PRECIES ik spring bijna door het schermquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Ahahaha Jo, ontzettende doos
Ze lult eerst zelf iets door, maar als een ander dat dan weer doorlult, dan mag het niet
Oeps, dacht dat u weg wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Moet ik het nog een keer zeggen?
Is dat hetzelfde als dat daggeren maar dan van achter?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon wil het geheim van Phillip raden en Joanna noemt dat backstabben?
Dat is zo grappig, ze snapt niet dat ze zelf de snitch is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Ahahaha Jo, ontzettende doos
Ze lult eerst zelf iets door, maar als een ander dat dan weer doorlult, dan mag het niet
Nee, daggeren is de verticale uitvoering van wat Maik doet als Monique dronken is....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als dat daggeren maar dan van achter?
http://familie-gransjean.toeto.com/quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Wat een gelul, met die zeldzame naam, enige in Nederland, beroepen van familie.
Het is al weken bekend
Echt hèquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef versabommie het volgende:
Zo Joanna nog ff proberen Sharon een schuldgevoel aan te praten..
Euhm Jo lulde het als eerste door.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef minzo het volgende:
Weet je wel meteen dat sharon niet vertrouwen is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
heeft iemand een cap van aafkes pusoog ?hihi
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Sharon moet Karim erbij roepen!
Iedereen nu Jo bashen! (of becktecken)
DAAR IS IE!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Sharon moet Karim erbij roepen!
Iedereen nu Jo bashen! (of becktecken)
Ze is zo ziek in haar hoofd dat ze echt totaal haar eigen gedrag niet ziet ...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef janet68 het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf waarschijnlijk al wijs gemaakt dat ze NIETS fout heeft gedaan.
Zal het de volgende keer in je gezicht zeggen, zoals je dat graag wiltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Nee, ik zat een gepaste straf voor je bedenken wegens haatzaaierij
Ook bij de lidl geweest? Lekker!quote:
Backstacken zal wel een hit gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik heb net op google gekeken en backstekken bestaat niet, hij vraagt dan: bedoelt u ministek?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
http://familie-gransjean.toeto.com/
wat is die achternaam dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Niki.P het volgende:
Er wonen 25 mensen in nederland met de zelfde achternaam als Philip!
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer in je gezicht zeggen, zoals je dat graag wilt
lolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik heb net op google gekeken en backstekken bestaat niet, hij vraagt dan: bedoelt u ministek?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Wonderlijk hoe Jo de hele wereld heel anders ziet dan alle anderen.
Zij is eerlijk en doet alles recht in iemands gezicht (uhuh) en alle anderen zijn leugenachtige sekreten. Wat een eng wijf. Ze leeft volledig in haar eigen enge waarheid.
Komt omdat zij in een hertenwereld leefdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Zij is eerlijk en doet alles recht in iemands gezicht (uhuh) en alle anderen zijn leugenachtige sekreten. Wat een eng wijf. Ze leeft volledig in haar eigen enge waarheid.
leermomentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Stranger het volgende:
Haha
Philip en Guido hebben er al lang vrede mee, en die wijven lopen daar problemen te maken waar je U tegen zegt.
als de rest terugkijkt denk ik niet dat ze veel willen uit jo's shopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef ZaZoe het volgende:
lol,..als Jo straks na Secret Story alles terugkijkt gaat ze echt geen webshoppasjes meer geven aan al die achterbakse wijven.
ohquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik typte Backstabben
Dat laatste is een voorbeeld van backstabben. Dat je andere spelers, die je vrienden waren opeens laat vallen en aan valt. ...
Zolang Monique er maar niet achter komt dat zij op Maik heeft gestemd, vind Joanna alles bestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Klopt Backstekken bestaat niet. BackSTABBEN bestaat wel. Is een engels woord, en het betekend iemand een mes in de rug steken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
idd, echt twee van die herteoogjes in de koplampen van een auto op dit moment!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Komt omdat zij in een hertenwereld leefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |