Dit wordt veroorzaakt door, zoals eerder ook vermeld, afbeeldingen geupload door de Topicstarter die onherroepelijke schade hebben laten ontstaan op de persoonlijke computers en mobiele telefonie apparatuur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Het zijn altijd anderen die beginnen met onterechte aantijgingen jegens mijn adres. Wat ik enkel doe, is het wijzen op onjuistheden ervan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:14 schreef Lithia het volgende:
Jeetje, Weissman. Kan je niet een andere Ui kiezen?
Dit hebben te danken aan Socios, zonder zijn geïnfecteerde afbeeldingen was het helemaal niet nodig geweest om dit jargon te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef Nevermind.. het volgende:
Topic begon leuk en werd ook leuker door de topicwending, maar vanaf het zogenaamde juridische gedeelte werd het een K*Ttopic. Aldus Nevermind.. Live op locatie.
Neen, door jullie constante gestang `loopt het altijd weer uit de hand´.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:05 schreef Weissman het volgende:
Dit hebben te danken aan Socios, zonder zijn geïnfecteerde afbeeldingen was het helemaal niet nodig geweest om dit jargon te gebruiken.
houd eens op met de vermoorde onschuld te spelen manquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Neen, door jullie constante gestang `loopt het altijd weer uit de hand´.
Sowieso niet van toepassing. Ik doe echt niemand kwaad als men mij niet aanvalt, hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:53 schreef PeZu het volgende:
houd eens op met de vermoorde onschuld te spelen man
Je gaf mij een virusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso niet van toepassing. Ik doe echt niemand kwaad als men mij niet aanvalt, hoor.
Als teken van een symbolische schadevergoeding heb ik Uw user-icoon in gebruik genomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Imgur was en is niet `geïnfecteerd´.
Dat is de stelling ja, aan jou nu om die te bewijzen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Imgur was en is niet `geïnfecteerd´.
Hé man, doet je webcam het al?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Soberzo mensen die met Windows werken. Dan vraag je gewoon om virussen.![]()
Linux.![]()
Mensen die 200 euro betalen voor een lek programma en dan klagen dat Vladimir uit Turkmenistan de kredietkaart heeft gescamd via een virus en keylogger op je pc. Als je Windows gebruikt, vraag je hier gewoon op.![]()
![]()
Ja, maar ik mag niet webcammen van mijn moeder, omdat ze bang is dat ik dan minderjarige smadjes hossel.quote:
Jij hosselt je oma nog niet eensquote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag niet webcammen van mijn moeder, omdat ze bang is dat ik dan minderjarige smadjes hossel.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hosselt je oma nog niet eens
Ik ben nu wat oude topics aan het teruglezen en ga helemaal stuk om mijn literaire troll postquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Weissman het volgende:
TS, hierna te vermelden als Socios.
Aan de hand van de ingezonden beelden hebben wij geconstateerd dat er onherstelbare schade is ontstaan op U persoonlijke stukje technologie. Onderzoek heeft aangetoond dat de afbeeldingen die Mhr. Socios heeft ''geupload'' de oorzaak zijn geweest voor dit voorval.
Wij zullen de komende tijd contact opnemen met Mhr. Socios door middel van een ''persoonlijk bericht'' welke dienst wordt aangeboden door Fok! B.V. en haar nevenactiviteiten.
De kosten die zullen ontstaan uit het repareren van Uw defecte computer dienen te worden gedeclareerd mede bij Mhr. Socios.
Wij van ''Weissman en Zonen'' vinden het jammer dat het medium ''interwebz'' onveilig wordt gemaakt door zwakbegaafden en figuren met treintoestellen als persoonlijk lustobject. Waarvan het laatst genoemde ook het grootste gevaar veroorzaakt voor andere forumgebruikers en forummendewerkers.
Mocht er in de toekomst onherstelbare schade ontstaan door deze gebruiker, dan staan wij alsmede voor U klaar om de situatie binnen juridische grenzen op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Namens Weissman Inc.
user: Weissman
Dit is een automatisch aangemaakt bericht en daarom niet ondertekend
Moest die kick nou? Ik dacht bijna dat Socios levend was.quote:Op zondag 4 september 2011 02:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben nu wat oude topics aan het teruglezen en ga helemaal stuk om mijn literaire troll post
Ik hoop nog steeds dat ie leeftquote:Op zondag 4 september 2011 03:09 schreef Lemar het volgende:
Moest die kick nou? Ik dacht bijna dat Socios levend was.
Ik hoop in ieder geval voor je, dat dat niet je beste literaire kunnen is, want dan heb je nog wel wat te leren.quote:Op zondag 4 september 2011 02:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben nu wat oude topics aan het teruglezen en ga helemaal stuk om mijn literaire troll post
Neem het vooral serieus johquote:Op zondag 4 september 2011 03:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval voor je, dat dat niet je beste literaire kunnen is, want dan heb je nog wel wat te leren.
Al ging je post over hoe je op 20 manieren kunt letterpoepen; dat staat los van je literaire kunsten, en dat was kennelijk je doel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |