quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Goldfinger - Shirley Bassey
Diamonds Are Forever - Shirley Bassey
Live and Let Die - Paul McCartney
jep, maakt 7.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef hornage het volgende:
Live And Let Die - Paul McCartney
License To Kill - Gladys Knight
A View To A Kill - Duran Duran
GoldEneye - Tina Turner
Die Another Day - Madonna
Omdat jij je digitale toeter achterna aan het lopen wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
GVD, waarom heb ik deze vraag als groot 007 fan gemist
Idd, hoe simpelquote:
Ik heb die film nooit nuchter gezien, en sowieso nooit afgezien, dus zeker weten doe ik het niet. Maar bij leer en blond denk ik PAquote:
Ik heb die hele film niet eens gezien, maar combi pakje + haar is onmiskenbaar Pam Andersonquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit nuchter gezien, en sowieso nooit afgezien, dus zeker weten doe ik het niet. Maar bij leer en blond denk ik PA
Nee, het is iets wat een van hen aanwijst op de vleugels. Ik vond het een erg leuke grap, maar ik kan me voorstellen dat ie aan mensen voorbij is gegaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef hornage het volgende:
Het hele vliegtuig was zo ongeveer uit elkaar. Alleen het skelet bestaat nog ofzo?
Heel warm, daar heeft het mee te maken, maar het was niet de benzinemeter waardoor de penguins het wisten. Maar het heeft me de brandende motor te makenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
Motor stond in fik, en de benzine meter gaf het aan
Rood knipperend lampje danquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heel warm, daar heeft het mee te maken, maar het was niet de benzinemeter waardoor de penguins het wisten. Maar het heeft me de brandende motor te maken
Neenee, wat gebeurt er met de in brand staande motor?quote:
Viel door gebrek aan brandstof uit. Net als het vuurtjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neenee, wat gebeurt er met de in brand staande motor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |