Ik twijfel juist totaal niet. De lichaamstaal van Gale schreeuwt gewoon dat hij een lulverhaal aan het ophangen is.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef sp3c het volgende:
het is wereldnieuws omdat het op youtube staat maar voor de gemiddelde leraar van jongetjes in die leeftijd is dit business as usual volgens mij
sterker nog als ik beide interviews achter elkaar bekijk dan begin ik te twijflelen aan het verhaal van Casey dinges
more then meets the eye denk ik atm
Maar keur je het ook goed dat er duizenden mensen hem met de dood bedreigen?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik twijfel juist totaal niet. De lichaamstaal van Gale schreeuwt gewoon dat hij een lulverhaal aan het ophangen is.
Uiteraard niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Maar keur je het ook goed dat er duizenden mensen hem met de dood bedreigen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef athlonkmf het volgende:
oh gossie....
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sey-begon-zelf.dhtml
quote:"Ga de klas in, idioot" zou Casey hebben geroepen.
De leugens die hij uitkraamtquote:
Ik denk toch dat hij wel gepest werd vroeger.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De leugens die hij uitkraamt
"ik ben vroeger ook gepest en ben ook maar een slachtoffer"![]()
"hij begon eerst maar dat was voordat de camera startte"
Zelfs met z'n vader die buiten beeld hem tijdens het interview coached wat hij moet zeggen bakt hij er geen ruk om sympatiek over te komen![]()
Op 5.39
interviewer: are you sorry?
Ritchard: no, *kijkt naar z'n vader* ehmm.... yeah
en
interviewer: ga je nog door met pesten?
Ritchard: ehmmm..... eh... waarschijnlijk niet.
Ik vond hem al een lul en dit interview heeft het alleen maar vergroot![]()
Die etter zit nu zo vol zelfmedelijden dat het hem idd echt geen fuck kan schelen dat hij Casey (en waarschijnlijk ook wel anderen) al die tijd heeft lopen fucken...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij wel gepest werd vroeger.
Echter voelt hij zich totaal niet schuldig om het zelf te doen, wat de interviewer al opmerkte.
Dit. Wat een schijnheilig ettertje die zelfs nu zijn daden nog probeert goed te praten. Het enige waar hij "spijt" van heeft is dat heel de wereld nu kan zien wat een laffe klootzak hij is.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik twijfel juist totaal niet. De lichaamstaal van Gale schreeuwt gewoon dat hij een lulverhaal aan het ophangen is.
een lulverhaal is het absoluut maar ik geloof wel dat de waarheid ergens in het midden ligtquote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En de hele wereld zou zich dan weer moeten schamen voor het feit dat ze zich nu in zijn positie verplaatsen en de rollen omdraaien.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Dit. Wat een schijnheilig ettertje die zelfs nu zijn daden nog probeert goed te praten. Het enige waar hij "spijt" van heeft is dat heel de wereld nu kan zien wat een laffe klootzak hij is.
Klopt, hem via internet bedreigen is natuurlijk ook not-done.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En de hele wereld zou zich dan weer moeten schamen voor het feit dat ze zich nu in zijn positie verplaatsen en de rollen omdraaien.
quote:He said that the few friends that he had in his first months of high school had abandoned him once the bullying started again and that he has been going it alone ever since being constantly bombarded with insults and slaps to the back of the head. He was even, one time, held down and duct taped to a pole. It is just so sad to hear this because he seems like such a intelligent, nice young man.
Dit dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Dit. Wat een schijnheilig ettertje die zelfs nu zijn daden nog probeert goed te praten. Het enige waar hij "spijt" van heeft is dat heel de wereld nu kan zien wat een laffe klootzak hij is.
Jij stelt voor dat we gewoon even bij hem langs gaan en hem persoonlijk gaan bedreigen!?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Klopt, hem via internet bedreigen is natuurlijk ook not-done.
Veilig vanachter je laptopje bedreigen kan iedereen. Face to face bedreigen... dan ben je pas een baasquote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij stelt voor dat we gewoon even bij hem langs gaan en hem persoonlijk gaan bedreigen!?
Dat manneke is 12 jaar oud..... (en diejongen die hij als eerst een mep verkocht was 15 jaar en 3 koppen groter en de bully past 3 keer in de gepeste jongen....quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De leugens die hij uitkraamt
"ik ben vroeger ook gepest en ben ook maar een slachtoffer"![]()
"hij begon eerst maar dat was voordat de camera startte"
Zelfs met z'n vader die buiten beeld hem tijdens het interview coached wat hij moet zeggen bakt hij er geen ruk om sympatiek over te komen![]()
Op 5.39
interviewer: are you sorry?
Ritchard: no, *kijkt naar z'n vader* ehmm.... yeah
en
interviewer: ga je nog door met pesten?
Ritchard: ehmmm..... eh... waarschijnlijk niet.
Ik vond hem al een lul en dit interview heeft het alleen maar vergroot![]()
Nee, geen van beide. Reactie van Casey vond ik terecht en net goed voor dat rotventje. En als ik dan zo'n interview zie heb ik daar wel een mening over / bepaald gevoel bij. Prima om daar hier over te discussieren, maar haatmailtjes gaan sturen of hem bedreigen via Facebook oid vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij stelt voor dat we gewoon even bij hem langs gaan en hem persoonlijk gaan bedreigen!?
Bij ons waren de kleinste altijd de snelste. Als er een pestkop was hij meestal een kop kleiner, hij ontweek gewoon al mijn stompenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat manneke is 12 jaar oud..... (en diejongen die hij als eerst een mep verkocht was 15 jaar en 3 koppen groter en de bully past 3 keer in de gepeste jongen....
Ik ben vroeger gepest..me hoela...
Als je gepest wordt dan pak je geen groter formaat aan!
groei eerst maar eens op!
Ik spreek uit ervaring.... ook altijd gepest totdat het bij mij hoog zat en ik de kleinste pestkop een goei blauw oog had gemept en dat ie wat mank liep....
Niets mis mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |