abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:39:46 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94200210
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jullie reacties een beetje overdreven :@ Het is niet zo dat hij graag mensen vermoord of een gezin wil stichten met zijn dochter. Hij heeft een wens die in onze cultuur eh... nogal apart wordt gevonden. In een andere samenleving is dit misschien helemaal niet zo buitensporig.

Hoe heet die geloofsgemeenschap in Amerika ook alweer waar polygamie een normaal verschijnsel is?
Maar wij zitten hier niet in die andere samenleving, wij zijn in Nederland. Daarbij, er zijn ook samenlevingen die aan kannibalisme, seks met kinderen en incest doen en wat ook nog volkomen geaccepteerd is. Ook zijn er samenlevingen waarin een vrouw gedwongen kan worden dingen te doen die ze niet wil.

Zo kan je alles wel onder een verschil in culturele gewoontes scharen. Wat TS doet is niet tof en ik vind de reacties niet meer dan terecht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 maart 2011 @ 17:39:53 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94200216
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Julian1965 het volgende:
Tsjonge, tsjonge... Naast een paar goede opmerkingen (bedankt Maanvis) getuigen de meeste reacties van een ongelooflijk gevoel voor superioriteit. God, god, god, wat zijn jullie allemaal perfecte mensen zeg. Jullie gaan nooit vreemd, worden nooit verliefd in een huwelijk, hebben totaal geen verlangens...

Ik dacht dat er maar 1 jezus geboren was, ooit. Ik had het blijkbaar fout!
Nee lieve schat, ik ben niet superieur... Ik heb mijn zaakjes wel beter voor elkaar overigens. Wat is er zo vreemd aan het willen uitvinden van de achtergrond van je op mij ietwat vreemd overkomende drang? Lust zou ik begrijpen, zwanger zijn willen beleven, niet echt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:40:27 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94200234
Ik vraag me af of TS niet eigenlijk 'gewoon' worstelt met acceptatie van het gegeven dat hij en zijn vrouw hun tweede kind verloren en er daarna dus geen zwangerschap meer mogelijk was.

Ik kan me voorstellen dat dit een teleurstelling is en dat een kind krijgen met een andere vrouw een oplossing lijkt voor dat verlies.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:27:34 #64
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_94202283
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar waar staat dat hij dit achter de rug van zijn vrouw om wil doen?
In de OP staat "vreemdgaan" = tegen wil van vrouw in/achter rug vrouw om.
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, maar hij zal het dus wel weer stiekem willen doen...

Wat die geloofsbeweging betreft, volgens mij zijn dat de (klassieke) Mormonen. Echter, tegenwoordig zijn er ook Mormonen die hier niet aan doen, zover ik weet
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_94202839
Aaaw TS, wat doen ze toch gemeen tegen je! Open dit topic anders op het viva forum, daar krijg je meer begrip :Y

Wel onder dezelfde nick doen als het ff kan!
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:01:12 #66
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94203993
TS, wat zou je voelen als je vrouw nu naar je toe kwam en zei dat ze al heel lang vreemd gaat?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_94205665
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af of TS niet eigenlijk 'gewoon' worstelt met acceptatie van het gegeven dat hij en zijn vrouw hun tweede kind verloren en er daarna dus geen zwangerschap meer mogelijk was.

Ik kan me voorstellen dat dit een teleurstelling is en dat een kind krijgen met een andere vrouw een oplossing lijkt voor dat verlies.
Misschien, maar dan moet ie professionele hulp gaan zoeken in plaats van hier te gaan posten dat ie van plan is om vreemd te gaan en een andere vrouw te bezwangeren. :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:33:33 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94205788
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:31 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Misschien, maar dan moet ie professionele hulp gaan zoeken in plaats van hier te gaan posten dat ie van plan is om vreemd te gaan en een andere vrouw te bezwangeren. :')
Er wordt op fok maar te pas en te onpas geroepen dat iemand professionele hulp moet zoeken. Alsof er geen andere manieren zijn om met dit soort kwesties om te gaan!
pi_94206091
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er wordt op fok maar te pas en te onpas geroepen dat iemand professionele hulp moet zoeken. Alsof er geen andere manieren zijn om met dit soort kwesties om te gaan!
Ongetwijfeld, maar vind jij dit normaal? Er zijn al meerdere opties geopperd die TS zou kunnen doen, maar volgens TS zijn wij alleen maar superieure mensen die nooit vreemdgaan, geen lusten etc hebben. :') Sorry hoor, maar TS komt niet echt stabiel over. Als je echt zo zwaar met iets zit, is even gaan babbelen met iemand die niet zo dichtbij je staat altijd wel een goed idee. En dat kun je beter bij een psycholoog dan bij FOK! doen, omdat een psycholoog of voor mijn part je huisarts, je niet veroordeelt.
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:42:18 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94206410
quote:
3s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar vind jij dit normaal? Er zijn al meerdere opties geopperd die TS zou kunnen doen, maar volgens TS zijn wij alleen maar superieure mensen die nooit vreemdgaan, geen lusten etc hebben. :') Sorry hoor, maar TS komt niet echt stabiel over. Als je echt zo zwaar met iets zit, is even gaan babbelen met iemand die niet zo dichtbij je staat altijd wel een goed idee. En dat kun je beter bij een psycholoog dan bij FOK! doen, omdat een psycholoog of voor mijn part je huisarts, je niet veroordeelt.
Ik vind het niet relevant of dit normaal is of niet. Dat hij zo afwijzend reageert sluit nog niet uit dat hij wel degelijk aan het denken wordt gezet door de reacties hier. Je verwacht toch niet dat hij door die reacties ineens als een blad aan een boom omdraait. Dat zou pas gek zijn.
pi_94206516
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het niet relevant of dit normaal is of niet. Dat hij zo afwijzend reageert sluit nog niet uit dat hij wel degelijk aan het denken wordt gezet door de reacties hier. Je verwacht toch niet dat hij door die reacties ineens als een blad aan een boom omdraait. Dat zou pas gek zijn.
Nee, dat verwacht ik niet, maar TS komt niet echt over alsof hij hulp wil. Hij wil voornamelijk mensen die naar zijn straatje praten. En dat jij het niet relevant vindt of dit normaal is of niet, wil niet meteen zeggen OF het relevant is of niet. In mijn ogen is het namelijk wel degelijk relevant of het normaal is of niet als mensen dit soort vreemde gedachten erop nahouden. Zullen we anders kinderverkrachters ook niet meer in een kliniek behandelen, maar ergens anders, want het is toch niet relevant of het normaal is of niet?
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:48:53 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94206821
Nou overdrijf je toch. Voorlopig is dit alleen maar iets wat in zijn hoofd zit. En ook als hij zijn plan in de praktijk zou brengen, is dat nog niet te vergelijken met kinderverkrachting.
pi_94207137
quote:
13s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Nou overdrijf je toch. Voorlopig is dit alleen maar iets wat in zijn hoofd zit. En ook als hij zijn plan in de praktijk zou brengen, is dat nog niet te vergelijken met kinderverkrachting.
Ja, ik overdrijf inderdaad, om even aan te geven hoe jij het ziet. Het ziet niet in alleen in zijn hoofd, hij heeft het namelijk al een keer geprobeerd.
pi_94208022
quote:
Volgens mij heeft hij dat al gedaan.
Le deuxième sexe
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:08:06 #75
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94208121
quote:
Hij heeft het al in de praktijk gebracht, het is alleen 'mislukt'.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:21:32 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94208986
quote:
3s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, ik overdrijf inderdaad, om even aan te geven hoe jij het ziet. Het ziet niet in alleen in zijn hoofd, hij heeft het namelijk al een keer geprobeerd.
Hoe ik het zie?! Hahaha!

En ik maak niet uit het verhaal op dat hij met die vriendin ook al het vooropgezette plan had om een kind met haar in de wereld te zetten.

Hoe dan ook, mijn punt was dat dit nou niet iets is waarvan ik onmiddellijk zou roepen dat hij professionele hulp nodig heeft.
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:46:04 #77
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94210538
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:21 schreef Lienekien het volgende:

Hoe dan ook, mijn punt was dat dit nou niet iets is waarvan ik onmiddellijk zou roepen dat hij professionele hulp nodig heeft.
Profesionele hulp bij het verwekken van kinderen bij andere vrouwen. Dat is wel heel liberaal.
The view from nowhere.
pi_94210924
Uhmzz dit is toch wel heel duidelijk een troll kom op man :') :') :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:55:25 #79
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_94211149
Er zijn mannen die dat voor elkaar krijgen maar vroet of laat valt alles uit elkaar....
pi_94221382
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Profesionele hulp bij het verwekken van kinderen bij andere vrouwen. Dat is wel heel liberaal.
In die context wel ja. :') _O-
pi_94222039
Ha ho hi haaaaaaa het is een raar verhaal

dat dan weer wel
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:50:02 #82
339179 Julian1965
Lang, gek en toch wel lekker
pi_94266379
Tsjonge, al 80 reacties...

Iemand schreef: 'TS wordt boos over een andere mening.' Nee, en nu volgt een lesje argumentatie.

Een mening zou zijn: 'Je moet niet willen wat jij wil, want ik ben van mening dat je als man monogaam moet zijn en je slechts een gezin met kinderen moet hebben.'

Een boer is: 'Jij bent een slecht mens omdat jij dat wilt.'

Snapt u het verschil?

Dat was het. Dank voor de meningen die echt meningen waren.
pi_94266514
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Julian1965 het volgende:

Iemand schreef: 'TS wordt boos over een andere mening.' Nee, en nu volgt een lesje argumentatie.

Een mening zou zijn: 'Je moet niet willen wat jij wil, want ik ben van mening dat je als man monogaam moet zijn en je slechts een gezin met kinderen moet hebben.'

Snapt u het verschil?

Euh ja, dan zit je toch op het verkeerde forum ben ik bang.
Le deuxième sexe
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:54:34 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94266759
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Julian1965 het volgende:

Snapt u het verschil?

:') Als je niet tegen dat soort reacties kan ga dan lekker naar http://www.polyamory.nl/

O nee sorry, ik zie net dat dat een forum is "voor mensen die geïnteresseerd zijn in het onderhouden van liefdevolle relaties, op een verantwoorde, open en eerlijke manier".
pi_94278040
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:') Als je niet tegen dat soort reacties kan ga dan lekker naar http://www.polyamory.nl/

O nee sorry, ik zie net dat dat een forum is "voor mensen die geïnteresseerd zijn in het onderhouden van liefdevolle relaties, op een verantwoorde, open en eerlijke manier".
_O_
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:17:37 #86
30252 Soempie
Procreating
pi_94278196
Ik denk :+ dat het goed is als TS het gesprek met z'n vrouw aan gaat over zijn zwangerschapswens en dat hij het jammer vindt dat het niet meer kan/ dat hij het er moeilijk mee heeft. Dan is het al deels uit zijn hoofd door dat gemis echt te delen.

Als je er zo over blijft malen vind ik het niet gek dat de fantasieën steeds bizarder worden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94279058
adopteren
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 maart 2011 @ 09:14:22 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94279114
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:12 schreef jstrike het volgende:
adopteren
Dat is dus niet de oplossing he... het gaat hem om het meemaken van de zwangerschap, niet om het kind.

TS. heb je niet toevallig alleenstaande vrouw/lesbisch koppel met klapperende eierstokken in je omgeving?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:21:26 #89
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_94279303
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is volkomen normaal dat je als man zoveel mogelijk kinderen wilt, dat is een natuurlijke drang die bij alle zoogdieren, dus ook bij mensen, aanwezig is.
Hoewel het is een beetje gestoord is naar onze geciviliseerde maatstaven heb je wel gelijk.

De TS moet zich wel gaan afvragen of zo'n drang erg handig is en wat voor emotionele schade je ermee kan aanrichten bij anderen.
pi_94280802
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat is dus niet de oplossing he... het gaat hem om het meemaken van de zwangerschap, niet om het kind.

TS. heb je niet toevallig alleenstaande vrouw/lesbisch koppel met klapperende eierstokken in je omgeving?
zorgverlener worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')