zelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Ik ga bij mijn heerlijke kereltje liggen.
Slaap lekker!
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
Ik ga bij mijn heerlijke kereltje liggen.
Slaap lekker!
laat je smaak maar eens horen danquote:
dit zijn de komende 3 liedjes die ik op heb staan, deel van mijn smaak maar die is zo breed dat ik iedere week andere liedjes luister. Maar nu vooral van de vakantie, herinneringen aan het luie leventje daarquote:
die muziek word ik niet blij van.quote:
hmmmz...shakira kan ik goed naar kijken maar de rest...mwahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
dit zijn de komende 3 liedjes die ik op heb staan, deel van mijn smaak maar die is zo breed dat ik iedere week andere liedjes luister. Maar nu vooral van de vakantie, herinneringen aan het luie leventje daar![]()
aaaa, op die manier. Hoewel ik dat vermoeden al hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die muziek word ik niet blij van.
Is te begrijpen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmmz...shakira kan ik goed naar kijken maar de rest...mwah
Als het spaans moet...dan toch meer het relaxte werk
Ik heb niet zo zeer veel o die muziek, ik val er namelijk van in slaap...maar goed ik kan met house nog in slaap vallenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
Ik luister nu al 2 dagen lang soul, jazz en blues vanwege de zwarte lijst van radio 6
ik heb bijna hetzelfde, ik wil mezelf door mijn hoofd schieten als ik dat hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb niet zo zeer veel o die muziek, ik val er namelijk van in slaap...maar goed ik kan met house nog in slaap vallen
Hoewel shakira soms nog wel te pruimen kan zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaaa, op die manier. Hoewel ik dat vermoeden al had
[..]
Is te begrijpen hoor![]()
hoewel ik ook bijvoorbeeld vaak anouk luister
boudje, je leeft nog!quote:
hahaha...ik luister niet al te veel house..alleen soms op feesten om los te gaan kan het nogal fijn zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb bijna hetzelfde, ik wil mezelf door mijn hoofd schieten als ik dat hoor
Ik ben ook niet de grootste fan van shakira, maar sommige liedjes vallen best mee..maar ook niet elke dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel shakira soms nog wel te pruimen kan zijn.
somsquote:
Haha, ja was een tijdje dood, een tijdje gebanned en voor de rest springlevend hoor.quote:
Wat had je nu weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ja was een tijdje dood, een tijdje gebanned en voor de rest springlevend hoor.![]()
Hoe is het met mijn schatje?
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef cafpow het volgende:
nou, mijn oogjes vallen zowat uitzichzelf dicht, dus tijd voor dromenland
quote:
Weet niet zeker, maar volgens mij vanwege m'n gekanker in het Ajax-Spartak-topic...ach ja..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat had je nu weer uitgespookt?
Ja ik leef nog he
Voornamelijk rock/metalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
van wat voor soor tmuziek hou je sedan?
Zeg dat tegen die krat wodka die je in de koelkast hebt staanquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef cafpow het volgende:
nou, mijn oogjes vallen zowat uitzichzelf dicht, dus tijd voor dromenland
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die krat wodka die je in de koelkast hebt staan
Om voetbal?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet niet zeker, maar volgens mij vanwege m'n gekanker in het Ajax-Spartak-topic...ach ja..
Haha, gelukkig maar!Alles wel met alles en nog wat, waaronder je kleine?
quote:
quote:
doe ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alsof ze me geloven als ik zeg dat er geen krat wodka staat.
Hoewel je ook wel eens hard faalt hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |