Dan vraag ik het wel aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mag geen caro aanvragen ivm stokstaart
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
Wel NORMALE verzoekjes.
Geen Boudewijn de Groot.
Heb je anders ook maling aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mag geen caro aanvragen ivm stokstaart
Kan ik doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef dockx het volgende:
Je kan ook nog de exacte tijd noemen om je intro vol te praten
hihi.. ik vroeg het niet 4 x aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
Of 4x voulez vousHe Knetter
![]()
Kan ragboer alleen niet echt waarderen.
Jij 1x, dragems en ik nog 3xquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi.. ik vroeg het niet 4 x aan
ik vond dat best leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij 1x, dragems en ik nog 3xNee, 6x totaal trouwens
![]()
"Mag'"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar duffy, caro, amy, clouseau mag dus wel
meatloaf, foo fighters, queen enz mag niet?
dit gaat om koelkast.. dat is andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
"Mag'"
Sinds wanneer hou jij rekening met andere mensen
Dat is het idee, maar, wil je echt in mijn trend dan vraag je meer dj jean, tiesto, marc van dale, southside spinners, clubrobbers, klubbheads en dat soort muziek aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar duffy, caro, amy, clouseau mag dus wel
meatloaf, foo fighters, queen enz mag niet?
ja maar jij gaat slapen enzo hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het idee, maar, wil je echt in mijn trend dan vraag je meer dj jean, tiesto, marc van dale, southside spinners, clubrobbers, klubbheads en dat soort muziek aan
Ik kijk de logs naquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar jij gaat slapen enzo he
O kutquote:
ja oke.. maar als jij slaapt dan kan ik best duffy aanvragen tochquote:
had je bij moeten komen luisterenquote:
volume aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
Greenday - American Idiot zie ik in VLC staan maar hoor niks
Als dat geen gitaarmuziek is mag datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja oke.. maar als jij slaapt dan kan ik best duffy aanvragen toch
Ja ook nogquote:
dan moet ik eerst alles utubenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dat geen gitaarmuziek is mag dat
Ja dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik eerst alles utuben
lobbymuziekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ff een thema verzinnen voor morgen, omdat geen gitaren moet ik toch een soort van een playlist voorbereiden dan
Dancemuziek, zit je altijd goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Er mag echt helemaal niks geen gitaar in voorkomen?
zo zat ik dus ook. van langzame rustige akoestische shit mag dus ook niet.. dat wordt lastig man om dan muziek uit te zoeken die ik ken, leuk vind en waar niks geen gitaar in zitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Er mag echt helemaal niks geen gitaar in voorkomen?
Iemand gaat toch wel een plaat aanvragen met gitaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo zat ik dus ook. van langzame rustige akoestische shit mag dus ook niet.. dat wordt lastig man om dan muziek uit te zoeken die ik ken, leuk vind en waar niks geen gitaar in zit
00's dancequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Zokunen het volgende:
90s dance zou kunnen, maar dat is al zo vaak geweest, nog even verder denken
Is mainstream een vereiste?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo heel veel platen zonder die "mainstream" zijn bestaan er niet
wordt een uitdagingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand gaat toch wel een plaat aanvragen met gitaar.
Zo heel veel platen zonder die "mainstream" zijn bestaan er niet
Maar dan moet ik echt gaan uitzoeken, dat heb ik niet in een aparte map staanquote:
Ik ga er echt op letten in ieder geval.quote:
Ja toch?quote:
wat dachie. ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga er echt op letten in ieder geval.
Gewoon lijstjes zoeken op internet en daar je selectie uit maken, doe ik ook altijd voor themauurtjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik echt gaan uitzoeken, dat heb ik niet in een aparte map staan
in welke hoek zoek je het?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik echt gaan uitzoeken, dat heb ik niet in een aparte map staan
Komt goed!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
Het is vanaf 2:00u, dus mainstream hoeft niet.
Gewoon geen gitaarmuziek, dus:
geen rock, geen poprock, geen metal en niets wat daar op lijkt.
Het is eenmalig hoor![]()
Vraag Kraftwerk aan, Jean Michel Jarre, Vangelis of de bekende danceproducers, desnoods Vengaboys, Toy Box, Aqua.
dat magquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie een negerin met bril voor me die aan een ademapparaat hangt.
?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef djkoelkast het volgende:
Het is vanaf 2:00u, dus mainstream hoeft niet.
Gewoon geen gitaarmuziek, dus:
geen rock, geen poprock, geen metal en niets wat daar op lijkt.
Het is eenmalig hoor![]()
Vraag Kraftwerk aan, Jean Michel Jarre, Vangelis of de bekende danceproducers, desnoods Vengaboys, Toy Box, Aqua.
Heb je al een uur gegeven met dropboxquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
23e mei wordt een nog veel grotere uitdaging, dan ga ik een gitaar uur presenteren
00:00-01:00 patje draait hardstylequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
?
Dus 0:00 tot 2:00 is nog gewoon gewoon?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
23e mei wordt een nog veel grotere uitdaging, dan ga ik een gitaar uur presenteren
Ik draai dan alleen gitaarmuziek die ik mooi vindquote:
Wat is adam k muziek?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
00:00-01:00 patje draait hardstyle
01:00-02:00 ik programmeer draakje in op adam k muziek
vanaf 02:00u is draakje weer draakje
punkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai dan alleen gitaarmuziek die ik mooi vindIk hoop dat ik een uur vol krijg.
Zal wel meer punk worden dan.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met o.a. Kraftwerk, maar ook met bands als Tedje en de flikkers. Dus ik ken mijn punkklassiekers wel hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ze zijn er weeromgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ben benieuwd ben dat nog aan het ontdekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met o.a. Kraftwerk, maar ook met bands als Tedje en de flikkers. Dus ik ken mijn punkklassiekers wel hoor.
Ze zijn er weerfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Celebration van Kool & the Gang?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
Staan er verder nog verjaardagsnummers in Draakje?
Ze zijn er weerOhw bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
O jaquote:
Ze zijn er weerWhahahh ze zijn nog niet eens naaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Da's eind jaren '70 NL punk. Maar ik ken nog wel meer hoor, al vind ik niet alles tof.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Ben benieuwd ben dat nog aan het ontdekken
wees dankbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Whahahh ze zijn nog niet eens naakt
heb je weer een reden om op te blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Whahahh ze zijn nog niet eens naakt
Ik ben zo blij dat ik dat niet heb meegekregenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren met die aansteker in die doos
Jij ook, als we dragems mogen geloven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat brabo mens heeft dus echt een kalkoenzag ik gisteren helaas
dat was grappig manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat niet heb meegekregen
heb ik heul niet.. en dragems weet daar niets van afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij ook, als we dragems mogen geloven.
Jij hebt half naakt in de trein gestaan zegt hij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik heul niet.. en dragems weet daar niets van af
sowieso rokenquote:
ik neem aan dat ik het dan zelf ook wel zou wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt half naakt in de trein gestaan zegt hij.
Tokkiesquote:
SPOILER: Gaat weer lekker in Japan :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
rook je dan ?quote:
Jij komt vaak met dingen aan die ik nog niet ken, maar die wel heel goed in mijn gehoor liggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Patje1987 het volgende:
Is wel een makkelijke dag voor mij zeg, ik heb ongeveer kwa dance en trance dezelfde smaak als koelkast.
baasquote:
Handig om elkaar zo aan te vullenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij komt vaak met dingen aan die ik nog niet ken, maar die wel heel goed in mijn gehoor liggen
als k toegelaten wordt voor studie stoppen na de zomerquote:
care to share?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de deephouse, daar ontdek ik steeds nieuwe pareltjes in
Als je maar geen Nederlands gaat studeren, want dan ben je gezakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:40 schreef n8n het volgende:
[..]
als k toegelaten wordt voor studie stoppen na de zomer
klopt zie hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je maar geen Nederlands gaat studeren, want dan ben je gezakt.
Je moet er zelf aan toe zijn hoor. Als je je lekker voelt .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:40 schreef n8n het volgende:
[..]
als k toegelaten wordt voor studie stoppen na de zomer
Heerlijke muziek jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de deephouse, daar ontdek ik steeds nieuwe pareltjes in
Dat ben ik voorlopig niet maar het geldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet er zelf aan toe zijn hoor. Als je je lekker voelt .
Ga jij zingen?quote:
Ik koop die mp3's, die zijn gemarkeerd, maar zoek eens op spul van Defected (label) en:quote:
Defectedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik koop die mp3's, die zijn gemarkeerd, maar zoek eens op spul van Defected (label) en:
Defected on the beach Greece 2009 (dubbel cd)
Conan Liquid (artiest)
Dj Meme Orchestra (artiest)
Soul de Marin (artiest)
ja hoorquote:
ha tnx doelde ook op namenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik koop die mp3's, die zijn gemarkeerd, maar zoek eens op spul van Defected (label) en:
Defected on the beach Greece 2009 (dubbel cd)
Conan Liquid (artiest)
Dj Meme Orchestra (artiest)
Soul de Marin (artiest)
Ik maak je zo wel wakkerquote:
Of zoek op www.ssradiouk.com naar Colin Sales, die heeft gratis te downloaden sets/shows met heel veel betere deephouse.quote:
tof dankjewel, altijd op zoek naar nieuwe parelsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of zoek op www.ssradiouk.com naar Colin Sales, die heeft gratis te downloaden sets/shows met heel veel betere deephouse.
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef MYV het volgende:
Ik ga maar eens under the wool, slaap lekker en alvast gefeliciteerd djkoelkast
http://ssradiouk.com/cate(...)ve-sessions/podcast/quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef n8n het volgende:
[..]
tof dankjewel, altijd op zoek naar nieuwe parels
slaap lekker danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef MYV het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef MYV het volgende:
bookmarked, kan nu wel gaan luisteren geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://ssradiouk.com/cate(...)ve-sessions/podcast/
Wordt 'ie nooitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu wordt het wel irritant dat muziekje
oh ben dr al weer weg.. ben blij dat ik dat dus niet doequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:52 schreef n8n het volgende:
wtf als je op ww.com child safe mode uit zet zie je allemaal fappende bejaarden
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:52 schreef n8n het volgende:
wtf als je op ww.com child safe mode uit zet zie je allemaal fappende bejaarden
ik vind het mooiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
Weten jullie meteen wat typische deephouse is, dit![]()
Dit is vocaal, dat hoeft niet.
Ook wel soulful / funky genoemd.
jij kwoot mij.. . heb je wel auteursrechten betaald?quote:
Sorry! Hoe had ik deze misstap ooit kunnen maken..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij kwoot mij.. . heb je wel auteursrechten betaald?
Nee hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
Vind je het heel erg dat ik nu ga slapen?
Trustequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef n8n het volgende:
nog een fijne verjaardag, ga ff wat rustigers doenweltrusten allenmaal
![]()
en zulks al niet meer
En al gitaren bespeurt?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
Ben benieuwd morgen Knetters Jeweetz![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar opquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
geile hete neuqseks met zijn 2?
Avondquote:
jij weet ook niet wat je wilt.. ene moment walg je van me en dan dit.. je bent net een vrouwquote:
ja ik ontmoette jou, en dat vond ik grappigquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik ontmoette jou, en dat vond ik grappig
Waar precies wil ik van je afquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wilt.. ene moment walg je van me en dan dit.. je bent net een vrouwtevens.. 14.00 goed voor jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Vind ik ookquote:
jawel. want ik maakten een grapjen die ik grappig vond.. dus ik vond dat wel grappigquote:
Hardstylequote:
Jij post 250 posts op een dag, vanaf hoelaat tot hoelaat zit jij op Fok!?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel. want ik maakten een grapjen die ik grappig vond.. dus ik vond dat wel grappig
x2quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij post 250 posts op een dag, vanaf hoelaat tot hoelaat zit jij op Fok!?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar precies wil ik van je af![]()
Zolang je deze muziek-stylo weet te behouden koester ik je als een nachtegaal.nou vandaag en gister enzo ben je idd uitzonderlijk liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
het is weer meer gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij post 250 posts op een dag, vanaf hoelaat tot hoelaat zit jij op Fok!?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik sta niet op 1
-insert koosnaampje-
Eerst luisteren tot 1 uurquote:
ik vind het niet leuk als mensen zeggen dat ik bagger.. bij bagger denk ik aan zinloos irritant gepost wat als vervelend ervaren wordtquote:
Dat klopt toch ook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als mensen zeggen dat ik bagger.. bij bagger denk ik aan zinloos irritant gepost wat als vervelend ervaren wordt
Als je mij toch niet had hequote:
Deze mix duurt precies 1 uur, een andere keer sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:28 schreef quaas het volgende:
[..]
Als je een requstje voor me wilt draaien?
quote:
dan had ik heul wat minder gepostquote:
Soms maar Spet-en-spankerjorumquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk als mensen zeggen dat ik bagger.. bij bagger denk ik aan zinloos irritant gepost wat als vervelend ervaren wordt
Je moet zo'n titel koesteren. Iedereen op FOK! kent je zelfs mensen die hier nooit komen die klagen over jequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is niet erg lief van je
Dit is een beetje een apart nummer vind ik, nieuwe stijl die ze proberen in te slaan. Ik vind het echt super tofquote:
ben ik er niet en dan missen ze me ( nou ja een enkeling) ben ik er wel dan is het dus vervelend.. rare lui hierquote:
ja dat is best erg, terwijl ik zo'n lief meiske benquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet zo'n titel koesteren. Iedereen op FOK! kent je zelfs mensen die hier nooit komen die klagen over je![]()
Ik mis je al je er niet bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben ik er niet en dan missen ze me ( nou ja een enkeling) ben ik er wel dan is het dus vervelend.. rare lui hier
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is best erg, terwijl ik zo'n lief meiske ben
Klinkt zeker tof, maar ik ga nu toch echt naar bed, koelkast verwacht morgen ontbijt op bedquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is een beetje een apart nummer vind ik, nieuwe stijl die ze proberen in te slaan. Ik vind het echt super tof
Haha ok, trustequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Klinkt zeker tof, maar ik ga nu toch echt naar bed, koelkast verwacht morgen ontbijt op bed![]()
wut? ik ben lief jaquote:
slaap lekker popjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Klinkt zeker tof, maar ik ga nu toch echt naar bed, koelkast verwacht morgen ontbijt op bed![]()
Trustenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
gewoon doorgaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:32 schreef quaas het volgende:
Altijd die strakke bassline...wordt me een beetje saai en ik ben nog in mijn eerste 15 jaar van mijn leven, hoe moet ik dit overleven?
Welterusten, en doe koelkast de felicitatiens!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
truste !quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:32 schreef quaas het volgende:
[..]
Welterusten, en doe koelkast de felicitatiens!![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik deze muziek hoor heb ik weer zin in een feestje, heel de nacht deze muziek
Jaaaa ik ook!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik deze muziek hoor heb ik weer zin in een feestje, heel de nacht deze muziek
Ik word er moe van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat heb ik niet met dezen muziek.. wordt er wel hyper en wakker van
ben je dat ooit niet danquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat heb ik niet met dezen muziek.. wordt er wel hyper en wakker van
Is te soft inderdaad. Maar het is Koelkast zn feestje dus shhhhhquote:
ja dat komt wel eens voorquote:
Nee dit is mijn feestjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is te soft inderdaad. Maar het is Koelkast zn feestje dus shhhhh
Whateverquote:
Nog maar een kwartiertjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:41 schreef Popje-popje het volgende:
Deze muziek klinkt zo lekker dat ik gewoon blijf zitten terwijl ik eeecht naar bed moet
Dit gaat de langste reeks op FOK! worden. Als die het al niet isquote:
Groter dan het HOMO topic?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit gaat de langste reeks op FOK! worden. Als die het al niet is
Die bestaat al zo'n 12 jaar dus dat duurt nog ffquote:
ik ben homo * kriebel kriebel*quote:
BRrrquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben homo * kriebel kriebel*
Lesbo's krijgt hij vast andere (meer positieve) kriebels vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben je echt lesbischquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weltrustequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga eens kijken of me bedje nog op me wacht boven
Slaap lekker allemaal![]()
Trustequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga eens kijken of me bedje nog op mij wacht boven
slaap lekker carooltjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
3 xquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Tot straks lieverdquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker carooltjezie je in dromenland
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:50 schreef quaas het volgende:
[..]
Ben je echt lesbisch
-insert koosnaampje-
Heb heerlijk genoten van je muziekquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn bedje nog op mij wacht boven
Als jij nou ook al die smiley gaat postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |