zelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Ik ga bij mijn heerlijke kereltje liggen.
Slaap lekker!
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Ik ga bij mijn heerlijke kereltje liggen.
Slaap lekker!
laat je smaak maar eens horen danquote:
dit zijn de komende 3 liedjes die ik op heb staan, deel van mijn smaak maar die is zo breed dat ik iedere week andere liedjes luister. Maar nu vooral van de vakantie, herinneringen aan het luie leventje daarquote:
die muziek word ik niet blij van.quote:
hmmmz...shakira kan ik goed naar kijken maar de rest...mwahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
dit zijn de komende 3 liedjes die ik op heb staan, deel van mijn smaak maar die is zo breed dat ik iedere week andere liedjes luister. Maar nu vooral van de vakantie, herinneringen aan het luie leventje daar![]()
aaaa, op die manier. Hoewel ik dat vermoeden al hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die muziek word ik niet blij van.
Is te begrijpen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmmz...shakira kan ik goed naar kijken maar de rest...mwah
Als het spaans moet...dan toch meer het relaxte werk
Ik heb niet zo zeer veel o die muziek, ik val er namelijk van in slaap...maar goed ik kan met house nog in slaap vallenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
Ik luister nu al 2 dagen lang soul, jazz en blues vanwege de zwarte lijst van radio 6
ik heb bijna hetzelfde, ik wil mezelf door mijn hoofd schieten als ik dat hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb niet zo zeer veel o die muziek, ik val er namelijk van in slaap...maar goed ik kan met house nog in slaap vallen
Hoewel shakira soms nog wel te pruimen kan zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaaa, op die manier. Hoewel ik dat vermoeden al had
[..]
Is te begrijpen hoor![]()
hoewel ik ook bijvoorbeeld vaak anouk luister
boudje, je leeft nog!quote:
hahaha...ik luister niet al te veel house..alleen soms op feesten om los te gaan kan het nogal fijn zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb bijna hetzelfde, ik wil mezelf door mijn hoofd schieten als ik dat hoor
Ik ben ook niet de grootste fan van shakira, maar sommige liedjes vallen best mee..maar ook niet elke dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel shakira soms nog wel te pruimen kan zijn.
somsquote:
Haha, ja was een tijdje dood, een tijdje gebanned en voor de rest springlevend hoor.quote:
Wat had je nu weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ja was een tijdje dood, een tijdje gebanned en voor de rest springlevend hoor.![]()
Hoe is het met mijn schatje?
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef cafpow het volgende:
nou, mijn oogjes vallen zowat uitzichzelf dicht, dus tijd voor dromenland
quote:
Weet niet zeker, maar volgens mij vanwege m'n gekanker in het Ajax-Spartak-topic...ach ja..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat had je nu weer uitgespookt?
Ja ik leef nog he
Voornamelijk rock/metalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
van wat voor soor tmuziek hou je sedan?
Zeg dat tegen die krat wodka die je in de koelkast hebt staanquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef cafpow het volgende:
nou, mijn oogjes vallen zowat uitzichzelf dicht, dus tijd voor dromenland
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die krat wodka die je in de koelkast hebt staan
Om voetbal?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet niet zeker, maar volgens mij vanwege m'n gekanker in het Ajax-Spartak-topic...ach ja..
Haha, gelukkig maar!Alles wel met alles en nog wat, waaronder je kleine?
quote:
quote:
doe ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alsof ze me geloven als ik zeg dat er geen krat wodka staat.
Hoewel je ook wel eens hard faalt hoor.quote:
Ik ben lang niet zo erg als jullie denken.quote:
Apparently..quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om voetbal?
Ehm redelijk, laten we het daarop houden...
Uhuh, ooit welquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Apparently..
Aah okee..komt allemaal bueno.
geeft niet, in mijn fantasie is alles leukerquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo erg als jullie denken.
Je kan altijd bij je steun en toeverlaat terechtquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ooit wel
Kleine man mag iig naar havo/vwo
ja sorry, al de 4e keer dat ik het zeg vanavond![]()
Ja die hebben we alquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je kan altijd bij je steun en toeverlaat terecht
Ow, goed man! Gratuliere, hele goede zaak. En nu een goede school vinden
Eigenlijk ben je maar een saai meisjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo erg als jullie denken.
Ik ben vreselijk saaiquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar een saai meisje
Maar wel schattig
Hoe witter, hoe beter. En hoe minder (m/h)avisten, hoe beter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die hebben we alDrie straten hier vandaan
het is vanaf havoquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe witter, hoe beter. En hoe minder (m/h)avisten, hoe beter.
ik ook, a match made in heaven dus!quote:
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel je ook wel eens hard faalt hoor.
gebruik je die vaker?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, a match made in heaven dus!
We will bore the crap out of each other volgende weekquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, a match made in heaven dus!
Jij kent je klassiekers gewoon niet jongelingquote:
Die bejaardenbands van jou?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kent je klassiekers gewoon niet jongeling
Uhuh en het mooie is dat daar alleen de eerste 3 jaren zitten, dus hij zit niet meteen met zijn 11 jaar tussen dat oude spul.quote:
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We will bore the crap out of each other volgende week
quote:
Jeuj, de juf batsenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan niet wachten
Morgen eens zien of de toekomstige juf van kereltje een beetje ooglijk is
ik moet denken aan die renault reclamequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet denken aan die renault reclame
ik gebruik helemaal niksquote:
quote:
Haha, das ook wel voordelig ja. Minder kans op een rokend/blowende puber.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh en het mooie is dat daar alleen de eerste 3 jaren zitten, dus hij zit niet meteen met zijn 11 jaar tussen dat oude spul.
Heerlijkquote:
Volvo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk
wel lachen trouwens, uurtje terug in t centrum aangehouden voor alcohol controle, de agenten zien een donker grijze Volvo die rustig rijdt. Gaat t raampje open, zitten er twee jonge mensen in, bleek mn 'date' de agente nog te kennen ookMoest wel blazen
Toen ik weg reed mochten ze uitgebreid van de 5-cilinder roffel genieten
Buurbatsmeisje niet, die had deze week geen tijdquote:
Dudequote:
Barbie! Da's lang geleden... Wat doe jij nog zo laat op?quote:
Meer dan perfect, alleen slapen wil niet lukken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbie! Da's lang geleden... Wat doe jij nog zo laat op?
Alles goed?
Meer dan perfect zelfs, vertel!?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer dan perfect, alleen slapen wil niet lukken.![]()
Hoest met jou? Weer aan de reis begreep ik?
Wat is er gebeurd? Een paar dagen terug was alles nog perfect?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meer dan perfect zelfs, vertel!?
Goed begrepen! Uitzicht op een wilde Atlantische oceaan, Ipanema beach en met Skol-bier op de hotelkamer een beetje werken.
Met mij mwah. Morgen telconferentie over de nieuwe positie in Bogota, maar ik twijfel erg of ik het nog wel wil.
Ik baal van het bedrijf (doe ik al sinds tijden). Ik weet dat ik naast aartslui op onbelangrijke zaken ook perfectionistisch ben in het leveren van kwaliteit, en het bedrijf is precies het omgekeerde.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Een paar dagen terug was alles nog perfect?
En hey Barb![]()
Dat zou voor mij ook een groot punt van frustratie zijn ja. Het is niet mogelijk om daar je eigen team samen te stellen, met mensen die wel capabel en gemotiveerd zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik baal van het bedrijf (doe ik al sinds tijden). Ik weet dat ik naast aartslui op onbelangrijke zaken ook perfectionistisch ben in het leveren van kwaliteit, en het bedrijf is precies het omgekeerde.
Ik vrees dat me dat op gaat breken als ik 60-70 uur per week moet werken straks, alleen in Zuid-Amerika. De leuke kanten (veel geld, veel nieuwe mensen leren kennen) wegen dan niet meer op tegen de gigantische hoeveelheid stress en de 80% van de 120.000 werknemers die gewoon incapabel, lui en zelfzuchtig zijn.
hmmm....dat klinkt een beetje naadje kerel. En ik dacht dat je het al helemaal bekeken had...quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik baal van het bedrijf (doe ik al sinds tijden). Ik weet dat ik naast aartslui op onbelangrijke zaken ook perfectionistisch ben in het leveren van kwaliteit, en het bedrijf is precies het omgekeerde.
Ik vrees dat me dat op gaat breken als ik 60-70 uur per week moet werken straks, alleen in Zuid-Amerika. De leuke kanten (veel geld, veel nieuwe mensen leren kennen) wegen dan niet meer op tegen de gigantische hoeveelheid stress en de 80% van de 120.000 werknemers die gewoon incapabel, lui en zelfzuchtig zijn.
*meldtquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook een groot punt van frustratie zijn ja. Het is niet mogelijk om daar je eigen team samen te stellen, met mensen die wel capabel en gemotiveerd zijn?
Was het maar zo'n feest. Het voordeel van Zuid-Amerika is dat de mensen wat relaxeder en wat minder veeleisend zijn (klanten). Maar ik baal van de nieuwe software, die ik dus nu moet lesgeven aan de Brazilianen. Die klopt van geen kanten en heb dat intern al zeer actief aangegeven. Maar daar wordt niks mee gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou voor mij ook een groot punt van frustratie zijn ja. Het is niet mogelijk om daar je eigen team samen te stellen, met mensen die wel capabel en gemotiveerd zijn?
Ik denk niet dat Mata veel aan me zou hebbenquote:
Waar, Rio?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:44 schreef dawg het volgende:
en mata, ben je daar nou nog steeds niet weg?
Ik weet zeker dat jullie een ander (lees: beter) arbeidsethos hebben dan 80% van mijn collega's (redelijk veel en snel geld cashen, geen reet om kwaliteit geven en zich met nutteloze dingen bezighouden, het werk op anderen afschuivend).quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mata veel aan me zou hebbenanders stap ik binnen een week op t vliegtuig
Los van dit, hoe goed is je Engels en zijn je cijfers, Peu?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mata veel aan me zou hebbenanders stap ik binnen een week op t vliegtuig
En die job die je laatst aangeboden kreeg in Delft? Die vervult niet (1) maar wel flink (2).quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Het voordeel van Zuid-Amerika is dat de mensen wat relaxeder en wat minder veeleisend zijn (klanten). Maar ik baal van de nieuwe software, die ik dus nu moet lesgeven aan de Brazilianen. Die klopt van geen kanten en heb dat intern al zeer actief aangegeven. Maar daar wordt niks mee gedaan.
Ik kan niet met droge ogen een Fiat Panda verkopen of er cursus in geven als ik een BMW eis van de ontwikkelaars. En in het verleden was het een BMW (met issues).
Ik kan niet trots rondlopen met mijn business card. Sta er gewoon niet achter. Dat wist ik al jaren (al voordat ik er ging werken), maar ik vraag me af of ik dat nog 2 jaar op een heftige positie volhoud. Dat zou ik alleen doen om Zuid-Amerika te leren kennen (1) en lekker geld te cashen om samen met knuffelmeisje een huis te kunnen kopen (2). Is dat genoeg motivatie om mezelf over al die incapabele collega's heen te zetten, vraag ik me af.
Ik ben geen geoloog, cabron. Anders zou ik je graag geholpen hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jullie een ander (lees: beter) arbeidsethos hebben dan 80% van mijn collega's (redelijk veel en snel geld cashen, geen reet om kwaliteit geven en zich met nutteloze dingen bezighouden, het werk op anderen afschuivend).
Engels = native speakingquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Los van dit, hoe goed is je Engels en zijn je cijfers, Peu?
Dat klopt, maar t werk zou ik nog steeds niet kunnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jullie een ander (lees: beter) arbeidsethos hebben dan 80% van mijn collega's (redelijk veel en snel geld cashen, geen reet om kwaliteit geven en zich met nutteloze dingen bezighouden, het werk op anderen afschuivend).
mata is geen cabron, maar een chico. te soft met zijn perfectionisme. zw/w gesteld, te dronken om er een uitgebreid verhaal van te makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen geoloog, cabron. Anders zou ik je graag geholpen hebben.
Delft was heel leuk qua geld, maar software-ontwikkeling heb ik mijn buik juist vol van. Ben verdomme geoloog. Ik wil olie vinden. Dan wel dat aan mensen leren. Maar de software is slechts een tool. En dat begrijpt mijn bedrijf dus juist niet. Met klanten heb ik topcontact, daarom ben ik ook gewild. Maar intern ben ik te uitgesproken (goh!quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En die job die je laatst aangeboden kreeg in Delft? Die vervult niet (1) maar wel flink (2).
Een Panda als BMW verkopen is niet geweldig (al lukt het Fiat wel goed met de 500 tov de Mini). Dan is twee jaar wel heel erg lang. Aan de andere kant is er de vraag of je ooit nog eens zo'n kans krijgt. Als je er een keer bent geweest, is het veel makkelijker weer terugkeren.
lollers, dan verdien je meer dan de minister van justitie hierquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Engels = native speakingmn cijfers als in salaris? Vanaf 25-30k ben ik een zeer blij man
in lage lonen landen is dat iets op te rekken. Zolang ik maar voldoende kan sparen om met leuk cash terug te komen over een paar jaar.
Wel is t wat Mata zegt, kwaliteit van t werk is belangrijker dan geld, want dan heb ik ook lol en geld zonder lol is ook niks waard
Dat hoeft dus ook (juist) niet! Die kant cover ik wel. Als jij een beetje goed kan managen, dan zijn we een topteam.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen geoloog, cabron. Anders zou ik je graag geholpen hebben.
Klopt. Ik kan heel hard zijn, maar wel met een doel. En dat doel is meestal niet mijzelf (een klootzak, cabron dus), maar een hoge kwaliteit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mata is geen cabron, maar een chico. te soft met zijn perfectionisme. zw/w gesteld, te dronken om er een uitgebreid verhaal van te maken
Jamaarweetjehoelaatenikspreekgeenspaans?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:51 schreef dawg het volgende:
[..]
mata is geen cabron, maar een chico. te soft met zijn perfectionisme. zw/w gesteld, te dronken om er een uitgebreid verhaal van te maken
Is het zo erg daar??quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
lollers, dan verdien je meer dan de minister van justitie hier![]()
Laat Malta maar even liggen dan, kerel
Kijk, solliciteren op kosten van de baas, zo hoort hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Delft was heel leuk qua geld, maar software-ontwikkeling heb ik mijn buik juist vol van. Ben verdomme geoloog. Ik wil olie vinden. Dan wel dat aan mensen leren. Maar de software is slechts een tool. En dat begrijpt mijn bedrijf dus juist niet. Met klanten heb ik topcontact, daarom ben ik ook gewild. Maar intern ben ik te uitgesproken (goh!) en boeien die kutregeltjes me niet (en daar zijn ze nu juist zo dol op en daardoor zo stroef). Ik weet wel dat ik extreem daadkrachtig ben, en dat ik dat niet van anderen kan verlangen, maar ik erger me gewoon heel erg aan de laffe houding in Aachen. Weggaan naar Zuid-Amerika lost dat op zich op, maar dan moet ik nog steeds die Panda aan de man brengen, waar ik dus niet achter kan staan...
Dat zeker. Maar ik ga andere opties peilen. Zit volgende week in Bogota om met de belangrijke klant te babbelen. Wellicht kan ik ze 's avonds meenemen naar een goed restaurant en een leuke(re) baan versieren...
Oehdakannikwelquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft dus ook (juist) niet! Die kant cover ik wel. Als jij een beetje goed kan managen, dan zijn we een topteam.
...Delan niet jaloers worden...![]()
Andere studie, minder ervaring enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het zo erg daar??
Voor 30 k kom ik mijn nest niet uit. Verdien nu het dubbelebruto, dat is.
Portugees, dat helpt. Ik doe hard mijn best hier, maar 80% is Chinees voor me. Lezen gaat wel, maar verstaan is echt 0. En ze spreken hier nauwelijks Engels. Ik modder wat Spaans en Engels bij elkaar en vreet 3 pakjes kauwgom per dag. Dan lukt het net.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarweetjehoelaatenikspreekgeenspaans?
Daar was ik al achter jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
lollers, dan verdien je meer dan de minister van justitie hier![]()
Laat Malta maar even liggen dan, kerel
Het mag dan wel EU zijn, het is meer Afrika dan Europa, kerelquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het zo erg daar??
Voor 30 k kom ik mijn nest niet uit. Verdien nu het dubbelebruto, dat is.
Nee, niet mijn huidige baas. In september issie pas gekomen trouwens. Het hele bedrijf, de manier van werken. 70 uur per week is heel normaal. Voor mij niet, ik ben heel effectief. Maar alles word op mij afgeschoven, ik weet ook wel dat dat komt omdat ik hogere kwaliteit lever, maar dat ben ik gewoon zat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:55 schreef dawg het volgende:
mata je roept al lang dat je huidige baas je niet zint, en ik ben niet echt vaak meer online![]()
doe er dan wat aan, lang doorgaan levert nog meer frustratie op en dat is contraproductief
Dat is zeker zo. Mag niet meer met de auto van knuffelmeisje naar DUS vliegveld. Dus ik word gedwongen om de nacht voordat ik op reis moet alleen door te brengen. Te ziek voor woorden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, solliciteren op kosten van de baas, zo hoort hetDuitsers zijn soms onmogelijk met hun protocollen en strakke lijnen. Om mee samen te werken kan het ideaal zijn, toch als iets net even anders moet, is het een hel.
Doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik al achter jaGelukkig zijn ze in Barcelona/Dublin ed wel bereid om dat te betalen.
Het meest briljante is trouwens, dat ik benaderd ben om als "expat" in Den Haag te gaan zitten
Kerel, ik heb niks, kan niks. Maar toch heb ik een heerlijk leven. BBQ's op het strand, goede avondjes uit, wat wil jij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andere studie, minder ervaring enzoAl kan ik niet eens hopen over 3-4jr t zelfde te ontvangen als jij nu doet
dat levert ook frustratie opquote:Op woensdag 16 maart 2011 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet mijn huidige baas. In september issie pas gekomen trouwens. Het hele bedrijf, de manier van werken. 70 uur per week is heel normaal. Voor mij niet, ik ben heel effectief. Maar alles word op mij afgeschoven, ik weet ook wel dat dat komt omdat ik hogere kwaliteit lever, maar dat ben ik gewoon zat.
Nou wordt dat punt dus opgelost als ik in Z-Amerika zit, maar dan blijft het punt van die software die me niet zint.
En het is niet zo makkelijk om ff Monsterboard te checken en wat anders te gaan doen he.
Das een serieus grapje hoop ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Mag niet meer met de auto van knuffelmeisje naar DUS vliegveld. Dus ik word gedwongen om de nacht voordat ik op reis moet alleen door te brengen. Te ziek voor woorden.
Olie wordt dan ook duur betaald.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andere studie, minder ervaring enzoAl kan ik niet eens hopen over 3-4jr t zelfde te ontvangen als jij nu doet
De volgende stap op de carriëre ladderquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, ik heb niks, kan niks. Maar toch heb ik een heerlijk leven. BBQ's op het strand, goede avondjes uit, wat wil jij?
Ik weet niet of ik wel in NL wil blijven en ze willen niks loslaten over de vacaturequote:Op woensdag 16 maart 2011 02:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doen!Dat wordt dik cashen. En Den Haag is niet duur, qua huizen.
Wtf, wat is daar nu weer de gedachte achter?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Mag niet meer met de auto van knuffelmeisje naar DUS vliegveld. Dus ik word gedwongen om de nacht voordat ik op reis moet alleen door te brengen. Te ziek voor woorden.
Nope. Officieel mag ik niks met de auto voor mijn werk. Moet je een speciale rijtest doen, als je wil rijden voor het bedrijf (inclusief naar een vliegveld). En dat ook nog in elk land. Als je die test in Duitsland doet, mag je in Nederland niet rijden. Ja, of ik moet het niet declareren. Of met de taxi (a 100 euro). Of met de trein (om 3:00 opstaan enzo).quote:
Shell, dus mansion @Nijmegen en Pied-a-terre @DH?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Olie wordt dan ook duur betaald.
Qua toekomst zit ik gebakken. Geologen vergrijzen en ik heb relatief veel ervaring en inzicht voor mijn leeftijd. Over 10 jaar kan ik heel dik geld gaan verdienen. Maar wat ik ervoor ga doen, weet ik nog niet echt. In ieder geval wil ik 1-2 jaar naar Z-Amerika en erna met knuffelmeisje een mooi huis in Nijmegen kopen. Dat is een redelijk vast plan. Wat verder, dat zien we wel. Hopelijk kan ik terug naar Shell als ik in Nederland kom. Ookal had ik een hoop aan te merken op ze, je wordt er wel veel meer gechallenged. Hoge kwaliteit van werken, en dat zoek ik ook.
Herkenbaar, tijdje europese directeur van een grote Duitse retailer rond gereden omdat die dat zelf niet mochtquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Officieel mag ik niks met de auto voor mijn werk. Moet je een speciale rijtest doen, als je wil rijden voor het bedrijf (inclusief naar een vliegveld). En dat ook nog in elk land. Als je die test in Duitsland doet, mag je in Nederland niet rijden. Ja, of ik moet het niet declareren. Of met de taxi (a 100 euro). Of met de trein (om 3:00 opstaan enzo).
Dat is zeker waar en daar probeer ik van te profiteren. Maar ben gewoon niet snel tevreden. Ik vind dat een goeie eigenschap en het is absoluut niet zo dat ik niks aan die frustraties probeer te doen. Juist WEL. Je had mijn mails over de software moeten zien. Het probleem is dat de ontwikkelaars veilig in Aachen zitten en ik voor de neus van de klanten gezichtsverlies lijd. Ik stond haast te janken vanmiddag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:00 schreef dawg het volgende:
[..]
dat levert ook frustratie op
nee, maar niks anders doen dan je opbouwende frustratie uiten ook nietjij hebt toch wel een netwerk en je kunt goed ouwehoeren
Zoiets ja. 2-3 nachtjes per week daar pitten en verder met de Brera over de A12 scheurenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shell, dus mansion @Nijmegen en Pied-a-terre @DH?
Dat is vertieft, dan is t niet leuk meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en daar probeer ik van te profiteren. Maar ben gewoon niet snel tevreden. Ik vind dat een goeie eigenschap en het is absoluut niet zo dat ik niks aan die frustraties probeer te doen. Juist WEL. Je had mijn mails over de software moeten zien. Het probleem is dat de ontwikkelaars veilig in Aachen zitten en ik voor de neus van de klanten gezichtsverlies lijd. Ik stond haast te janken vanmiddag.
Mooie deal! Dawg doet de admin, jij rijdt rond, Barb managet en doet de sociale contacten en ik doe het technische werk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Herkenbaar, tijdje europese directeur van een grote Duitse retailer rond gereden omdat die dat zelf niet mocht
Brera is voor de KMs toch? Anders staat die 8c klaar? (of 4c waar ik serieus voor ga sparen). Die 8c kom ik dan wel eens lenen trouwensquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoiets ja. 2-3 nachtjes per week daar pitten en verder met de Brera over de A12 scheuren
Mijn rondrij tijd is wel voorbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie deal! Dawg doet de admin, jij rijdt rond, Barb managet en doet de sociale contacten en ik doe het technische werk.
Precies. Ik heb -heel fout, maar ook goed- mijn frustraties geuit tegenover een klant. Gisteren met hem heel goed technisch zitten werken (consulting van mijn kant), een Argentijn die dat soort dingen voor zich houdt, zo kan ik hem goed inschatten, en wellicht kan ik via hem een baan regelen. Buenos Aires klinkt ook niet verkeerd...quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vertieft, dan is t niet leuk meerhoop dat je onofficiële diner wat oplevert dan.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Officieel mag ik niks met de auto voor mijn werk. Moet je een speciale rijtest doen, als je wil rijden voor het bedrijf (inclusief naar een vliegveld). En dat ook nog in elk land. Als je die test in Duitsland doet, mag je in Nederland niet rijden. Ja, of ik moet het niet declareren. Of met de taxi (a 100 euro). Of met de trein (om 3:00 opstaan enzo).
Ik vind die snuit niet zo mooi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Brera is voor de KMs toch? Anders staat die 8c klaar? (of 4c waar ik serieus voor ga sparen). Die 8c kom ik dan wel eens lenen trouwens
Ik manage niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie deal! Dawg doet de admin, jij rijdt rond, Barb managet en doet de sociale contacten en ik doe het technische werk.
Oh man, die oliewereld is zo erg. Veiligheid boven alles. Jaja, en de nummer 1 doodsoorzaak in mijn bedrijf is.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Da's leuk voor erbij, maar cash je niet zoveel mee. Olie doet meer. En zeker in de toekomst. Olieprijs staat binnen 20 jaar op 500-1000 USD per vat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik manage niksIk scoor rijke vrouwen en die melken jullie uit, ok?
Er zijn slechtere plekken om elke ochtend wakker te worden. Je hebt er goed over nagedacht, hou me op de hoogte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Ik heb -heel fout, maar ook goed- mijn frustraties geuit tegenover een klant. Gisteren met hem heel goed technisch zitten werken (consulting van mijn kant), een Argentijn die dat soort dingen voor zich houdt, zo kan ik hem goed inschatten, en wellicht kan ik via hem een baan regelen. Buenos Aires klinkt ook niet verkeerd...
4c is beter. Voor t geld van een 8c zou ik geen Alfa kopenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh man, die oliewereld is zo erg. Veiligheid boven alles. Jaja, en de nummer 1 doodsoorzaak in mijn bedrijf is.....Goh, hoe zou dat nu komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Is goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn rondrij tijd is wel voorbijassistent manager zie ik mezelf dan eerder doen
Checkquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is goed.Ik rijd toch liever zelf.
Lange terijn investering. Olie raakt op. Vrouwen met daddy's issues niet. En zij tekenen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's leuk voor erbij, maar cash je niet zoveel mee. Olie doet meer. En zeker in de toekomst. Olieprijs staat binnen 20 jaar op 500-1000 USD per vat.
Haha precies. Ik kan ook makkelijk met die lui praten. En Spaans, dat scheelt ook weer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn slechtere plekken om elke ochtend wakker te worden. Je hebt er goed over nagedacht, hou me op de hoogte.
[..]
4c is beter. Voor t geld van een 8c zou ik geen Alfa kopen
[..]
Goh, hoe zou dat nu komen
Dat is zeker. Maar tegen die tijd kan ik wel autodate betalenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CheckHoewel t na een avondje doorzakken héél relaxed is om achterin te zakken en voor de deur wakker te worden
Maar goed Peu, wat zoek je en wat wil je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CheckHoewel t na een avondje doorzakken héél relaxed is om achterin te zakken en voor de deur wakker te worden
Multidisciplinair denken! Je bent aangenomen. Olie raakt op, maar IS nog lang niet op. Nog LANG niet, dat kan ik je verzekeren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lange terijn investering. Olie raakt op. Vrouwen met daddy's issues niet. En zij tekenen.
14u per dag gaat echt te verquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha precies. Ik kan ook makkelijk met die lui praten. En Spaans, dat scheelt ook weer.
Ik vind een Brera toch echt vetter. Is gewoon bruut man. Echt de beste nog enigszins betaalbare auto (geen Aston Martin dus).
Ja precies. Mijn "coach" (gewoon een vriend/ex-collega die nu in KL werkt) werkt 14 uur per dag.
Je houdt nog wat olie veldjes achter de hand?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Multidisciplinair denken! Je bent aangenomen. Olie raakt op, maar IS nog lang niet op. Nog LANG niet, dat kan ik je verzekeren...
Gooi ik morgen ff (op een helder moment) over de mail, goed? Pleur ik meteen mn cv erbij. Ben nu bijv bezig met een vacature voor Quality Evaluator voor advertenties.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed Peu, wat zoek je en wat wil je?
Heb jij Brera gereden ja?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
14u per dag gaat echt te verIk ben iets teveel gesteld op mn vrije tijd daarvoor. Heb mn pa zich bijna dood zien werken (letterlijk) dus dat gaat mij niet gebeuren.
Brera, tip: 1750TBI rijdt het beste van allemaal, daarna de 2,4jtd.
Tuurlijk ben ik aangenomen. Sterker nog, ik verdien het partner te zijn. Maar das een ander verhaal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Multidisciplinair denken! Je bent aangenomen. Olie raakt op, maar IS nog lang niet op. Nog LANG niet, dat kan ik je verzekeren...
Ik zou niet de eerste zijn die op zijn 50e een oliemaatschappij begint.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je houdt nog wat olie veldjes achter de hand?
Mn vader was een van de directeuren bij Reed Elsevier op dat moment (het is 11jr geleden). Pas later is die voor zichzelf begonnen, hij zorgt er nu wel voor voldoende ontspanning te krijgen. Hij werkt nooit meer dan 160u in de maand. Hoeft die ook niet echt meer ondertussen gelukkig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij Brera gereden ja?
Wil zeker nog es een proefrit maken. Wel even mijn auto wassen nu. En een beetje net kleden. Anders krijg ik hem niet mee.
Ja, jouw pa werkte hard he? Maar dat heeft wel wat opgeleverd. Maar hij had een eigen bedrijf toch? Dat is toch anders; beter. Ben je minder afhankelijk van andermans falen (hoewel je zelf meer moet regelen).
Mijn partner heeft dikke tieten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik aangenomen. Sterker nog, ik verdien het partner te zijn. Maar das een ander verhaal.
Ik ga bij jou in de buurt blijven, de appels die uit de boom vallen opvangenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn partner heeft dikke tieten.
Over 10-15 jaar gaat het er komen, dat bedrijf. Doen we wel wat moois samen.
Ah ok. Netjes gedaan daarna dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader was een van de directeuren bij Reed Elsevier op dat moment. Pas later is die voor zichzelf begonnen, hij zorgt er nu wel voor voldoende ontspanning te krijgen. Hij werkt nooit meer dan 160u in de maand. Hoeft die ook niet echt meer ondertussen gelukkig.
Ik heb zelf geen Brera gereden als in, hij was van mij. Wel vaak mogen lenen, net als de 159 waar die van afgeleid is.
Misschien dat ik tegen die tijd gewoon lekker low-budget mijn droom ga waarmaken; een eigen club.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga bij jou in de buurt blijven, de appels die uit de boom vallen opvangen
Okies, stuur door!quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je houdt nog wat olie veldjes achter de hand?
[..]
Gooi ik morgen ff (op een helder moment) over de mail, goed? Pleur ik meteen mn cv erbij. Ben nu bijv bezig met een vacature voor Quality Evaluator voor advertenties.
Hoe zijn de kosten op Malta? Salarissen in Spanje en Italie zijn dramatisch en de prijzen (zeker in Italie) superhoog...quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okies, stuur door!
Hou er alleen dus wel rekening mee dat de salarissen in zuid Europa lager liggen voor hetzelfde werk. Maar het is allemaal nog steeds dichtbij, dus je kunt altijd terug.
Ik ben wel t eea gewend qua auto's, heb door mn (bij)banen altijd leuke auto's onder mn kont gehad. Mn verwachtingen waren wel enigszins getemperd omdat die zo zwaar is. De 2.2 en 3.2 konden me dan ook niet echt overtuigen, de sterkste 1.9jtd en de 2.4jtd wel. Tot ik in de 159 1750TBI reed, toen was ik overtuigdquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok. Netjes gedaan daarna dus.
Dat bedoelde ik. Hoe rijdt ie? Wegligging geniaal zeker? Redelijk zwaar en breed?
De mijne ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn partner heeft dikke tieten.
Over 10-15 jaar gaat het er komen, dat bedrijf. Doen we wel wat moois samen.
Als het maar in verhouding is, mijn vuistregel voor salaris is, dat ik per jaar voldoende over moet houden om dik op vakantie te kunnen gaan zoals ik nu doe/zou willen en dan ook nog kan sparen volgens NL maatstaven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okies, stuur door!
Hou er alleen dus wel rekening mee dat de salarissen in zuid Europa lager liggen voor hetzelfde werk. Maar het is allemaal nog steeds dichtbij, dus je kunt altijd terug.
Spanje valt qua salarissen nog wel mee, ik heb iig nog wel aanbiedingen gehad waar ik tevreden mee zou zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe zijn de kosten op Malta? Salarissen in Spanje en Italie zijn dramatisch en de prijzen (zeker in Italie) superhoog...
Nederland is zo slecht nog niet, merk ik.
Oeh, lekker is dat!quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel t eea gewend qua auto's, heb door mn (bij)banen altijd leuke auto's onder mn kont gehad. Mn verwachtingen waren wel enigszins getemperd omdat die zo zwaar is. De 2.2 en 3.2 konden me dan ook niet echt overtuigen, de sterkste 1.9jtd en de 2.4jtd wel. Tot ik in de 159 1750TBI reed, toen was ik overtuigdNiet de snelste versie, wel de leukste
Als ik em vergelijk met de 2.5T V70 van mn vader (met automaat) dan is de klap en de kracht van die 159 toch echt wel krachtiger, zelfs het sper differentieel kon niet voorkomen dat ik em in het stuur voelde trekkenOhja, voordat ik t door had reed ik 200km/h op een 60km/h weg
Zolang ze mijn overhemden strijkt welquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne ook![]()
Krijg ik nu loonsverhoging?
Laag, als je goed zoekt. Ze willen graag meedoen met de rest van Europa, maar het is eigenlijk gewoon Afrika. Ik ga komende vrijdag kijken naar een flatje. Met zwembad. En buitenkeuken. Probeer dat eens te doen in Spanje of Italië.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe zijn de kosten op Malta? Salarissen in Spanje en Italie zijn dramatisch en de prijzen (zeker in Italie) superhoog...
Nederland is zo slecht nog niet, merk ik.
Hm ok, in de olie is het dikke modder. Kennis/klant van me werkt al 5 jaar bij Cepsa, maar dat verdient echt niet. En Madrid is duur.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spanje valt qua salarissen nog wel mee, ik heb iig nog wel aanbiedingen gehad waar ik tevreden mee zou zijn.
3.2 weegt volgens mij net zo veel als de V70, die laatste rijd ik dan echt liever (veel groter, alles klopt beter).quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh, lekker is dat!
Maar een sportwagen diesel rijden, is dat niet vloeken in de kerk?
De 3.2 trekt van 0 naar 100 in 7 seconden? Mijn oude Civic deed het in 7,9 (officieel)
Vet. Maar jij wil dus nog niet weg daar? Was wel het plan toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laag, als je goed zoekt. Ze willen graag meedoen met de rest van Europa, maar het is eigenlijk gewoon Afrika. Ik ga komende vrijdag kijken naar een flatje. Met zwembad. En buitenkeuken. Probeer dat eens te doen in Spanje of Italië.
Ze is kok, dus strijken kan ze nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang ze mijn overhemden strijkt wel
Ik ga zodra ik wil. Staat compleet los van werk/inkomen/toekomst. Alles wat ik heb past in 1 koffer. That's it.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet. Maar jij wil dus nog niet weg daar? Was wel het plan toch?
Ja, het zal zeker trekken, maar het staat zo raar. Maar aan de andere kant; wie maalt daarom als je 20 cent per liter goedkoper uit bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3.2 weegt volgens mij net zo veel als de V70, die laatste rijd ik dan echt liever (veel groter, alles klopt beter).
en ik heb met een A8 4.2 TDI een keertje een WRX STi zoek geredenen hij probeerde het echt wel! Dus diesel in een sportieve auto, kan prima. Een BMW 535d is op de meeste tests net zo snel als een M5
Je hebt een chick?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is kok, dus strijken kan ze niet
Maar je had actieve plannen of net zulke frustraties en teveel opties en toch ook weer niet als ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zodra ik wil. Staat compleet los van werk/inkomen/toekomst. Alles wat ik heb past in 1 koffer. That's it.
Nouja, een leuk samengestelde Volvo is een wolf in schaapskleren. Ik snap je verder wel, een standaard Volvo is gewoon saai en bagger.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het zal zeker trekken, maar het staat zo raar. Maar aan de andere kant; wie maalt daarom als je 20 cent per liter goedkoper uit bent
Ik vind Volvo echt heleeeemaal niks. Heb een V50 (kan dat?) gereden. Klein en waardeloos. En het imago past me niet. Doe mij maar een chickmagnet. En die Brera is zo lekker breed, laag, dik, vet gewoon. Heerlijk. Kan er echt van genieten...
Snel die proefrit es maken. Samen met knuffelmeisje.Ff een rustig plekje opzoeken na een ritje door Duitsland...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Whehehequote:Op woensdag 16 maart 2011 03:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je had actieve plannen of net zulke frustraties en teveel opties en toch ook weer niet als ik?
Ja precies. En mijn ouders (vroeger 2 Alfa's -spider en GTV-) rijden nu een oerlelijke bemoste Volvo 940 (ofzo, zo'n log bakbeest). Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, een leuk samengestelde Volvo is een wolf in schaapskleren. Ik snap je verder wel, een standaard Volvo is gewoon saai en bagger.
Zelf koop ik ook weer ASAP een Alfaof een andere bijzondere (sport) auto. Zelf ben ik meer een GT dan een Brera fan trouwens, die dikke kont kan ik niet zo aan wennen en de krappe binnenruimte. Al is de afwerking wel weer stukken beter.
En zulke proefritjes zijn altijd leuk
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
GODVERDOMME! Geil!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Is zeker wel een relaxede houding. Maar je had Israel ffies en daarna nog iets toch? Kom je met Q-Day nog naar NL of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe![]()
De plannen heb ik, daarom zorg ik ervoor dat alles wat ik heb in 1 koffer past. De frustraties heb ik niet. De opties wel. Teveel
Liever levend en een lekkere vrouw ernaastquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:42 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel; hier wil je toch dood in gevonden worden?![]()
![]()
Ik ga over 2 weekjes naar Israel/Jordanië/Syrië. Het idee was ook om later naar Egypte en Libië te gaan, maar toch maar niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is zeker wel een relaxede houding. Maar je had Israel ffies en daarna nog iets toch? Kom je met Q-Day nog naar NL of niet?
There's a back seat. So 3 women.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever levend en een lekkere vrouw ernaast
Ik ben opgegroeid met Volvo'squote:Op woensdag 16 maart 2011 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja precies. En mijn ouders (vroeger 2 Alfa's -spider en GTV-) rijden nu een oerlelijke bemoste Volvo 940 (ofzo, zo'n log bakbeest). Verschrikkelijk.
Die dikke kont vind ik juist heerlijk!Maar dat wist je al...
Niet in een Breraquote:
Truste man, ik snap het helemaal. Hier over 6,5 uur.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:46 schreef PeuRac het volgende:
oh ik ga slapen trouwens, over 5u gaat de wekker. Toch nog weer een korte nacht
sky-view is geinig, maar 200kg op een plek waar je t niet wilt voor leuk rijdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:47 schreef El_Matador het volgende:
http://suchen.mobile.de/f(...)lang=de&pageNumber=1![]()
![]()
In Keulen! 15.000 euro??? Dan komt ie er ZEKER als ik Nijmegen woon...
Vet, kom je Syrie wel binnen met een Israelische stempel in je paspoort? En andersom?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weekjes naar Israel/Jordanië/Syrië. Het idee was ook om later naar Egypte en Libië te gaan, maar toch maar niet...
Buenas noches Barb!quote:
Zoniet, mag ik mijn gids stenigen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet, kom je Syrie wel binnen met een Israelische stempel in je paspoort? En andersom?
Die trip wil ik al lang maken; Zuid-Turkije naar Sharm al Sheikh. Zal wel over 2,5 jaar worden.
Gaan jullie niet samen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoniet, mag ik mijn gids stenigen.Sowieso staat het een beetje op losse schroeven vanwege mijn meisje dat reizen gaat...
quote:
Tjah, werkpaarden hequote:
Bij jou OOK al? Bij knuffelmeisje (die 10.000 km hier vandaan zit) en mij ook al...quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, werkpaarden he
En ondertussen zijn m'n smaak en reuk overleden van verkoudheid![]()
Alles smaakt hetzelfde
Het schijnt te heersenquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij jou OOK al? Bij knuffelmeisje (die 10.000 km hier vandaan zit) en mij ook al...
Peukjes smaken dan toch ook niet? Als ik verkouden ben dan rook ik eigenlijk niet, heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:25 schreef El_Matador het volgende:
Werkze, Jofuneukjedoen!
Ik ga zo es pitten. Nog 1 peukje denk ik.
Wie wat waar?!quote:
Met een opdrachtgever, die weigert extra werk uit te betalen en zei dat ik loog etc, tot ik met mails kwam waarin ik mijn punt kon bewijzen, en nu smeekt ze of ik alsjeblieft dat geld kan laten zitten.quote:
Smeekt ze dat? Hoezo dat? Kan ze het niet betalen ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Met een opdrachtgever, die weigert extra werk uit te betalen en zei dat ik loog etc, tot ik met mails kwam waarin ik mijn punt kon bewijzen, en nu smeekt ze of ik alsjeblieft dat geld kan laten zitten.
Ze kan het niet betalen, ze zijn de klant kwijt etc. Maar dat komt doordat zij niet hebben gekeken wat ze nou eigenlijk hebben doorgestuurd en hoeveel woorden het waren. We hebben op een gegeven moment aan de bel getrokken omdat het veel meer woorden waren dan de bedoeling was, en daar 'zou ze nog op terugkomen'. Heeft ze niet gedaan. Toen moesten zij nog eens onze vertalingen naar een andere vertaaltool kopiëren en dat duurde ook twee dagen langer dan ze hadden verwacht, en toen stapte de cliënt op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Smeekt ze dat? Hoezo dat? Kan ze het niet betalen ofzo?
Maar verder lijkt het me genoeg reden om niet meer met haar te willen werken...
Lekker zo'n opdrachtgever...quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Ze kan het niet betalen, ze zijn de klant kwijt etc. Maar dat komt doordat zij niet hebben gekeken wat ze nou eigenlijk hebben doorgestuurd en hoeveel woorden het waren. We hebben op een gegeven moment aan de bel getrokken omdat het veel meer woorden waren dan de bedoeling was, en daar 'zou ze nog op terugkomen'. Heeft ze niet gedaan. Toen moesten zij nog eens onze vertalingen naar een andere vertaaltool kopiëren en dat duurde ook twee dagen langer dan ze hadden verwacht, en toen stapte de cliënt op.
Ja, moet je kijken wat je doorstuurt, denk ik danZe sturen alles gewoon blind door. Updates ook. 'Die en die regel kun je uit je vertaling halen.' Die haal ik weg. Krijg ik na levering een mailtje met: 'Waar is die ene regel?'
Daar heb jij natuurlijk geen boodschap aan, lijkt mequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kan het niet betalen, ze zijn de klant kwijt etc. Maar dat komt doordat zij niet hebben gekeken wat ze nou eigenlijk hebben doorgestuurd en hoeveel woorden het waren. We hebben op een gegeven moment aan de bel getrokken omdat het veel meer woorden waren dan de bedoeling was, en daar 'zou ze nog op terugkomen'. Heeft ze niet gedaan. Toen moesten zij nog eens onze vertalingen naar een andere vertaaltool kopiëren en dat duurde ook twee dagen langer dan ze hadden verwacht, en toen stapte de cliënt op.
Ja, moet je kijken wat je doorstuurt, denk ik danZe sturen alles gewoon blind door. Updates ook. 'Die en die regel kun je uit je vertaling halen.' Die haal ik weg. Krijg ik na levering een mailtje met: 'Waar is die ene regel?'
Ja, dat zeg ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk geen boodschap aan, lijkt meGewoon betalen.
Sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:22 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wtf deden jullie in mijn nachtmerries vannacht?
En gemeen dat jullie warenquote:
In mijn strakke broek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:22 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, wtf deden jullie in mijn nachtmerries vannacht?
Dat soort details herinner ik me gelukkig niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In mijn strakke broek?
Goedemorgen, middag, avond
Dag
Ligt eraan wat het is. Condooms: volgende winkel. Voodoopop: een teken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:25 schreef Godtje het volgende:
Iets willen kopen en dat het dan juist is uitverkocht. Is dat een teken of gewoon de volgende winkel.
Daaromquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ookZe moet blij zijn dat ik geen weekendtarief heb.
zo zijn wequote:
Ja echt gruwelijk en sadistischquote:
Zag ik er wel goed uit?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt gruwelijk en sadistisch
Een MacBook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is. Condooms: volgende winkel. Voodoopop: een teken.
Zelfs jijquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt gruwelijk en sadistisch
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:39 schreef STING het volgende:
[..]We hadden allemaal clownspakken aan?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:39 schreef STING het volgende:
[..]We hadden allemaal clownspakken aan?
Wat deed ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een van de singles die ik me wel goed herinner
Iets naars met gereedschap en seks hebben met mijn vent.quote:
Oh, ik had iig seksquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets naars met gereedschap en seks hebben met mijn vent.
Laat het geen klopboormachine zijn geweestquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets naars met gereedschap en seks hebben met mijn vent.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had iig seks
Hoe de hell kom jij aan dat soort dromen?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laat het geen klopboormachine zijn geweest
Ook de laatste hoop ik. Zo wil ik niet in dromen voorkomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, dit was de eerste keer dat er singles actief meededen
Sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de laatste hoop ik. Zo wil ik niet in dromen voorkomen
Nou ik hoop het ook, het was echt niet tof, echt half singles liep er rond and not in a good wayquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook de laatste hoop ik. Zo wil ik niet in dromen voorkomen
In je onderbewustzijn vind je ons gewoon niet aardigquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik hoop het ook, het was echt niet tof, echt half singles liep er rond and not in a good way
Jullie mij niet dan eerder...quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In je onderbewustzijn vind je ons gewoon niet aardig
Wat, samzz' sadistische boobs?quote:
Evil boobs? Zie nu een paar tieten met slagtanden voor mij... whyquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat, samzz' sadistische boobs?
met swastika's erop getatoeëerd en zure roomquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Evil boobs? Zie nu een paar tieten met slagtanden voor mij... why
quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met swastika's erop getatoeëerd en zure room
smileys danquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Al vind ik de swastika's wel iets te ver gaan.
Ze bestaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met swastika's erop getatoeëerd en zure room
Aan die zure kop te zien, zou het me niet verbazen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze bestaan
http://clarksbackyardblog(...)/byb-express_10.html
Sans de zure room dan.
Waarom? Het is gewoon een religieus symbool. Dat Hitler ermee ging leuren verandert daar in feite niks aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Al vind ik de swastika's wel iets te ver gaan.
Jij ziet het wel zitten, een tattoo op je boobs?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Het is gewoon een religieus symbool. Dat Hitler ermee ging leuren verandert daar in feite niks aan
Nee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij ziet het wel zitten, een tattoo op je boobs?
Behoorlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
Die rolreclame op de Fok Frontpage is rete irritant
Ik weet dat het een religeussymbool is, alleen lijkt mij dat je in een zomer op het strand in je bikini vaak afkeurende gezichten krijgt, of een horde bourkini's achter je aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Het is gewoon een religieus symbool. Dat Hitler ermee ging leuren verandert daar in feite niks aan
juist wel. Het heeft de herkenbaarheid vergroot en er voor een deel van de wereld een nare associatie aan verbonden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt het teken niet minder religieus. De associatie is veranderd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
juist wel. Het heeft de herkenbaarheid vergroot en er voor een deel van de wereld een nare associatie aan verbonden.
dat geldt wel voor meer symbolen die ie verkracht heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt het teken niet minder religieus. De associatie is veranderd.
Laat ik het anders zeggen, voor Hitler had waarschijnlijk niemand gehoord van swastika's
De enige goeie repper is een..... juistquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach ja je zou maar blij zijn als iemand dood is.
Ja idd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat geldt wel voor meer symbolen die ie verkracht heeft.
Die mis ik toch wel in je onderschrift hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige goeie repper is een..... juist.
ZIjn repetoire was alleen niet zo heel groot, maar waar aan hij heeft meegewerkt zijn best goede nummers. Met name Regulate met Warren G.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige goeie repper is een..... juist.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ZIjn repetoire was alleen niet zo heel groot, maar waar aan hij heeft meegewerkt zijn best goede nummers. Met name Regulate met Warren G.
Maar goed gezondheidsproblemen dus, en 41 jaartjes oud de pijp uit.
Gewoon crimineel tuig, je mist er niets aan.quote:Nate Dogg was arrested in Arizona in April 2002 and was charged with firearms and drug offenses.[6] He pleaded guilty in May 2002 and was subsequently sentenced to probation and community service.[7] He was also ordered to attend drug counseling sessions.[7]
Ach zo zijn er vele artiesten die wij leuk en goed vinden en ook een crimineel verleden hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Gewoon crimineel tuig, je mist er niets aan.
Noem er eens watquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zo zijn er vele artiesten die wij leuk en goed vinden en ook een crimineel verleden hebben.
Ja, het zijn heeeeel toevallig zo'n beetje altijd reppersquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zo zijn er vele artiesten die wij leuk en goed vinden en ook een crimineel verleden hebben.
Ah, homo zijn is idd een misdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
George Michael, Boy George, nog wat rock figuren...
Criminaliteit komt overal voor
Dat zijn er twee... Nu weet ik toevallig van beide niet wat ze hebben gedaan, maar wel dat dit natuurlijk nooit representatief is voor een hele groep artiestenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
George Michael, Boy George, nog wat rock figuren...
Criminaliteit komt overal voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |