quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef j1985j het volgende:
Je kent ze wel: van die mensen die iets stellig zeggen, maar dan met enorme twijfel in hun stem. \

Bezwaartermijn van 4 weken he. Net zoals ze de laatste brief verstuurde 2 weken voor het verstrijken van de bezwaartermijn, terwijl er een dagtekening van nog eens 2 weken daarvoor op de brief stond .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef CodeCaster het volgende:
Ik neem aan dat ze de acceptgiro's (zou de bank dat wel pikken, een acceptgiro van 3600 euro?) pas versturen nadat de bezwaartermijn is verstreken.

Op de vorige brief werd inderdaad vermeld dat men werd verzocht om binnen 4 weken te reageren. Bij de brief over vaststelling van de boete wordt de reguliere bezwaartermijn van 6 weken gehanteerd.quote:[..]
Bezwaartermijn van 4 weken he. Net zoals ze de laatste brief verstuurde 2 weken voor het verstrijken van de bezwaartermijn, terwijl er een dagtekening van nog eens 2 weken daarvoor op de brief stond .

Zij weten de boodschap goed over te brengen, hebben goede juristen in dienst en vragen de politiek direct om een reactie en het liefst een concrete actie!
 Zij weten de boodschap goed over te brengen, hebben goede juristen in dienst en vragen de politiek direct om een reactie en het liefst een concrete actie!

Same herequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef Pimsterr het volgende:
vreemd dat ik nog geen bericht met bedrag heb gehad.. meer mensen die nog nies hebben vernomen? ik kom nu elke dag thuis met een zenuwachtig gevoel op zoek naar de post
op mijn.duo.nl staat ook niets over dit onderwerp onder de tab 'post'

ja inderdaad bezwaar gemaakt. maar dat zullen de meesten hier wel gedaan hebben. en toch heb ik al een hoop bedragen langs zien komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef teveelbijverdiend2008 het volgende:
[..]
Same here
Ook bezwaar aangetekend tegen de 1e brief van Duo?
Denk dat het daarmee te maken heeft

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |