Hoe ik het zie?! Hahaha!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik overdrijf inderdaad, om even aan te geven hoe jij het ziet. Het ziet niet in alleen in zijn hoofd, hij heeft het namelijk al een keer geprobeerd.
Profesionele hulp bij het verwekken van kinderen bij andere vrouwen. Dat is wel heel liberaal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:21 schreef Lienekien het volgende:
Hoe dan ook, mijn punt was dat dit nou niet iets is waarvan ik onmiddellijk zou roepen dat hij professionele hulp nodig heeft.
In die context wel ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Profesionele hulp bij het verwekken van kinderen bij andere vrouwen. Dat is wel heel liberaal.
Euh ja, dan zit je toch op het verkeerde forum ben ik bang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Julian1965 het volgende:
Tsjonge, al 80 reacties...
Iemand schreef: 'TS wordt boos over een andere mening.' Nee, en nu volgt een lesje argumentatie.
Een mening zou zijn: 'Je moet niet willen wat jij wil, want ik ben van mening dat je als man monogaam moet zijn en je slechts een gezin met kinderen moet hebben.'
Een boer is: 'Jij bent een slecht mens omdat jij dat wilt.'
Snapt u het verschil?
Dat was het. Dank voor de meningen die echt meningen waren.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Julian1965 het volgende:
Iemand schreef: 'TS wordt boos over een andere mening.' Nee, en nu volgt een lesje argumentatie.
Een mening zou zijn: 'Je moet niet willen wat jij wil, want ik ben van mening dat je als man monogaam moet zijn en je slechts een gezin met kinderen moet hebben.'
Snapt u het verschil?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Als je niet tegen dat soort reacties kan ga dan lekker naar http://www.polyamory.nl/
O nee sorry, ik zie net dat dat een forum is "voor mensen die geïnteresseerd zijn in het onderhouden van liefdevolle relaties, op een verantwoorde, open en eerlijke manier".
Dat is dus niet de oplossing he... het gaat hem om het meemaken van de zwangerschap, niet om het kind.quote:
Hoewel het is een beetje gestoord is naar onze geciviliseerde maatstaven heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is volkomen normaal dat je als man zoveel mogelijk kinderen wilt, dat is een natuurlijke drang die bij alle zoogdieren, dus ook bij mensen, aanwezig is.
zorgverlener worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is dus niet de oplossing he... het gaat hem om het meemaken van de zwangerschap, niet om het kind.
TS. heb je niet toevallig alleenstaande vrouw/lesbisch koppel met klapperende eierstokken in je omgeving?
Ik heb ook wel eens de volkomen natuurlijke drang om te poepen. Toch trek ik niet midden in het kantoor mijn broek naar beneden en ga ik boven de prullebak zitten. Er is ook nog zoiets als beschaving.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is volkomen normaal dat je als man zoveel mogelijk kinderen wilt, dat is een natuurlijke drang die bij alle zoogdieren, dus ook bij mensen, aanwezig is.
Als iemand jou een slecht mens vindt omdat jij dat wilt dan blijft het nog altijd een mening.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Julian1965 het volgende:
Snapt u het verschil?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |