Het is in ieder geval een cultuur die ik ver van mijn bed wil houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
Het zijn natuurlijk verre van lieverdjes, ook degene die gestudeerd hebben niet. Maar zeggen dat hiphop geen culturele waarde heeft is natuurlijk volstrekt stupide.
Volledig mee eens, al is die man wel op een trieste manier aan zijn einde gekomen. Voor het individu achter Nate Dogg en diens familie is dat natuurlijk diep triest, maar verder ontgaat mij elke maatschappelijke relevantie. Als een wereldberoemde ster als Michael Jackson doodgaat, kan ik nog snappen dat het in NWS wordt gepost, maar de dood van deze weinig relevante rapper kan prima in MUZ.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:28 schreef Hathor het volgende:
Nogmaals, om mijn mening te geven, en mijn mening is dat rapmuziek eigenlijk geen muziek is maar gewoon een hoop dom geblaat met een achtergrondbeat, een achterlijke cultuur als je al van cultuur kunt spreken, en dat de wereld weinig hinder zal omdervinden van alweer een dooie rapper. Rap heeft dus nou niet bepaald een aantrekkingskracht op me, maar eerder het tegenovergestelde.
De ironiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
Mensen die zich hier beledigd voelen omdat er mensen zijn die negatief praten over de dood van een crimineel![]()
Misschien een tip en je eens druk te maken om wat er nu in Japan en Libië speelt...
Vertel eens ironieman, hoe gaan we deze crimineel missen?quote:
Wat een simplisme. Ik stel dat de maatschappelijke relevantie van de dood van deze rapper nagenoeg gelijk is aan nul. Dit is mijn derde (en tevens laatste) post in topic, maar omdat ik drie berichtjes heb geplaatst, telt het mee als reactie op een NWS-topic... - Vermoeiend om uit te leggen dat de ene reactie de andere niet is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:40 schreef tjoptjop het volgende:
De 4 pagina's van het topic bewijzen het tegendeel![]()
Nee de ironie dat jij anderen loopt te verwijten dat ze beter hun zaken aan "nuttigere" zaken kunnen besteden terwijl jij nota bene je aandacht geeft aan iemand waar jij niks mee hebt getuige: "crimineelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:43 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Vertel eens ironieman, hoe gaan we deze crimineel missen?
Ieder zijn eigen mening...wel eens van gehoord?
Het getuigt van uiterst simplisme om je eigen maatstaf als algemeen leidend te beschouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wat een simplisme. Ik stel dat de maatschappelijke relevantie van de dood van deze rapper nagenoeg gelijk is aan nul. Dit is mijn derde (en tevens laatste) post in topic, maar omdat ik drie berichtjes heb geplaatst, telt het mee als reactie op een NWS-topic... - Vermoeiend om uit te leggen dat de ene reactie de andere niet is.
Lastig he als het tegen je werktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Logisch vervolg op je hoogwaardige posts hier in dit topic.
Succes met het verwerken van je verdriet van je idool.
Hoop dat je er weer bovenop komt.
Sterkte.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee dat mag niet in dit topic. Geef nou maar gewoon toe dat je een zwak had voor deze hoogbegaafde wereldberoemde parel uit de muziekwereld, en dat je je aangetrokken voelt tot rap en de hiphopcultuur, anders zou je immers niet in dit topic posten.
Ik maak me nergens druk om, maak je geen zorgen zo boeiend zijn jullie niet. Ik vind het alleen een grappig fenomeen dat mensen in een topic komen en zich genoodzaakt voelen hun mening te ventileren over iets wat ze compleet niet boeitquote:
Zolang je blijf reageren, bewijs je het tegendeel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om, maak je geen zorgen zo boeiend zijn jullie niet. Ik vind het alleen een grappig fenomeen dat mensen in een topic komen en zich genoodzaakt voelen hun mening te ventileren over iets wat ze compleet niet boeit
Louter vermaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:54 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Zolang je blijf reageren, bewijs je het tegendeel.
Pff vertel mij er wat van, laatst bij het uitgaan allemaal baggermuziek...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:03 schreef Syd het volgende:
Stond gisteren in een zogenaamd RnB/hiphop tentje in Hengelo en vroeg de DJ of hij beetje Nate Dogg wou draaien...kent die fucking gast hele Nate Dogg niet eens :S
Dat klopt. Mishandeling echter wel:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:41 schreef RoosVlecht het volgende:
En daarmee wil opmerken dat het gearresteerd worden in verband met drugsbezit mij toch iets heel anders lijkt dan iemand vermoorden? Hier in Nederland is het niet eens verboden, dus zo'n verschrikkelijke misdaad kan het toch niet zijn, een beetje wiet op zak? Dat maakt je in mijn ogen nog geen crimineel.
...bij elkaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En hij zong heel wat beter dan Akon en T-Pain...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |