quote:Op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef Mike het volgende:
Grappig, ik vond episode 5 juist een van de beste afleveringen ooit...misschien wel de beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]Wat interesseren mij die relaties nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het waren af en toe ijzersterke grappen en ook behoorlijk hard...zeker voor Amerikaanse begrippen. Ik had juist verwacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Harde grappen zijn natuurlijk uitermate tof, alle andere afleveringen van Episode 4 vond ik zowaar nóg beter dan de drie voorgaande seriesquote:Op zondag 19 juni 2005 22:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat interesseren mij die relaties nou?Het waren af en toe ijzersterke grappen en ook behoorlijk hard...zeker voor Amerikaanse begrippen. Ik had juist verwacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.
http://familyguy.armygrade.com/media/Song/Family_Guy_-_Rock_Lobster.mp3quote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
*Gitaar stemt*
We were at the beach
Everybody had, matching towels
Somebody went under a dock
and there they saw a roooock
But it wasn't a rock
it was a rock lobster!
Róck Lób-stáh!
OMG, geniaalquote:Op zondag 19 juni 2005 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://familyguy.armygrad(...)y_-_Rock_Lobster.mp3
Die was goedquote:
Ja, whehehhe.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef search64 het volgende:
Biblefight!
En ook mooi dat onder de retards nog creationists staan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het zo bewolkt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |