Ik denk dat ze doelde op het feit dat musici meervoud is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef shintek het volgende:
[..]
Mevrouw U snapt dat toch niet, die meneer is van de jaren 90, wij zijn daar mee opgegroeid
Wat voor een masochist ben jij? En de rest die de discussie maar aan blijven gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet een groep mensen niet wegzetten als een stel mongolen. Daardom is bijvoorbeeld anti-semitisme ook niet erg toegestaan of wel?
Lay Low hoorde ik voor het eerst toen ik 8 was volgens mij en nog steeds vind ik 'm geweldigquote:
Heerlijk albumquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Heatwave is boos op de wereld door dr onzekerheid. Gaat wel over als het wat ouder is. Gewoon negeren en over nate dogg hebben![]()
All About Uquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef superdrufus het volgende:
wel toepasselijk om te posten, dacht ik zo
Beiden tracks met Nate Dogg en 2pac
Cultuurbarbarenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef Muridae het volgende:
Overigens, wat een cultuurbarbaren op Fok!
Nate Dogg hoort in het rijtje met Eazy-E, Tupac etc.
Zijn geluid was heel typerend voor de West Coast hiphop muziek.
Dan heb je geen juist beeld van West Coast rap. Ice cube en the doc die veel ghostwriting hebben gedaan voor N.W.A hebben aan een universiteit gestudeerd. Tupac heeft op een kunstschool gezeten. Laat dat nou de grote namen zijn van de west coast hip-hop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Cultuurbarbaren![]()
het is maar wat je cultuur vind...een beetje in (overigens hele matige) muziek gaan lopen opscheppen over hoeveel niggas je wel niet neerknalt en hoeveel bitches je neukt is een cultuur die je wat mij betreft bij het grof vuil mag zetten, en zo te lezen was deze nigga niet veel anders dan al die andere gangsters die het in het graf zijn voorgegaan.
ja leuk dat ze wat gestudeerd hebben, het zijn net echte mensen soms.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Dan heb je geen juist beeld van West Coast rap. Ice cube en the doc die veel ghostwriting hebben gedaan voor N.W.A hebben aan een universiteit gestudeerd. Tupac heeft op een kunstschool gezeten. Laat dat nou de grote namen zijn van de west coast hip-hop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |