Dan vraag ik het wel aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mag geen caro aanvragen ivm stokstaart
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
Wel NORMALE verzoekjes.
Geen Boudewijn de Groot.
Heb je anders ook maling aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mag geen caro aanvragen ivm stokstaart
Kan ik doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef dockx het volgende:
Je kan ook nog de exacte tijd noemen om je intro vol te praten
hihi.. ik vroeg het niet 4 x aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
Of 4x voulez vousHe Knetter
![]()
Kan ragboer alleen niet echt waarderen.
Jij 1x, dragems en ik nog 3xquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi.. ik vroeg het niet 4 x aan
ik vond dat best leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij 1x, dragems en ik nog 3xNee, 6x totaal trouwens
![]()
"Mag'"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar duffy, caro, amy, clouseau mag dus wel
meatloaf, foo fighters, queen enz mag niet?
dit gaat om koelkast.. dat is andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
"Mag'"
Sinds wanneer hou jij rekening met andere mensen
Dat is het idee, maar, wil je echt in mijn trend dan vraag je meer dj jean, tiesto, marc van dale, southside spinners, clubrobbers, klubbheads en dat soort muziek aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar duffy, caro, amy, clouseau mag dus wel
meatloaf, foo fighters, queen enz mag niet?
ja maar jij gaat slapen enzo hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het idee, maar, wil je echt in mijn trend dan vraag je meer dj jean, tiesto, marc van dale, southside spinners, clubrobbers, klubbheads en dat soort muziek aan
Ik kijk de logs naquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar jij gaat slapen enzo he
O kutquote:
ja oke.. maar als jij slaapt dan kan ik best duffy aanvragen tochquote:
had je bij moeten komen luisterenquote:
volume aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
Greenday - American Idiot zie ik in VLC staan maar hoor niks
Als dat geen gitaarmuziek is mag datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja oke.. maar als jij slaapt dan kan ik best duffy aanvragen toch
Ja ook nogquote:
dan moet ik eerst alles utubenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dat geen gitaarmuziek is mag dat
Ja dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik eerst alles utuben
lobbymuziekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Zokunen het volgende:
Hmm ff een thema verzinnen voor morgen, omdat geen gitaren moet ik toch een soort van een playlist voorbereiden dan
Dancemuziek, zit je altijd goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Er mag echt helemaal niks geen gitaar in voorkomen?
zo zat ik dus ook. van langzame rustige akoestische shit mag dus ook niet.. dat wordt lastig man om dan muziek uit te zoeken die ik ken, leuk vind en waar niks geen gitaar in zitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook
Er mag echt helemaal niks geen gitaar in voorkomen?
Iemand gaat toch wel een plaat aanvragen met gitaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo zat ik dus ook. van langzame rustige akoestische shit mag dus ook niet.. dat wordt lastig man om dan muziek uit te zoeken die ik ken, leuk vind en waar niks geen gitaar in zit
00's dancequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Zokunen het volgende:
90s dance zou kunnen, maar dat is al zo vaak geweest, nog even verder denken
Is mainstream een vereiste?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo heel veel platen zonder die "mainstream" zijn bestaan er niet
wordt een uitdagingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand gaat toch wel een plaat aanvragen met gitaar.
Zo heel veel platen zonder die "mainstream" zijn bestaan er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |