En dat, inderdaad. Maar dan zal uiteindelijk toch de vraag bij TS komen om de gegevens mbt die ondervloer te overleggen.quote:
Dat denk ik IDD ook!quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:42 schreef Kreator het volgende:
Je buurman is gewoon geen zeikerd. Die dacht, dit is een prima moment omdat er toch nieuwe mensen inkomen om eindelijk eens van die mongolenvloer bij de buren af te komen.
En dat dan ook weer een beetje. De meeste mensen zijn behoorlijk egoïstisch aangelegd in ons schattige landje, en moeten zonodig zelfs houten vloeren, of erger nog, dat pauperige kutlaminaat, hebben in appartementen, maar de hand moet wel op de knip als het op kosten voor de ondervloer aankomt... je hoort het zo vaak, gezeik over herrie door vloerbedekking. Neem gewoon tapijt als je onderburen hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:42 schreef Kreator het volgende:
Je buurman is gewoon geen zeikerd. Die dacht, dit is een prima moment omdat er toch nieuwe mensen inkomen om eindelijk eens van die mongolenvloer bij de buren af te komen.
Tapijt als je partner een allergie heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En dat dan ook weer een beetje. De meeste mensen zijn behoorlijk egoïstisch aangelegd in ons schattige landje, en moeten zonodig zelfs houten vloeren, of erger nog, dat pauperige kutlaminaat, hebben in appartementen, maar de hand moet wel op de knip als het op kosten voor de ondervloer aankomt... je hoort het zo vaak, gezeik over herrie door vloerbedekking. Neem gewoon tapijt als je onderburen hebt.
Dat is een interessante uitdaging voor je. En voor de volgende keer, mocht je dit nog een keer doen in een appartement, vraag altijd om een stukje van het ondervloermateriaal, verpak het luchtdicht, en leg het ergens te vegeteren, voor het geval je een zeikerd als je onderbuur gaat tegenkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:46 schreef lander het volgende:
[..]
Dat denk ik IDD ook!
Er staat in het huishoudelijk regelement dat ik moet kunnen aantonen dat de vloer 10db dempt bij een klacht.
Maar denk ook dat hij moet aantonen dat hij geluidsoverlast heeft ja, ik heb hem immers nog nooit over iets dergelijks gehoord.
Het kromme is juist dat het huis is verkocht en dat ie nu ineens een klacht indient.
Als TS echt een 10db dempende vloer heeft liggen, en niet heel de dag op z'n naaldhakken loopt en dingen uit z'n handen laat vallen, is buurman wel een zeikerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:42 schreef Kreator het volgende:
Dat is lastig, inderdaad. Maar daar hoeft een ander geen overlast door te hebben, toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tapijt als je partner een allergie heeft.
Lijkt me geen optie.
Klopt, maar!! dan had die knakker meteen aan de bel moeten trekken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat is lastig, inderdaad. Maar daar hoeft een ander geen overlast door te hebben, toch?
Tuurlijk wel. Zolang je er nog woont en het huis nog niet is overgedragen ben jij eiegenaar en verantwoordelijk. Verder kan dit zelfs reden zijn voor de verkoop om niet door te gaan of om opnieuw over de prijs te onderhandelen aangezien de nieuwe bewoners mogelijk de vloer moeten vervangen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:52 schreef Chinless het volgende:
TS ben je na de verkoop nog wel lid bij de vve? Lijkt me vanzelfsprekend dat dit niet zo is, en dus ook niet jou probleem?
Kijk, probleem opgelost. Buurman gewoon gedag blijven zeggen nu he. Juist nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:58 schreef lander het volgende:
Heb net de firma gesproken die destijds de vloer geleverd heeft. Deze gaat mij even via de mail bevestigen dat ik destijds een vloer gekocht heb met een ondervloer welke TNO goedgekeurd is
Dit is geen VVE issue. Op dit moment is het een 'conflict' tussen twee buren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:52 schreef Chinless het volgende:
TS ben je na de verkoop nog wel lid bij de vve? Lijkt me vanzelfsprekend dat dit niet zo is, en dus ook niet jou probleem?
En zeikt ie door, direct je rechtsbijstand opschakelen en een tik uitdelen. Vaak stopt het dan direct. Helemaal als jij je netjes aan de regeltjes hebt gehouden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kijk, probleem opgelost. Buurman gewoon gedag blijven zeggen nu he. Juist nu.
Wanneer 1 v.d. 2 bewoners zicht niet aan het huisregelement/statuuten houd is het wel een V.v.E. kwestie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dit is geen VVE issue. Op dit moment is het een 'conflict' tussen twee buren.
Maar de buurman zal een klacht historie moeten kunnen overleggen, die kan niet opeens uit het niets gaan roepen dat hij al jaren last heeft. Er is geen rechter die daar in zal trappen, dus wat dat betreft, misschien direct juridisch verweer opzoeken, vaak schrikt dat direct wel af, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |