quote:Oh Oh Tirol Tijgertje: 'Ik moest naar de eerste hulp'
van onze redactie
AMSTERDAM - De Haagse Tijgertje heeft een verklaring gegeven waarom ze voor de zevende keer zonder rijbewijs achter het stuur van een auto is gekropen.
Tijgertje, echte naam Tatjana, was bang dat er iets mis was met haar kind. "Die kleine van me was gevallen en moest naar de eerste hulp. Dus ik ben in de auto van m'n moeder gestapt zonder rijbewijs, dat was een beetje dom", laat ze weten. "Ik ben aangehouden en moest zes uurtjes zitten, dat is op zich niet zo erg want dat is wel vaker gebeurd, maar nooit zo lang. Het was gewoon een beetje stom."
Door haar actie zal de brunette zich binnenkort voor de rechter zal moeten verantwoorden, maar met haar dochtertje was gelukkig niets aan de hand: "Het bleek dat ze een schaafwond had."
Ja want met een schaafwond moet je naar de eerste hulp, duhquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Mijn god, dat wijf heeft een kind?! En daarmee stapt ze in de auto zonder rijbewijs?!
Een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef EnEmA het volgende:
Ik vind dat kind best zielig
hoe heeft zoiets kunnen voortplanten
verschrikkelijk hequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Mijn god, dat wijf heeft een kind?! En daarmee stapt ze in de auto zonder rijbewijs?!
kan allebei, lijkt me dat je niet zomaar in de cel gezet wordtquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus ze heeft nooit haar rijbewijs gehaald of haar rijbewijs is haar eerder afgenomen?
Georgina is ook niet bijster snuggerquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:19 schreef sherezade het volgende:
Georgina Verbaan heeft ook altijd van die idiote uitspraken:
Osama bin Laden is een lekker ding. Dat zegt althans Georgina Verbaan in een interview in het blad Nieuwe Revu. "Het is dat ie een wacko is, maar hij lijkt me een stuk interessanter dan Bush", aldus de Costa-ster.
Verbaan is heel erg geschrokken van het interview. Volgens haar zijn de uitspraken uit hun verband gerukt. "Wat ik bedoelde, was dat ik verbaasd was dat een man die er best schattig uitziet een monster is"
Ze zei in het interview onder andere Bin Laden zonder baard best een mooie man te vinden. Ook met de baard is hij zeer aantrekkelijk. "Hele lieve ogen, best vreemd", zei Verbaan volgens de Nieuwe Revu.
ja dus? De TT is dan ook domme acties en uitspraken van BN-ers?? of is dit nu ineens tijdsgebonden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Ole het volgende:
Pfff dat van Georgina is wel lang geleden hoor
Doen we hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
haha nee hoor, we gaan het gezellig houden hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |