Je praat over echte mening geven, nietwaar? Als ze dit niet eens weten, dan hebben ze géén recht om te zeggen dat het 'good riddance' is als iemand sterft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Kijk, zoiets in de OP zetten zou bijvoorbeeld al een gigantische stap zijn
Dit doe ik niet. Geen idee hoe je hier bij komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef msnk het volgende:
Ik vind het verder wel schattig hoe je doet alsof dit soort postgedrag enkel betrekking heeft tot Gangstahz en B-boys, dat is dus niet zo.
ja hoor, dat recht heeft iedereen gewoon. Of het netjes is, dat is heel wat anders. Ik mag dat gewoon vinden, en tuig uit het ghetto met een zwaar crimineel verleden kan je altijd beter kwijt dan rijk zijn, offie nou kan reppen of niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je praat over echte mening geven, nietwaar? Als ze dit niet eens weten, dan hebben ze géén recht om te zeggen dat het 'good riddance' is als iemand sterft.
Ach zo kwam het over tot mij, en niet alleen van jou trouwens hoor. Krijg een beetje het gevoel alsof de b-boys zich persoonlijk aangevallen voelen in dit topic.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit doe ik niet. Geen idee hoe je hier bij komt.
Waarom geen moeite nemen om te zien wie hij is ipv rondzeiken en iedere fan beledigd laten voelen? Je zegt zelf dat je niet netjes bezig bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, dat recht heeft iedereen gewoon. Of het netjes is, dat is heel wat anders. Ik mag dat gewoon vinden, en tuig uit het ghetto met een zwaar crimineel verleden kan je altijd beter kwijt dan rijk zijn, offie nou kan reppen of niet.
Waar ik 'into' ben is niet zo relevant. Ik vond de muziek van Nate Dogg zo geweldig niet. In tegendeel. Op af en toe een leuk refrein na voegt hij wat mij betreft niet zoveel toe, het gaat me er puur en alleen om dat ik het niet relevant vind om hier een discussie over uit te lokken in dit topic. Juist dat kun je doen in het Hiphoptopic.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach zo kwam het over, en niet alleen van jou trouwens hoor. Krijg een beetje het gevoel alsof de b-boys zich persoonlijk aangevallen voelen in dit topic.
Ik dacht trouwens dat jij meer into Hazes zou zijn
Zo zou je eens lekker eerbiedig moeten gaan reageren in een topic waar staat dat Mick Jagger, Nathan J. Biggs of Hazes dood is. Kijken of men dan nog zo reageert.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach zo kwam het over tot mij, en niet alleen van jou trouwens hoor. Krijg een beetje het gevoel alsof de b-boys zich persoonlijk aangevallen voelen in dit topic.
Ik dacht trouwens dat jij meer into Hazes zou zijn
Het was ook meer een 'psje'.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ik 'into' ben is niet zo releavant.
Omdat ik nog nooit een "goeie" rapper heb gezien. De fans kunnen lekker in MUZ dwepen met zo'n gast, dit is NWS.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom geen moeite nemen om te zien wie hij is ipv rondzeiken en iedere fan beledigd laten voelen? Je zegt zelf dat je niet netjes bezig bent.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo zou je eens lekker eerbiedig moeten gaan reageren in een topic waar staat dat Mick Jagger, Nathan J. Biggs of Hazes dood is. Kijken of men dan nog zo reageert.
Als jij zo nodig commentaar wilt geven op Nate Dogg, dan open je lekker een topic in KLB.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, dat recht heeft iedereen gewoon. Of het netjes is, dat is heel wat anders. Ik mag dat gewoon vinden, en tuig uit het ghetto met een zwaar crimineel verleden kan je altijd beter kwijt dan rijk zijn, offie nou kan reppen of niet.
Triest dat jij dit beeld hebt van hoe dit forum zou moeten zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit een "goeie" rapper heb gezien. De fans kunnen lekker in MUZ dwepen met zo'n gast, dit is NWS.
Netjes, dit is FOK!, alles en iedereen gaat door de mangel, dus ook jouw geliefde repper
verschil is dat ik me daar gewoon niet zo door laat opnaaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo zou je eens lekker eerbiedig moeten gaan reageren in een topic waar staat dat Mick Jagger, Nathan J. Biggs of Hazes dood is. Kijken of men dan nog zo reageert.
Zou moeten zijn, nee, zoals het IS.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat jij dit beeld hebt van hoe dit forum zou moeten zijn.
Mensen met een uitgebreide mening hoe slecht hij is, kan het net zo goed in MUZ vertellen. Hier kunnen we het hebben over zijn dood, waar dit topic over gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit een "goeie" rapper heb gezien. De fans kunnen lekker in MUZ dwepen met zo'n gast, dit is NWS.
Netjes, dit is FOK!, alles en iedereen gaat door de mangel, dus ook jouw geliefde repper
En jij draagt daar aan bij. Dus jij vindt het duidelijk prima zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou moeten zijn, nee, zoals het IS.
Daar gaat het wel om, op een discussieforum gaat het over meningen, of je het er nou mee eens bent of nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om jouw persoonlijke mening over iemand, hoe belangrijk vind jij jezelf nu eigenlijk? Het gaat om het feit dat je dat in 4, 5 posts moet doen en dan ook nog op de man gaat spelen die wel van hiphop houden.
jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij draagt daar aan bij. Dus jij vindt het duidelijk prima zo.
Dat is geen mening meer, maar 100% neerkijken op iemand die je niet kent dat zojuist gestorven is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om, op een discussieforum gaat het over meningen, of je het er nou mee eens bent of niet.
Zo zie jij dat, kan ik me wel voorstellen, maar sorry, dat is oprecht mijn mening over gansterrappers. Daar hoef je het idd niet mee eens te zijn, maar ik heb 0,0 respect voor crimineel tuigquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is geen mening meer, maar 100% neerkijken op iemand die je niet kent dat zojuist gestorven is.
Gast, maak een topic over rappers, maar ga niet in een topic praten over iemand die je niet kent terwijl hij net gestorven is. Het gaat niet over het eens zijn of niet, het gaat over jouw gedrag in dit topic. En zo zie ik het niet, zo ís het. Je ziet hem niet als individueel, maar als een gangsterapper dat een crimineel is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo zie jij dat, kan ik me wel voorstellen, maar sorry, dat is oprecht mijn mening over gansterrappers. Daar hoef je het idd niet mee eens te zijn, maar ik heb 0,0 respect voor crimineel tuig.
Dat is irrelevant. Wat ik probeer te zeggen dat je een beetje respect en fatsoen moet tonen, bij een overlijdensbericht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verschil is dat ik mijn vader persoonlijk ken, jij kende deze niche-flippo niet echt he?.
Ik moet helemaal niets, zeker niet bij iemand die een crimineel is. Criminelen zijn idd beter af als ze dood zijn, of het nou een rapper is of nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Wat ik probeer te zeggen dat je een beetje respect en fatsoen moet tonen, bij een overlijdensbericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |