Ik vind het geweldige dieren. Mijn droom/doel is om ooit witte haaien live te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
die blind epaniek nog steeds al ser een keer iemand wordt aangevallen
quote:
ik heb er 1 op mijn arm, mijn wc hangt vol haaien en ik houd van ze en ik ken mijn leif dankzij haaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind het geweldige dieren. Mijn droom/doel is om ooit witte haaien live te zien.
Heb al met haaien esnorkeld en vond het geweldig
als je die van mij wilt: mijnigloheeftskijtwanthijistrotzig@hotmail.com, nee, ik heb 'm niet zelf bedacht, maar ikbeneenkaboutermeteengekkemuts@hotmail.com was gehacked dus ik had een nieuwe nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren (vanochtend) al: ik moet eens gaan verzamelen![]()
En ik kreeg meteen ietsDus ik ben begonnen ad verzameling
Pienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steetje en mijn lief die hier soms is![]()
de ander is pien maar die is er nooooooit
de andere kan wat mij betreft doodvallen
hmmm ik moet ook maar eens cursussen gaan gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
omg, ik hou van de computercursusmeneer
die is idd zeldzaamquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pien
Jammer dat Pien hier bijna nooit is
Wieso?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
omg, ik hou van de computercursusmeneer
ini mini pien is tof jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pien
Jammer dat Pien hier bijna nooit is
shark wcquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er 1 op mijn arm, mijn wc hangt vol haaien en ik houd van ze en ik ken mijn leif dankzij haaien
Omdat ik nu die irritante gepersonaliseerde reclamebanners kwijt benquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nu die irritante gepersonaliseerde reclamebanners kwijt ben
magnieistverbotenbbanbaarquote:
Oooow, ik dacht alquote:
Art. 6aquote:
Heb jij me ook die banner voor alleenstaande mama's gegeven nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nu die irritante gepersonaliseerde reclamebanners kwijt ben
pinquinsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
shark wc![]()
Ik heb in NL een pinguin WCzelfs de tegels op de muur zijn ingebrand met pinguins
Ik mag chatten en daten met volslanke damesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij me ook die banner voor alleenstaande mama's gegeven nu?
die heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag chatten en daten met volslanke dames![]()
...
Onze makelaar heeft elke keer in een stuip gelegen als hij het toilet liet zien als er kijkers warenquote:
*ksc dames modus on* met ons dus hihih *ksc dames modus off*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag chatten en daten met volslanke dames![]()
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |