Dat dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
de tsunami heeft toch nog 1 ding goed gedaan
http://www.telegraaf.nl/b(...)isjacht__.html?p=4,2
en voor de rest alleen maar
ik wou dat de mensen eens zo begaan waren met haaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
net zo als met walvissen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou dat de mensen eens zo begaan waren met haaien
ik helemaal geen, en is maar beter dat ik die ook niet hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
ik heb maar heul weinig MSN adressen van people hier
jonguh, ik vond je je haaienschoenen jaquote:
Jij staat er overigens bij mij nog wel in want ik heb al die tijd niet meer ingelogd.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou dat de mensen eens zo begaan waren met haaien
ik 2quote:
Ik zei gisteren (vanochtend) al: ik moet eens gaan verzamelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Ik alleen Esther maar die is hier nagenoeg nooit en ook al jaren niet meer op MSN gesproken. Doe ik wel via mail of Facebookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik 2![]()
of 4 maar die andere 2 zijn hier nooit meer en ook niet op msn_!
Heb je msn inmiddels?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren (vanochtend) al: ik moet eens gaan verzamelen![]()
En ik kreeg meteen ietsDus ik ben begonnen ad verzameling
Ik maakte ook een grapje hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij staat er overigens bij mij nog wel in want ik heb al die tijd niet meer ingelogd.
Had verder overigens geen reden om MSN te hebben dus vandaar dat het nooit meer aanstaat.
da's het voordeel van vrouw zijn, als ik dat hier roep reageert niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren (vanochtend) al: ik moet eens gaan verzamelen![]()
En ik kreeg meteen ietsDus ik ben begonnen ad verzameling
Ik las het, echt geweldigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
ja ik doel dus op mensen in het algemeenquote:
ja en ik moet sgelijk ene bijpassend tshirt erbbij, wete je hoeveel geld jij mij kost heh heh hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jonguh, ik vond je je haaienschoenen ja
die blind epaniek nog steeds al ser een keer iemand wordt aangevallenquote:
Dat weet ik wel joh maar het klopt ook nog want ik word snel boos en dan flikker ik mensen uit MSN / Facebookquote:
tuurlijk, de wetenschap heeft toch walvissen nodig hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik las het, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Als Noorwegen en IJsland het nu maar niet gaan compenseren
Ik ook hoor, maar het schijnt dat alle KSC-ers in de KSC zitten, dus ik spreek ze hier aardig vaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het voordeel van vrouw zijn, als ik dat hier roep reageert niemand
ik steetje en mijn lief die hier soms isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik alleen Esther maar die is hier nagenoeg nooit en ook al jaren niet meer op MSN gesproken. Doe ik wel via mail of Facebook
Al jaren, maar ik gebruik het niet. En waarschijnlijk weet ik ook niet meer hoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |