Dan hoop ik maar dat je geen vertraging oploopt of het gaat je een nier of een oog kosten om je studieschuld terug te betalen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Beurskost me aan collegegelden zilch
Derde jaar en bachelorscriptie enzo ga ik daar schrijven, en hopelijk daarna daar de master doen
Ik hoop dat het er niet doorheen komt. En nu willen ze de beurs voor de master nog afschaffen en het OV recht inkorten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
vertraging? Nee, ik doe 1 vak op afstand, andere vak dat ik hier moet volgen doe ik daar en de andere vakken (minoren) doe ik daar bij geschiedenis.
En ik moet sowieso al 3000 euro betalen als 't er doorheen komt
Interessant! Ben je zo goed op de hoogte van meervoudige intelligentie? En hoe verpak je dat in een workshop...werkenderwijs diverse gebieden ontdekken? Methematisch, ritmisch en verbaal lijkt me bijvoorbeeld prima te doen, maar inter- of intrapersoonlijk is weer anders.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bijeenkomst van een project, en dan workshop meervoudige intelligentie geven.
Fijn hè, die lange reizen! Altijd zorgen dat als je terugkomt, je in één keer doorhaalt tot 's avonds, normale tijd dat je naar bed gaat. Is lastig, maar anders hou je er dagenlang last van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef Sander het volgende:
Mijn bioritme is naar de vaantjes dus of ik slaap, of ik ben klaarwakker en voel me alsof het middag is
Pretzelsquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik pak wel n zak chips en van die vieze stokjes mee
verder ben ik tevreden met koffie en water
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan ga ik nog een potje online oefenen
Euh... kwart over acht onderaan de fietsbrug is vroeg zat toch? Of half negen? Pick any.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoef niet gelijk weg hoorwat komt je goed uit?
Omdat 'ie anders eerst heel de stad door moet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:01 schreef Mikkie het volgende:
Waarom dat danMaakt mij verder niet uit hoor, daar niet van
Kijk hem even sociaal doen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:24 schreef IrishBastard het volgende:
Ook nuttig, dikke woei voor je schuttingNog hulp nodig van het weekend?
Dank je voor het aanbod, maar ik was nog niet voor de schutting bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:24 schreef IrishBastard het volgende:
Ook nuttig, dikke woei voor je schuttingNog hulp nodig van het weekend?
En niet eens normaal kunnen ademen enzo...quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:22 schreef Californium het volgende:
Pfff.... Je zou maar bijna jarig zijn enzo
Dat kan als je bijvoorbeeld kei oud wordt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En niet eens normaal kunnen ademen enzo...
Beetje medelijden voor deze dinosaurus jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat kan als je bijvoorbeeld kei oud wordt...
Hee, is dat geen RS250 frame?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod, maar ik was nog niet voor de schutting bezigDat is namelijk slechts een kwestie van 4 palen de grond in jagen en die platen ertegen aan schroeven
![]()
Ik had een motorframepje voor een krat bier gekocht, vond het zon mooi ding dat ik dacht, die moet aan de muur komen!![]()
Dus slijptol erin! alleen kon ik maar op 2 plekken met mijn kleine schijfje erbij, dus de handzaag moest er aan te pas komen
![]()
[ afbeelding ]vind het echt een kunstwerkje.
ps Mikkie, als ik em de volgende keer niet omhoog krijg bel ik jou wel![]()
Jij zou het bier houden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
Motorframe voor een krat bier? Ben ik nou echt zo ziek of wat?
Heb wel een beetje medelijden met je hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje medelijden voor deze dinosaurus ja
Jeweetzquote:
Mooizoquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb wel een beetje medelijden met je hoor
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
Motorframe voor een krat bier? Ben ik nou echt zo ziek of wat?
Plannen zijn inderdaad wel mooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef Swindler het volgende:
Dat nieuwe USC ziet er toch wel heel strak uit! Hadden ze alleen eerder moeten doen gezien de huidige bezetting
Betste lezer,quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef Californium het volgende:
krijg nog steeds mailtjes van mensen die niet zo goed kunnen lezen.... Ga er ook geen moeite meer voor doen hoor! Niet mijn probleem!
Wel al bijna de neiging gehad om de domme mensen te gaan pesten met serieuze mailtjes terugquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Betste lezer,
Krijgt den vlekftyftus!
met vrgheindleijke groet,
kalicovforium!
L.S, s.s.t.t.,quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel al bijna de neiging gehad om de domme mensen te gaan pesten met serieuze mailtjes terug
Wel jammer van de 'dat' die mistquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
L.S, s.s.t.t.,
Betreffende uw bericht moet ik u thans mededelen ,sub conditione Jacobi, ik hiermee akkoord ga.
Vale,
Cali
O ja!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel jammer van de 'dat' die mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |