mooi hea...quote:
Had je een inspiratie voor de tt dan?quote:
Doet er niet toequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had je een inspiratie voor de tt dan?
misschien moeten we nu ook maar weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef NBT het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom we opnieuw begonnen waren met tellen.
nu wil ik het wetenquote:
wat deed je onder het bureau?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef NBT het volgende:
grrrr ^%*%^(^& ik stoot verdomme keihard mijn hoofd tegen het bureau!![]()
![]()
mijn telefoon oplader erin stoppen. en die van de scanner eruit.quote:
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef NBT het volgende:
grrrr ^%*%^(^& ik stoot verdomme keihard mijn hoofd tegen het bureau!![]()
![]()
Je mag wel even op me steunen hoor... ik val niet zomaar omquote:
Gaarne.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je mag wel even op me steunen hoor... ik val niet zomaar om![]()
ah fuck, mijn batterij is op, maar heb me lader niet bij mequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:16 schreef NBT het volgende:
[..]
mijn telefoon oplader erin stoppen. en die van de scanner eruit.
dat had ik maandagquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ah fuck, mijn batterij is op, maar heb me lader niet bij me
doe je voorzichtig?quote:
vraag je even of een collega het voor je doetquote:
Ik zit alleen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vraag je even of een collega het voor je doetGewoon lief aankijken, werkt wel bij jou denk ik...
Lekker!quote:
goed plan... dan zal ik stoppen met je te WA-en...quote:
Niet stoppen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker!![]()
[..]
goed plan... dan zal ik stoppen met je te WA-en...
hoe laat ben je weg eigenlijk?
Ah, lekker!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Niet stoppen!![]()
Ik mag weg als mijn collega's terug zijn van lunch.
Ze nemen een burger voor me meequote:
een kleintje neem ik aan...quote:
ik hoopte het... voor je...quote:
een dubbele whopper is toch best een complete lunch..quote:
Tja... wat moet ik erover zeggen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef NBT het volgende:
ik haat macdonalds, een beetje mijn burger verpesten
hoe lukt ze dat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef NBT het volgende:
ik haat macdonalds, een beetje mijn burger verpesten
voor, of nadat jij er bent geweest?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
nondeju... wat stinkt het bij ons in de plee zeg...![]()
voor...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor, of nadat jij er bent geweest?
en laat het de wederopstand feestelijk worden gevierdquote:
doet het pijn?quote:
Nee, kutklant.quote:
quote:
dankjeequote:
ah, zo'n geval zoals je op de meet vertelde of niet? eerder klaar maar toch volledig betalenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dankjee
hij is eerder weggegaan. Had eigenlijk pas net klaar meoten zijn.
Nee. Hij ging de hele tijd de dominant uithangen en ging lopen knijpenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, zo'n geval zoals je op de meet vertelde of niet? eerder klaar maar toch volledig betalen![]()
Ah... irritant... dus ook niet eens knaken gekregen of wel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Hij ging de hele tijd de dominant uithangen en ging lopen knijpenAls hij dat wil doen, moet hij maar een sm-spel nemen met een slavin, en geen massage
Dus ik kneep terug. Hij boos, foetsie.
quote:
gelukkig dat je er weer bentquote:
Lekker is dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig dat je er weer bent
maar ik ga even de fabriek in... even wat regelen...
sorry... maar ben ik weer...quote:
goed bezig... dan ga ik nog even tot half 5 doorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef pl4kkie het volgende:
Zoo lekker een uurtje eerder nar huis vandaag en straks opweg naar de premiere van The Fighter met FOK!ers
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig... dan ga ik nog even tot half 5 door
quote:
quote:
Was maar een grapje hoor :quote:
gelukkigquote:
Halloquote:
dw'tjequote:
ja, hoor net dat mn bazin er niet is vandaag. En toffe klant gehad zonetquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dw'tje
gaat het inmiddels beter op het werk?
Mooi, dat maakt je dag weer wat goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, hoor net dat mn bazin er niet is vandaag. En toffe klant gehad zonet
Inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dat maakt je dag weer wat goed
quote:
De rest van de week was beterquote:
klagertquote:
Geen idee, zit de hele dag binnen.quote:
Nog geboard dan?quote:
Jammer.. en inmiddels al het eten alweer op?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, zit de hele dag binnen.
net geluncht ja. 5 min geledenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammer.. en inmiddels al het eten alweer op?
ik ook net mn laatste broodje opquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
net geluncht ja. 5 min geleden
Nee deze week nog niet. Maar morgen en overmorgen komt er waarschijnlijk nieuwe sneeuwquote:
Goede zaak.quote:
Doeiiquote:
tof. Ik wil ook eens boarden!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee deze week nog niet. Maar morgen en overmorgen komt er waarschijnlijk nieuwe sneeuwDus zaterdag ga ik zeker
Ezechielk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
3x raden wie er vanaf morgen kan koken
quote:
quote:
JA WAT? Hij schopte mij steeds de keuken in. Of bestellen.quote:
Hups we gaan maccen, jij rijdt. Je weet nu toch de weg in Purm!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
JA WAT? Hij schopte mij steeds de keuken in. Of bestellen.
Luie hondquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups we gaan maccen, jij rijdt. Je weet nu toch de weg in Purm!
Nogalquote:
Nice!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar enfin. Ik krijg dus net een sms. Ik kan tijdelijk koelkast lenen van vrienden. Die komen ze ook morgen brengen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups we gaan maccen, jij rijdt. Je weet nu toch de weg in Purm!
Beter!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar enfin. Ik krijg dus net een sms. Ik kan tijdelijk koelkast lenen van vrienden. Die komen ze ook morgen brengen
heb ik gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goede zaak.
[..]
DoeiiKnuffel miniduck even van me?
ja ik vond het ook super, alleen net weer 10x in een minuut nee gezegdquote:
Nu alleen nog een fornuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal![]()
LIEFFFquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik gedaanze vloog me meteen om de hals toen ik thuis kwam nu eten maken
Nee heb ik ookquote:
Goede vrienden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee heb ik ook![]()
Komen ze ook morgen brengen
Ik ook.quote:
ik zou hier naar toe gaan, maar klassenuitje met school zat in de weg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef pl4kkie het volgende:
Zoo lekker een uurtje eerder nar huis vandaag en straks opweg naar de premiere van The Fighter met FOK!ers
Jij hoort al in bed te liggen, zoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zou hier naar toe gaan, maar klassenuitje met school zat in de weg.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi.quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmzz. hier slaapt ook iedereen dus..
Hoi snorhaarquote:
Ha, jij hebt het tenminste meteen doorquote:
Goed he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, jij hebt het tenminste meteen door
Jij straks, en geniet van je peuk!quote:
Echt welquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed he.
[..]
Jij straks, en geniet van je peuk!
NBTquote:
Nou, poepoe, wat geil. een zonnebril.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NBT
wat zie ik nou weer voor geile foto van jou in Hoe zie je er nu uit, voor de 58ste keer?!
je ui is trouwens welquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou, poepoe, wat geil. een zonnebril.
ik hou zowizo niet van zonnebrillen. zie liever mooie ogen dan zo'n laskap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou, poepoe, wat geil. een zonnebril.
half 6packquote:
manneneendquote:
rustig, je ziet het... en ik ben er vandaag ook niet veel, moet voor de zaak naar Vlissingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:10 schreef tripack het volgende:
[..]
manneneend![]()
hoe gaat het hier dan?
Morguuh Gquote:
das een endje wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig, je ziet het... en ik ben er vandaag ook niet veel, moet voor de zaak naar Vlissingen
ja gaat wel, niet zo moe maar weinig zin in vandaagquote:
Tja, ruim uurtje rijden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:16 schreef tripack het volgende:
[..]
Morguuh G
[..]
das een endje weg
[..]
ja gaat wel, niet zo moe maar weinig zin in vandaag
en met jouw?
morguuh Stuiterend hoofddekselquote:
Mogguhquote:
waarom ben je dan zo vroeg op?quote:
Kom maar ff bij me liggen.quote:
Je wil niet weten wat ik vandaag allemaal moet doen/regelenquote:
Okquote:
ach ik weet wel hoe het voelt om net iets te laat naar bed te gaan als je de volgende dag te vroeg op moet staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik vandaag allemaal moet doen/regelen![]()
Ik had gewoon vroeg naar bed moeten gaan ipv baggeren in GRTD met Ez
[..]
Ok
Net iets te laat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ach ik weet wel hoe het voelt om net iets te laat naar bed te gaan als je de volgende dag te vroeg op moet staan
Wat?quote:
Geen idee. ik wist gewoon even niks te zeggen eigenlijk.quote:
Ik heb heerlijk geslapen hoor. Alleen zo kortquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
Ben ik dan de enige die goed geslapen heeft?
ben jij nog niet weg!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
Ben ik dan de enige die goed geslapen heeft?
Ik ga al...quote:
ja je hoeft niet per se op je werk te zitten om niks te doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Is de OJW al lang weg eigenlijk?Valt me nu pas op
voor de stormquote:
Zit wat in natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ja je hoeft niet per se op je werk te zitten om niks te doen
morguuh Rossdale
boh das wel balen, voor jou en voor die vriendin ook welquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Kudt. Kan je eens uitslapen, staat er om 9 uur een jankend vriendinnetje aan de deur.
ja nogal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
boh das wel balen, voor jou en voor die vriendin ook wel
hopelijk heb je dan niet zo'n drukke dag verderquote:
Zometeen even Nijmegen in, groen shirt halen, en vanavond zuipen als een malle.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk heb je dan niet zo'n drukke dag verder
owjah Sint patricksday natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zometeen even Nijmegen in, groen shirt halen, en vanavond zuipen als een malle.
Yessss!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah Sint patricksday natuurlijk
Je overleeft het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik verveel me ook dodelijk vandaag. Rustige dag.
in Nijmegen zitten ook pubs, maar ik ga naar Arnhem met een collega.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is maar te hopen.
Vieren ze hard St. Patty's day in Nijmegen dan ?
Ik heb het vorig jaar in Zwolle gevierd, en het was wel gezellig, aan het eind van de avond had ik een Iers accent volgens een paar Ieren die daar rondliepenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
in Nijmegen zitten ook pubs, maar ik ga naar Arnhem met een collega.En we zullen zien he.
wou je langskomen dan?
Wel iers bier drinken dan he!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar in Zwolle gevierd, en het was wel gezellig, aan het eind van de avond had ik een Iers accent volgens een paar Ieren die daar rondliepenIk was gewoon blauw
Maar ik kan helaas niet vandaag, vanavond komen er maten langs, beetje chillen enzo
Dat is dus het probleem. Ik ben wel een bier liefhebber, maar ik vind Iers bier niet echt lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel iers bier drinken dan he!
Alsof Guinness het enige isquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Ik ben wel een bier liefhebber, maar ik vind Iers bier niet echt lekker.
Guiness is helemaal niets voor mij, maar misschien heb ik nog nooit echt lekker bier gevonden uit Ierland...
Red, is dat ook met zo'n balletje in het blik als je hem open tikt ? Zoja, dan heb ik die wel eens gehad. Niet helemaal mijn ding maar niet smerig ofzo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof Guinness het enige isga Murphy's red drinken (stout zal je vast niks vinden) dan.
Ik drink red neit uit blikquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Red, is dat ook met zo'n balletje in het blik als je hem open tikt ? Zoja, dan heb ik die wel eens gehad. Niet helemaal mijn ding maar niet smerig ofzo.
Ik zoek voor zulke gelegenheden bier die lekker is en ook in rap tempo te drinken is
Gewoon stappen op zaterdagavond, en op ze af stappen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga me eigen aanmelden op een daling site. Dan hebk soms nog wat teneuken
Ga verhuizen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik woon in Lelystad ik kan het niet op een andere manier krijgenFaalstad
Misschien volgend jaar, kijken of mijn werkgever mee werktquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga verhuizen.
Ik wist wel dat je in Lelystad woont.
Daling of dating?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ga me eigen aanmelden op een daling site. Dan hebk soms nog wat teneuken
tsja dat is niet voor iedereen makkelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon stappen op zaterdagavond, en op ze af stappen.
Belangrijkste :
1. Niet bang zijn om een blauwtje te lopen
2. Schijt hebben
Klopt, dat gevoel moet ook groeien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
tsja dat is niet voor iedereen makkelijk
Ik meot morgen ook werken, schijt aan hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef gianni61 het volgende:
St Paddy's
Helaas niet vieren dit jaar. morgen weer werken.
1 jaar echt goed gevierd in maastricht met wat vrienden.
nederlandsers en amerikanen waren overtuigd dat ik iers was.
niet moeilijk met rood haar, een rugby shirt en een ierse vlag en redelijk goed engels..
sindsdien heb ik dan ook Paddy als bijnaam..
Nice. Waarheen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar, kijken of mijn werkgever mee werkt
Ik heb het gemerkt jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, dat gevoel moet ook groeien.
Komt vanzelf als je het graag wilt. Ik had het vroeger ook, en tegenwoordig zeg ik gewoon wat ik denk en doe ik het gewoon
Soms word het niets, en soms heb je een leuk avondje
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt ja
je hebt me zelfs uit mn zwembroek gekregen!
Nice.quote:
Ja. Ik ehb die van jou nog steeds in mn kast liggenquote:
Mooie bloemetjes zwembroekquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Ja. Ik ehb die van jou nog steeds in mn kast liggen
Jij sowiesoquote:
Jaquote:
Bewaar hem met je leven. Later wordt ie veel geld waard.quote:
Bewaar hem met je leven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bewaar hem met je leven. Later wordt ie veel geld waard.
Dan ben ik vet beroemd en kan je hem verpatsen voor heul veel geld
ZAL IK DOEN!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bewaar hem met je leven. Later wordt ie veel geld waard.
Dan ben ik vet beroemd en kan je hem verpatsen voor heul veel geld
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZAL IK DOEN!
FUCK YOU I'M DRUNK, FUCK YOU I'M DRUNK
Ah, verklaart een hoop.quote:
Pour my beer down the sink I've got more in the trunk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ZAL IK DOEN!
FUCK YOU I'M DRUNK, FUCK YOU I'M DRUNK
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik sta volledig achter mijn eerste reactie: Mafkezen
Dat wist ik. Waarom wist ik datquote:
Ik wil kokenquote:
Als ik thuis kom is dat het eerste wat ik ga doen.quote:
Ik was net in het winkelcentrum.quote:
leuke avonden heb ik genoegquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, dat gevoel moet ook groeien.
Komt vanzelf als je het graag wilt. Ik had het vroeger ook, en tegenwoordig zeg ik gewoon wat ik denk en doe ik het gewoon
Soms word het niets, en soms heb je een leuk avondje
Ik ken het, ik heb ook een aardige tik gehad met mijn vorige vriendin.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
leuke avonden heb ik genoegalleen het vertrouwen in de andere sexe heeft een aantal x behoorlijke klappen te verduren gehad.
Ja maar jij begint toch altijd met swaffelen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb ook een aardige tik gehad met mijn vorige vriendin.
Het beste is ( hoe moeilijk het ook is ) om het glas als half vol te zien ipv half leeg
En het werkt ook vaak wel als je een leuke meid aanspreekt in de kroeg om gewoon te denken : Het is maar een meisje in de kroeg en we zien wel
Wel iets van groen he!quote:
Nee Swaffelen doe ik enkel bij speciale gelegenheden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij begint toch altijd met swaffelen?
[..]
Wel iets van groen he!
Daten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee Swaffelen doe ik enkel bij speciale gelegenheden!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Ez de 16de voor de 3de keer mono zn peners mag aanschouwen
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Ez de 16de voor de 3de keer mono zn peners mag aanschouwen
Schijnbaar heb je iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
16 april is een speciale gelegenheid
stiekem vind je dat wel geil.quote:
dat is nou juist het vervelende met alles heb ik juist dat,het glas half vol is ipv half leeg behalve met datquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb ook een aardige tik gehad met mijn vorige vriendin.
Het beste is ( hoe moeilijk het ook is ) om het glas als half vol te zien ipv half leeg
En het werkt ook vaak wel als je een leuke meid aanspreekt in de kroeg om gewoon te denken : Het is maar een meisje in de kroeg en we zien wel
IJdele hoop babequote:
Niet eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je iets om trots op te zijn.
quote:
Omgquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono doet dat niet zomaar bij iedereen. Dus je kan er dan wel trots op zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik geswaffelt zou worden moet dat wel door iets zijn waar ik trots op kan zijn.
Meets zijn leukquote:
en wat is iets waar jij trots op kan zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik geswaffelt zou worden moet dat wel door iets zijn waar ik trots op kan zijn.
Geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
en wat is iets waar jij trots op kan zijn?
Lachen, gieren, brullenquote:
daarom kom ik ook naar de eerst volgende GRTD meetquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono doet dat niet zomaar bij iedereen. Dus je kan er dan wel trots op zijn
[..]
Meets zijn leuk
Ik ben wel super zenuwachtig voor de 16de.quote:
Groot gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
daarom kom ik ook naar de eerst volgende GRTD meet
Anders ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben wel super zenuwachtig voor de 16de.
1 grote FOK! Orgie dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Stel FOK!kers over de vloer en een vriendin van me komt ook met haar vriend. Zij is nieuwsgierig naar FOK! en FOK!kers
ja maar ik ga iedereen voor het eerst zien!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Stel FOK!kers over de vloer en een vriendin van me komt ook met haar vriend. Zij is nieuwsgierig naar FOK! en FOK!kers
Dat zijn het altijdquote:
Nou en!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar ik ga iedereen voor het eerst zien!
is wel leuk. maar ook spannend...quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn het altijd
[..]
Nou en!
Is leuk
Denken dat je daar de kans voor krijgtquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef NBT het volgende:
[..]
is wel leuk. maar ook spannend...Dadelijk zit ik daar stil in een hoekje enzo
daar geloof ik en denk menig andere niet zo heel veel vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef NBT het volgende:
[..]
is wel leuk. maar ook spannend...Dadelijk zit ik daar stil in een hoekje enzo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat je daar de kans voor krijgt
Met mono en Ez in de buurt krijg je daar de kans niet voor hoorquote:
Bier!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef Monopoly het volgende:
Leuk hoor zo'n meet.
Beetje roddelen en ouwehoeren + bier
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mono en Ez in de buurt krijg je daar de kans niet voor hoor
Ik denk dat Ez het meest reden heeft om bang te zijn. Mono die hem wil swaffelen en jij die hem gaat verkrachtenquote:
En er zal alleen Hertog Jan in huis zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doet het altijd goed. Fokkers zijn echte bierdrinkers
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat Ez het meest reden heeft om bang te zijn. Mono die hem wil swaffelen en jij die hem gaat verkrachten![]()
Jij bent veilig hoor
[..]
En er zal alleen Hertog Jan in huis zijn_!
[..]
En er zal alleen Hertog Jan in huis zijn_!
Klopt, ik ben veilig.quote:
Ander bier wordt door Ez hoogstpersoonlijk over het balkon geflikkerdquote:
Zie geen reden om bang te zijnquote:
En terecht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ander bier wordt door Ez hoogstpersoonlijk over het balkon geflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |