Ah, ben benieuwd. Ook via een datingsite dan? Vertel eens wat meer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef Wicked-Game het volgende:
Vergeet niet dat zo'n truus de mier soms meer kapot kan maken dan je jezelf kan realiseren. Heb een keer een scharrel gehad die mij het leven toch behoorlijk zuur heeft proberen te maken, en dat ging heel heel ver uiteindelijk. Dus negeren, negeren en nog eens negeren is het advies.
Er zitten een zooi psycho's soms er op, om eng van te worden.
Bad troll. No cookie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Het gemakkelijke type De cafe snol die je na 4 glazen wijn kan pakken
etcLeuk voor 1x en meer ook niet
Nee jij welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Silenus het volgende:
Alsof iemand hier gelooft dat skippy uberhaupt een vrouw kan pakken.
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef skippy22 het volgende:
Nee mij ook niet, maar ik loop ook op het internet stoer te doen over 'cafesnollen'.quote:
Mjah, jij bent dan dus niet anders dan de types waar je op valt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de nerdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar ik loop ook op het internet stoer te doen over 'cafesnollen'.
Ohja, en als je me uit wil schelden op mn fobo, leer eerst even spellen..nerd![]()
Er bestaat nog zoiets als principes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef skippy22 het volgende:
Wie is hier nou de nerdAls je nog geen cafesnol kan krijgen is het wel heel erg
Welke mensen doen stoer dan hierboven, buiten de huis-trol Skippy?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef Dizorn het volgende:
Zucht.
Waarom moeten mensen toch altijd stoer komen doen hier? "Lol jullie hebben allemaal geen leven hier". Waarom zoek je ons dan op? Juist ja. Alsjeblieft zeg![]()
Maargoed, ontopic: Niets te melden. Leuk contact met iemand uit België maar dat is toch echt te ver weg om te daten. En verder wachten tot ik berichten terugkrijg van mensen wel uit NL.. gaap.
Ben een paar weekjes "op zoek". Nog eigenlijk niet met iemand zo leuk contact gehad dat ik meteen een date wilde regelen. Heb er ook geen haast bij gelukkigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Welke mensen doen stoer dan hierboven, buiten de huis-trol Skippy?
Maar ontopic, heb je nou al eens een date geregeld of hoe zit dat? Hoe lang is je zoektocht naar een date al gaande?
Je bedoelt het type dat jij nog niet kunt in bed kunt krijgen zelfs al zuipen ze een fles whisky leeg?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de nerdAls je nog geen cafesnol kan krijgen is het wel heel erg
Whahaha, priceless! En neem maar van mij aan dat Silenus de cafésnollen allemaal om zijn vingers windt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bedoelt het type dat jij nog niet kunt in bed kunt krijgen zelfs al zuipen ze een fles whisky leeg?![]()
![]()
![]()
![]()
.
Knul, ga inderdaad maar af op de mensenkennis van skippy, de fok-huisalcoholist. Oh wacht, je wist niet dat hij aan de drank zit?quote:
skippy is gewoon té makkelijk onder tafel te lullen, zo'n kans laat ik niet links liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:13 schreef Dizorn het volgende:
We waren er al achter dat hij een trol was hoor Seven
Indeed. Silenus, wat heb je het arme kind aangedaan?quote:En aangezien die boze chick achter Silenus aanzit.. geeft wel aan dat 'ie blijkbaar iets voor elkaar kan krijgen, anders worden ze niet zo boos
"ONS"?!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Knul, ga inderdaad maar af op de mensenkennis van skippy, de fok-huisalcoholist. Oh wacht, je wist niet dat hij aan de drank zit?![]()
Cafésnol hoor je mij niet ontkennen hoor. Maar dan nog blijft het voor 80% van de kerels een mooie droom, om 'm er bij ons in te mogen hangen.
Ja, mensen gooien ons op één grote hoop, Spirit! Het ís me toch wat, dat dit kán in Nederland!quote:
Yup. Kan niet missen. Tegenoffensief?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:
Als ik eens wist wie het was!
Al begin ik nu het een en ander te vermoeden...namelijk...het zakdoekenmeisje van december.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |