abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 00:01:12 #51
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_5411886
Alle afleveringen van Family Guy zijn via Kazaa te downloaden.

Hier nog een leuke stukje van brian:

Brian: Well, this is a good moment to catch up with my good old pall Jack Daniels....

Brian zit op een kruk en lijkt naar zijn fles Jack Daniels te grijpen maar hij pakt de telefoon die achter de fles staat

Brian: Hello Miss Daniels, is Jack there??

-- stilte --

Brian: O my God, When?!

*KnoXville us blij met z'n Family guy usericon*

:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
pi_5658092
Wie schrijft er een klachtenbrief naar Net5/SBS dat Family Guy weer terug op de buis moet??!!?

Een pingwing valt niet ver van de boom
pi_5663458
Het is een schande. Ze hebben het als zomer-zendtijd-opvulprogramma geprogrammeerd... Ik voel me gebruikt...;)

Het zou elke avond op prime-time uitgezonden moeten worden!

donderdag 5 september 2002 @ 11:23:22 #54
5260 Stewie
March on down the field !
pi_5665713
ja they're bastards ! gelukkig heb ik nog steeds 28 uur simpsons op tape... en lang leve kazaa !
pi_5666925
Grrr. Deze serie is zo verschikkelijk onderschat! Fox kapt er mee na 3 seizoenen, en Net 5 zend het uit rond een of ander wazig tijdstip, wanneer er geen hond naar kijkt. Gelukkig heb ik alle FG afleveringen op m'n PC'tje staan.

Ik lig toch altijd zo gigantisch in een scheur om die serie: De bizarre flashbacks en het belachelijk maken van Amerikaanse acteurs & sitcoms (Bill Cosby in 'Brian goes to Hollywood' was hilarisch! )

Nou ja, dan maar even afsluiten met een quotje van Peter:

"I'd say: Come again? ...And then I'd laugh because I said, 'cum'"

pi_7457915
Een flashback van toen Stewie werd geboren

Eerst zat hij in een "ruimteship' in een vorm van een sperma en schoot zijn tegenstanders neer om als eerst de doel te bereiken

Eenmaal in het eitje aangekomen bleek het een val te zijn en zat hij 9 maanden gevangen, hij werd langzaam aan gek

A lot of things have been changed, I've grown an eleventh finger, kijkend tussen zijn benen

Toen hij eruit kwam zei de dokter : Oh my god, there's something else
Zag je dan een kaart van Europa met Berlijn (en andere steden) aangekruisd om veroverd te worden

pi_7470328
Brilliante serie ik durf haast te zeggen nog beter dan futurama
Klootzak, your's truly
pi_7471259
Die dochter is niet leuk ...
maar dat is bij de Simpsons ook niet zo.
Lisa is ook niet grappig.

Misschien moet dat er ook wel in .. een cartoon character die wat serieuzer is. Dan valt de grappigheid van die anderen meer op.

pi_7472221
Geweldige serie

vooral de baby ( ben ff ze naam kwijt)
al gevonden hierboven

quote:
I hope you'll burn in hell woman
My loyalties are flexible.
pi_7472952
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:50 schreef MR_White het volgende:
Geweldige serie

vooral de baby ( ben ff ze naam kwijt)
al gevonden hierboven

[afbeelding]
[..]

uhm
kijk es naar de bestandsnaam van het gifje dat je net geplaatst hebt ..
pi_7473001
Ik heb alle afleveringen gedld. Echt te gek deze serie, 1 van de betere cartoons die er bestaan. Southpark kan hier niet tegen op.
pi_7473204
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:30 schreef WAT het volgende:

[..]

uhm
kijk es naar de bestandsnaam van het gifje dat je net geplaatst hebt ..

oh je hebt hem al zelf gevonden typte je al ..
  maandag 23 december 2002 @ 15:49:46 #63
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_7500083
Family Guy heerst!
Het is gewoon de beste tekenfilmserie allertijde!
Komt een bakker bij de man
pi_7502077
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:49 schreef dj-ango het volgende:
Family Guy heerst!
Het is gewoon de beste tekenfilmserie allertijde!
nee hihi das the simpsons !!
pi_7502939
Family guy is geweldig, ik download alle episodes meestal omdat de Nederlandse televisie gewoon te langzaam is. Maar voor degene die het met south park vergelijken; das onzin. Het is heel anders dan south park: minder grof, ander thema, minder actueel enz.

South park is gewoon de beste serie ooit! Maar family guy is op een andere manier ook zeer leuk.

dinsdag 24 december 2002 @ 14:34:44 #66
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_7520027
quote:
Op maandag 23 december 2002 17:35 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

nee hihi das the simpsons !!

Ik ben er eigenlijk nog niet achter.Ze zijn allebei even goed en sarcastisch!

Family Guy en the Simpsons moeten allebei weer op TV.Net als Futurama!!!

Komt een bakker bij de man
pi_7878702
wie doet de stem van Meg ? (dochter)

Want die stem komt me zo bekend voor, en ik wil het weten...

stewie: This is my rifle this is my gun, this is for killing this is for fun

pi_7878818
zoow ik ben dr ook eindelijk achter dat family guy leuk is! heb vandaag weer in een scheur gelegen, Kate Moss die door een kier in een plank zakt! Chris: 'Are you the Matrix?'

en die flashbacks zijn geweldig! Lekker absurde humor, beetje een kruising tussen the simpsons en south park.

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_7892076
quote:
Op maandag 13 januari 2003 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
wie doet de stem van Meg ? (dochter)

Want die stem komt me zo bekend voor, en ik wil het weten...

Dat meisje die het inspreekt is Mila Kunis, bekend van That 70s Show waarin ze Jackie speelt.

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_8244314
Nieuwtje: Family Guy Season 2 (R2) is gereleased, en de nooit uitgezonden aflevering 'When You Wish Upon A Weinstein' staat er ook op!
pi_8247167
Is dat niet met die Jood? Want die heb ik wel degelijk gezien
Zit een zeer grappige Star Wars parodie op

Vind Family Guy trouwens helemaal niet zo'n goeie serie.. Eén steengoede karakter (Stewie), de parodies zijn erg goed maar voor de rest is het maar een slappe hap

maandag 3 februari 2003 @ 01:31:15 #72
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8247175
family guy RULEZ!!!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8248736
quote:
Op maandag 3 februari 2003 01:30 schreef CaptainCab het volgende:
Is dat niet met die Jood? Want die heb ik wel degelijk gezien
Zit een zeer grappige Star Wars parodie op

Vind Family Guy trouwens helemaal niet zo'n goeie serie.. Eén steengoede karakter (Stewie), de parodies zijn erg goed maar voor de rest is het maar een slappe hap

Kweenie. Had wel eens gehoord dat ie op BBC wel was uitgezonden, maar in Amerika en hier op Net 5 volgens mij niet. Die Star Wars parodie is idd super!

"Well, are you happy now?"
"*sigh* I've never been happy ...."

Of als ze in die synagoge (of zoiets) al die beroemde mensen spotten die ook joods blijken te zijn, komt Optimus Prime van de transformers opeens binnenrollen, transformeert, opent z'n borstkas en haalt er zo'n joods petje uit...

"OH MY GOD?! OPTIMUS PRIME IS JEWISH?!?!"

pi_8249356
omg geniale serie dit, ik zou bijna durven zeggen nog beter dan futurama of de simpsons.. bijna. jammer dat ik bijna al de afleveringen al heb gezien anders zou ik zeker die boxsets aanschaffen.
btw: stewie is zeker niet 't enige grappige element in deze show.. peter is ook verdomd komisch (die hammer-impressie ). stewie en peter worden trouwens beiden ingesproken door dezelfde gast, die ook nog es de show heeft verzonnen.
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_8250311
Beter dan Futurama vind ik deze serie zeker!

Beter dan de Simspons durf ik niet te zeggen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bij FG afleveringen in m'n broek doe van het lachen, en bij de Simpsons is dit wat minder.

Maar de Simspons is ook zo'n geniale serie, en ik vind het zo sterk dat ze ieder seizoen gewoon weer een leuke serie neerzetten. Helaas heeft Family Guy nooit de kans gehad om te laten zien of deze serie hier ook toe in staat was! Klote Fox ...

Ook die gigantisch lange flashback als Peter tegen die vent in het kippenpak zegt:

"No thank you. I've vowed never to take coupons from chickens. Not after last time ..."

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')