abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:01:57 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_94271429
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
Het zijn natuurlijk verre van lieverdjes, ook degene die gestudeerd hebben niet. Maar zeggen dat hiphop geen culturele waarde heeft is natuurlijk volstrekt stupide.
Het is in ieder geval een cultuur die ik ver van mijn bed wil houden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_94276825
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:28 schreef Hathor het volgende:
Nogmaals, om mijn mening te geven, en mijn mening is dat rapmuziek eigenlijk geen muziek is maar gewoon een hoop dom geblaat met een achtergrondbeat, een achterlijke cultuur als je al van cultuur kunt spreken, en dat de wereld weinig hinder zal omdervinden van alweer een dooie rapper. Rap heeft dus nou niet bepaald een aantrekkingskracht op me, maar eerder het tegenovergestelde.
Volledig mee eens, al is die man wel op een trieste manier aan zijn einde gekomen. Voor het individu achter Nate Dogg en diens familie is dat natuurlijk diep triest, maar verder ontgaat mij elke maatschappelijke relevantie. Als een wereldberoemde ster als Michael Jackson doodgaat, kan ik nog snappen dat het in NWS wordt gepost, maar de dood van deze weinig relevante rapper kan prima in MUZ.
pi_94276847
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
Mensen die zich hier beledigd voelen omdat er mensen zijn die negatief praten over de dood van een crimineel :r

Misschien een tip en je eens druk te maken om wat er nu in Japan en Libië speelt...
De ironie :')
pi_94276864
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:41 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De ironie :')
Vertel eens ironieman, hoe gaan we deze crimineel missen?
Ieder zijn eigen mening...wel eens van gehoord?
pi_94276879
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:40 schreef tjoptjop het volgende:
De 4 pagina's van het topic bewijzen het tegendeel :W
Wat een simplisme. Ik stel dat de maatschappelijke relevantie van de dood van deze rapper nagenoeg gelijk is aan nul. Dit is mijn derde (en tevens laatste) post in topic, maar omdat ik drie berichtjes heb geplaatst, telt het mee als reactie op een NWS-topic... - Vermoeiend om uit te leggen dat de ene reactie de andere niet is.
pi_94276894
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:43 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Vertel eens ironieman, hoe gaan we deze crimineel missen?
Ieder zijn eigen mening...wel eens van gehoord?
Nee de ironie dat jij anderen loopt te verwijten dat ze beter hun zaken aan "nuttigere" zaken kunnen besteden terwijl jij nota bene je aandacht geeft aan iemand waar jij niks mee hebt getuige: "crimineel :r "

Ja, dat vind ik ironisch.
pi_94276905
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:45 schreef Boldface het volgende:

[..]

Wat een simplisme. Ik stel dat de maatschappelijke relevantie van de dood van deze rapper nagenoeg gelijk is aan nul. Dit is mijn derde (en tevens laatste) post in topic, maar omdat ik drie berichtjes heb geplaatst, telt het mee als reactie op een NWS-topic... - Vermoeiend om uit te leggen dat de ene reactie de andere niet is.
Het getuigt van uiterst simplisme om je eigen maatstaf als algemeen leidend te beschouwen.
pi_94276933
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:48 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Logisch vervolg op je hoogwaardige posts hier in dit topic.
Succes met het verwerken van je verdriet van je idool.
Hoop dat je er weer bovenop komt.
Sterkte.
Lastig he als het tegen je werkt :')

Daarnaast rouw ik geen moment om z'n dood
pi_94276941
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee dat mag niet in dit topic. Geef nou maar gewoon toe dat je een zwak had voor deze hoogbegaafde wereldberoemde parel uit de muziekwereld, en dat je je aangetrokken voelt tot rap en de hiphopcultuur, anders zou je immers niet in dit topic posten.
:@
pi_94276966
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:50 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Waar maak je je dan druk om?
Ik maak me nergens druk om, maak je geen zorgen zo boeiend zijn jullie niet. Ik vind het alleen een grappig fenomeen dat mensen in een topic komen en zich genoodzaakt voelen hun mening te ventileren over iets wat ze compleet niet boeit :')
pi_94276981
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:53 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik maak me nergens druk om, maak je geen zorgen zo boeiend zijn jullie niet. Ik vind het alleen een grappig fenomeen dat mensen in een topic komen en zich genoodzaakt voelen hun mening te ventileren over iets wat ze compleet niet boeit :')
Zolang je blijf reageren, bewijs je het tegendeel.
pi_94276988
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:54 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Zolang je blijf reageren, bewijs je het tegendeel.
Louter vermaak
  vrijdag 18 maart 2011 @ 05:40:12 #138
333374 Lithia
Too serious
pi_94277441
Genial topic dit. :D
"Ik ken hem niet, maar de genre interesseert mij toch niet. Oja, en ik vind hem een crimineel. Dat wilde ik even melden, het is tenslotte mijn mening. :)" _O_ :D
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94279523
Oké, het is mooi geweest. Vier keer over gemod en nog blijven jullie met hormoonbommen heen en weer gooien. Het gaat al helemaal niet meer over het bericht, maar over jullie persoonlijke gedachten over en tegen elkaar.

Ik blijf niet aan de gang.

Ik neem aan dat door jullie reageren gewoon willen dat het topic dicht gaat, dus dicht.

Zal MUZ vragen of ze het topic nog willen hebben. Kunnen ze er voor de zoveelste keer nog eens met de bezem doorheen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 10:16:46 #140
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_94280937
Schopje naar MUZ, weer open en vanaf hier een streep. Betaopmerkingen mogen in andere topics, hier gaan we het hebben over Nate Dogg en zijn muziek.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_94288171
Ik wou net opmerken dat iedereen die het hier heeft over rappers & de gangster cultuur & het verheelijken hiervan zich misschien iets beter moeten verdiepen... Nate Dogg was namelijk vooral soul zanger en heeft menig chorus van goeie hiphop nummers ingezongen.. & nee, hij is niet dood gegaan door geweld, hij had gezondheids problemen. De beste man was nog maar 41 en heeft eerder in zijn leven al twee beroertes gehad. Daarnaast: vinden jullie het niet een beetje zielig om over de rug van iemand die is overleden en die jullie daarnaast blijkbaar niet eens kennen dit soort opmerkingen te plaatsen? Open dan je eigen topic. Dit gaat over een persoon die door een slechte gezondheid veel te jong is overleden.

Hij is een groot gemis voor de muziek.
pi_94288791
En daarmee wil opmerken dat het gearresteerd worden in verband met drugsbezit mij toch iets heel anders lijkt dan iemand vermoorden? Hier in Nederland is het niet eens verboden, dus zo'n verschrikkelijke misdaad kan het toch niet zijn, een beetje wiet op zak? Dat maakt je in mijn ogen nog geen crimineel.

En nog een lekker nummer waar Nate Dogg op mee doet

Snoop Dogg ft. Nate Dogg - Boss'Life
pi_94304782
ik stond hier toch wel eem stil van
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:06:18 #144
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_94388693
RIP ;(
pi_94395975
Stond gisteren in een zogenaamd RnB/hiphop tentje in Hengelo en vroeg de DJ of hij beetje Nate Dogg wou draaien...kent die fucking gast hele Nate Dogg niet eens :S
pi_94409829
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef Syd het volgende:
Stond gisteren in een zogenaamd RnB/hiphop tentje in Hengelo en vroeg de DJ of hij beetje Nate Dogg wou draaien...kent die fucking gast hele Nate Dogg niet eens :S
Pff vertel mij er wat van, laatst bij het uitgaan allemaal baggermuziek...

Vraag ik die gozer of die Hip-Hop kan draaien, begint die rihanna te draaien :S
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:08:26 #148
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_94579958
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:41 schreef RoosVlecht het volgende:
En daarmee wil opmerken dat het gearresteerd worden in verband met drugsbezit mij toch iets heel anders lijkt dan iemand vermoorden? Hier in Nederland is het niet eens verboden, dus zo'n verschrikkelijke misdaad kan het toch niet zijn, een beetje wiet op zak? Dat maakt je in mijn ogen nog geen crimineel.
Dat klopt. Mishandeling echter wel:

http://www.xxlmag.com/hom(...)ic-violence-charges/

Maar hij is droevig aan zijn einde gekomen. En hij zong heel wat beter dan Akon en T-Pain.

[ Bericht 2% gewijzigd door TitusPullo op 24-03-2011 23:15:46 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 08:09:03 #149
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_94587002
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En hij zong heel wat beter dan Akon en T-Pain...
...bij elkaar. :{
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')