijn foto met de burn tool, maar het blijft lelijk.
Kan je niet selecteren en met de exposure/brightnessdinges kutten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
Maakt toch niet zo veel uit? Ik wil de overbelichte delen op mijn foto met de burn tool, maar het blijft lelijk.
Ik ga er dus overheen met die tool, maar dan dekt hij het niet egaal. Sowieso krijg ik meer een soort grijstint eroverheenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Overbelicht betekend niet dat je het met wat burnen goed kan krijgen.. Of als je het te hard hebt staan dan wordt het nog lelijker ja
Uitsnede maken? Kan vast. Maar ik wil het met dodge/burn doen, omdat Puala en Omniej het ook zo gedaan hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan je niet selecteren en met de exposure/brightnessdinges kutten?
Dat is altijd. Althans, grijstint. Bij mij danquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga er dus overheen met die tool, maar dan dekt hij het niet egaal. Sowieso krijg ik meer een soort grijstint eroverheen
Okeeeequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uitsnede maken? Kan vast. Maar ik wil het met dodge/burn doen, omdat Puala en Omniej het ook zo gedaan hebben
Ik hou 'm vast en sleep hem door het overbelichte deel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is altijd. Althans, grijstint. Bij mij danEgaal dekken kan door dat ding vast te houden.
Dezequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeee
Welke foto gaat het om?
Komt door ranges pulldownquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga er dus overheen met die tool, maar dan dekt hij het niet egaal. Sowieso krijg ik meer een soort grijstint eroverheen
Want daar gaat 't automatisch?quote:
Nee, daar heb je veul meer controle en geen gezeik met reservekopie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want daar gaat 't automatisch?
Maar da's niet gratisch right?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef freud het volgende:
Nope, met wat meewind heb ik nog een 256Mb kaartje voor je, maar ik zou zekers minimaal 4Gb scoren...
En ik zou LR binnensleuren.
[..]
Nee, daar heb je veul meer controle en geen gezeik met reservekopie.
256 MB schiet je 25 foto's mee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar da's niet gratisch right?
Reservekopie? Wat is dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef freud het volgende:
Nope, met wat meewind heb ik nog een 256Mb kaartje voor je, maar ik zou zekers minimaal 4Gb scoren...
En ik zou LR binnensleuren.
[..]
Nee, daar heb je veul meer controle en geen gezeik met reservekopie.
Er is wel meer niet gratisch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar da's niet gratisch right?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |