Dit brengt mij op het volgende.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vieze gore kankerlijer!!!!!!! Ben jij helemaal GEK geworden ofzo?
Ik vind dit echt niet normaal! Ziekelijk figuur dat je erbij rondloopt. Idioot!!!
Ben je nou echt zo wanhopig dat je op zo'n achterbakse manier aan je trekken moet komen?
Bah,mensen zoals jij moeten ze gelijk uitroeien!!!!!! KNEUS!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat haar familie jou helemaal verrot trapt. Vieze gek!Vieze gluurder!!!!
Altijd haten op mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lysdexietopic, genieten geblazen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Countess het volgende:
Je bent zo flink om een foto van jezelf op Fok! te plaatsen....
Nee Lindgren en ik zijn 1 dus ik weet zeker van nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja zeker voor die 2e regel. Ik heb die man wel door. :S
Waar had je die reactie van Ratel aan te danken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dit brengt mij op het volgende.
[..]
Zooooooquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dit brengt mij op het volgende.
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee Lindgren en ik zijn 1 dus ik weet zeker van niet
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wie zou haar raken?
Een blinde met een sluipschuttersgeweer op 300 meter afstand.
Je bedoelt dus een typische VMBO-school?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Het lijkt eerder op een gehandicapten werkschuur dan een collegezaal.
Wel erg veel autochtonen. Zou het toch een werkschuur zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dus een typische VMBO-school?
Dus je bedoelt dat allochtonen met niveau X naar het VMBO gaan en autochtonen met niveau X naar de gehandicapten werkschuur?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Wel erg veel autochtonen. Zou het toch een werkschuur zijn?
Gefeliciteerd, je bent de enige die het doorheeft. Goede man.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef idontwannastop het volgende:
Dit is een jongen, je ziet dat hij geen beha draagt.
Laat je fantasie lekker met je spelen. Wat zie je liever? Wat doet je goed?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef Mr.Kaas het volgende:
Is het nou een jongen, of een meisje zonder BH?![]()
Als je het zo stelt, nee. Er missen Nike petjes en jassen met een bontkraag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat allochtonen met niveau X naar het VMBO gaan en autochtonen met niveau X naar de gehandicapten werkschuur?
Best een hoop, zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die linker kan meer geld vangen op vrijehoerenmarkt.nlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zoek de verschillen.
Overeenkomsten zijn moeilijker te vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zoek de verschillen.
Die jongen rechts, die heeft op het Fons gezetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding
Stiekeme stalkertje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:19 schreef das_phantom het volgende:
Meer foto's aub. Ik ben benieuwd hoe jouw school eruit ziet
Ik heb allang geen vriendin meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zie nergens sokken in sandalen?
wellicht heeft ze een hempje onder dr shirt en dat je daarom dr BH niet ziet?
wat zal je vriendin hier wel niet van denken kerel
VIEZE GLUURDER![]()
misschien ben jij het zelf welquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ja omdat het om te lachen is of ben jij dat
goedzo!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:35 schreef Oostblokker het volgende:
wahaahahahahahaah ik ga der niet eens op in xd
Oké, tof.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:35 schreef Oostblokker het volgende:
wahaahahahahahaah ik ga der niet eens op in xd
opgerolde broek, duidelijk sokken zichtbaar en mooie schoenen doen hem ook goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zie nergens sokken in sandalen?
wellicht heeft ze een hempje onder dr shirt en dat je daarom dr BH niet ziet?
wat zal je vriendin hier wel niet van denken kerel
VIEZE GLUURDER![]()
waarom doe je haar gewoon nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
opgerolde broek, duidelijk sokken zichtbaar en mooie schoenen doen hem ook goed.
oow is cool laatmaar dan wist ik dat je vriendin hadquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kheb togg een vriendin waarom sou ik haar doen ;s;s.
quote:
btr heb je t over mij heyquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kheb togg een vriendin waarom sou ik haar doen ;s;s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef Poemgirl het volgende:
Is het nou vrouwelijk of mannelijk?Wat is de TT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misleidend.quote:
Zeker! ik zou die chick met die pet helemaal sufneuken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Lekker jong chickie
Fap fap fap
Prima.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zeker! ik zou die chick met die pet helemaal sufneuken.
You sir are genius!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:06 schreef Transport_Ink het volgende:
Wat is er nou geiler dan een macrobiotische kut (waarschijnlijk niet gespeend van een ontzagwekkende biodiversiteit) met een reet als een stadsbus in een bruine ribfluwelen broek? Aan de schoenen te zien ook vrij sportief, een Abchazische berggeit is er waarschijnlijk niets bij, dus een garantie voor intensieve sex-sessies
Kan je nu al vertellen dat ze meer haar in d'r bilnaad heeft dan op d'r doos.
TS, laat je me weten of ik gelijk had?
HAHAHAHHAHAHAHAAquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:06 schreef Transport_Ink het volgende:
Wat is er nou geiler dan een macrobiotische kut (waarschijnlijk niet gespeend van een ontzagwekkende biodiversiteit) met een reet als een stadsbus in een bruine ribfluwelen broek? Aan de schoenen te zien ook vrij sportief, een Abchazische berggeit is er waarschijnlijk niets bij, dus een garantie voor intensieve sex-sessies
Kan je nu al vertellen dat ze meer haar in d'r bilnaad heeft dan op d'r doos.
TS, laat je me weten of ik gelijk had?
Het is een jongen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mooie kleding draagt ze, not..
Ze heeft vast schaamhaar tot aan haar navel..
wat is dat linker plaatje? Volgens mij ken ik ze.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zoek de verschillen.
Hmm.. zou die middelste op het linker plaatje best raken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wat is dat linker plaatje? Volgens mij ken ik ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |