Is het de normale versie of collectors editie van enslaved?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef Schunckelstar het volgende:
heavy rain ruilen tegen enslaved?
Ok, je hebt PMquote:Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef Devolution het volgende:
Little Big Planet voor ¤15 incl. verzenden?
15 euro doe ik hem weg, 17 euro bij verzenden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef PP. het volgende:
* Ratchet & Clank: A Crack in Time
voor 10 euro haal ik 'm wel op.
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:43 schreef Devolution het volgende:
Little Big Planet aan mij verkocht en in goede staat aangekomenThanks + gratis kickje.
Heb het geprobeerd, maar het valt niet te zien op de foto's. Het zijn behoorlijk veel kleine krasjes aan de bovenkant van de hoes (waar het doorzichtig is en Bluray/PS3 staat). Op de rest van de hoes zitten ook wel een aantal krasjes maar dat is minder. De disc is krasloos. Het zijn te veel krasjes om te zeggen dat het er zgan uit zietquote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef bambino het volgende:
Foto van GT5 wat er precies "gebruikt" aan is?
Hehe, ik heb hier ook nog GT5 collectors edition liggen. Zit te twijfelen om die ook te verkopen. Speel eigenlijk helemaal geen GT5 meerquote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef bambino het volgende:
Ok. Denk er nog ff over na. Heb al 2 gt versies
Voor 17,50 inc wordt ie verzondenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:01 schreef Misan het volgende:
3D Dot Game Heroes voor ¤15 incl verzendkosten?
Nope, vind ik net ff te veel voor een b-spel wat ik niet vaak ga spelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Voor 17,50 inc wordt ie verzonden
Volgens mij ben je iets vergeten te doen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |