mooi hea...quote:
Had je een inspiratie voor de tt dan?quote:
Doet er niet toequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Had je een inspiratie voor de tt dan?
misschien moeten we nu ook maar weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef NBT het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom we opnieuw begonnen waren met tellen.
nu wil ik het wetenquote:
wat deed je onder het bureau?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef NBT het volgende:
grrrr ^%*%^(^& ik stoot verdomme keihard mijn hoofd tegen het bureau!![]()
![]()
mijn telefoon oplader erin stoppen. en die van de scanner eruit.quote:
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:15 schreef NBT het volgende:
grrrr ^%*%^(^& ik stoot verdomme keihard mijn hoofd tegen het bureau!![]()
![]()
Je mag wel even op me steunen hoor... ik val niet zomaar omquote:
Gaarne.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je mag wel even op me steunen hoor... ik val niet zomaar om![]()
ah fuck, mijn batterij is op, maar heb me lader niet bij mequote:Op woensdag 16 maart 2011 13:16 schreef NBT het volgende:
[..]
mijn telefoon oplader erin stoppen. en die van de scanner eruit.
dat had ik maandagquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ah fuck, mijn batterij is op, maar heb me lader niet bij me
doe je voorzichtig?quote:
vraag je even of een collega het voor je doetquote:
Ik zit alleen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vraag je even of een collega het voor je doetGewoon lief aankijken, werkt wel bij jou denk ik...
Lekker!quote:
goed plan... dan zal ik stoppen met je te WA-en...quote:
Niet stoppen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker!![]()
[..]
goed plan... dan zal ik stoppen met je te WA-en...
hoe laat ben je weg eigenlijk?
Ah, lekker!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Niet stoppen!![]()
Ik mag weg als mijn collega's terug zijn van lunch.
Ze nemen een burger voor me meequote:
een kleintje neem ik aan...quote:
ik hoopte het... voor je...quote:
een dubbele whopper is toch best een complete lunch..quote:
Tja... wat moet ik erover zeggen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef NBT het volgende:
ik haat macdonalds, een beetje mijn burger verpesten
hoe lukt ze dat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef NBT het volgende:
ik haat macdonalds, een beetje mijn burger verpesten
voor, of nadat jij er bent geweest?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
nondeju... wat stinkt het bij ons in de plee zeg...![]()
voor...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor, of nadat jij er bent geweest?
en laat het de wederopstand feestelijk worden gevierdquote:
doet het pijn?quote:
Nee, kutklant.quote:
quote:
dankjeequote:
ah, zo'n geval zoals je op de meet vertelde of niet? eerder klaar maar toch volledig betalenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dankjee
hij is eerder weggegaan. Had eigenlijk pas net klaar meoten zijn.
Nee. Hij ging de hele tijd de dominant uithangen en ging lopen knijpenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, zo'n geval zoals je op de meet vertelde of niet? eerder klaar maar toch volledig betalen![]()
Ah... irritant... dus ook niet eens knaken gekregen of wel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Hij ging de hele tijd de dominant uithangen en ging lopen knijpenAls hij dat wil doen, moet hij maar een sm-spel nemen met een slavin, en geen massage
Dus ik kneep terug. Hij boos, foetsie.
quote:
gelukkig dat je er weer bentquote:
Lekker is dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig dat je er weer bent
maar ik ga even de fabriek in... even wat regelen...
sorry... maar ben ik weer...quote:
goed bezig... dan ga ik nog even tot half 5 doorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef pl4kkie het volgende:
Zoo lekker een uurtje eerder nar huis vandaag en straks opweg naar de premiere van The Fighter met FOK!ers
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig... dan ga ik nog even tot half 5 door
quote:
quote:
Was maar een grapje hoor :quote:
gelukkigquote:
Halloquote:
dw'tjequote:
ja, hoor net dat mn bazin er niet is vandaag. En toffe klant gehad zonetquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dw'tje
gaat het inmiddels beter op het werk?
Mooi, dat maakt je dag weer wat goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, hoor net dat mn bazin er niet is vandaag. En toffe klant gehad zonet
Inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dat maakt je dag weer wat goed
quote:
De rest van de week was beterquote:
klagertquote:
Geen idee, zit de hele dag binnen.quote:
Nog geboard dan?quote:
Jammer.. en inmiddels al het eten alweer op?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, zit de hele dag binnen.
net geluncht ja. 5 min geledenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammer.. en inmiddels al het eten alweer op?
ik ook net mn laatste broodje opquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
net geluncht ja. 5 min geleden
Nee deze week nog niet. Maar morgen en overmorgen komt er waarschijnlijk nieuwe sneeuwquote:
Goede zaak.quote:
Doeiiquote:
tof. Ik wil ook eens boarden!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee deze week nog niet. Maar morgen en overmorgen komt er waarschijnlijk nieuwe sneeuwDus zaterdag ga ik zeker
Ezechielk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
3x raden wie er vanaf morgen kan koken
quote:
quote:
JA WAT? Hij schopte mij steeds de keuken in. Of bestellen.quote:
Hups we gaan maccen, jij rijdt. Je weet nu toch de weg in Purm!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
JA WAT? Hij schopte mij steeds de keuken in. Of bestellen.
Luie hondquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups we gaan maccen, jij rijdt. Je weet nu toch de weg in Purm!
Nogalquote:
Nice!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar enfin. Ik krijg dus net een sms. Ik kan tijdelijk koelkast lenen van vrienden. Die komen ze ook morgen brengen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups we gaan maccen, jij rijdt. Je weet nu toch de weg in Purm!
Beter!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar enfin. Ik krijg dus net een sms. Ik kan tijdelijk koelkast lenen van vrienden. Die komen ze ook morgen brengen
heb ik gedaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goede zaak.
[..]
DoeiiKnuffel miniduck even van me?
ja ik vond het ook super, alleen net weer 10x in een minuut nee gezegdquote:
Nu alleen nog een fornuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal![]()
LIEFFFquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik gedaanze vloog me meteen om de hals toen ik thuis kwam nu eten maken
Nee heb ik ookquote:
Goede vrienden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee heb ik ook![]()
Komen ze ook morgen brengen
Ik ook.quote:
ik zou hier naar toe gaan, maar klassenuitje met school zat in de weg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef pl4kkie het volgende:
Zoo lekker een uurtje eerder nar huis vandaag en straks opweg naar de premiere van The Fighter met FOK!ers
Jij hoort al in bed te liggen, zoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zou hier naar toe gaan, maar klassenuitje met school zat in de weg.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi.quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmzz. hier slaapt ook iedereen dus..
Hoi snorhaarquote:
Ha, jij hebt het tenminste meteen doorquote:
Goed he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, jij hebt het tenminste meteen door
Jij straks, en geniet van je peuk!quote:
Echt welquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed he.
[..]
Jij straks, en geniet van je peuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |