Jeej!! Maar Sparta is toch tofferquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:17 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Heul wel, maar niet tof genoeg om tisjeboi niet aan te hebben.
Hee Eggs!!!quote:
dit dusquote:
Altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
snuf ga je dit keer mijn groetjes wel goed doen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik kan wel effe kijken of ik hem kan downloaden
Ik dacht alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wahahaha crap ik kwoot mezelf faaaaaaaaal
ik heb even een faalmomentjequote:
Nou lekkerquote:
quote:
Jij spuugt op alles.quote:
Groetjes aan mn zonenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
SNEL NU NOG DEZEN GREOTJENS JE HEBT NOG 50 SECONDEN
ok danquote:
wutt.. hij heeft zich vermenigvuldigdquote:
Jij hebt gemist dat snuf. mij tot soort van zijn mama heeft benoemd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. hij heeft zich vermenigvuldigd
oooooh wat lievvvquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gemist dat snuf. mij tot soort van zijn mama heeft benoemd?
Hmm ziet er beetje ranzig uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Russische sigaret, gister gekregen van een toerist op een terras
m2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor hem eigenlijk wel goed enzo
Ik ook wel tv-geluid moest gewoon ff uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor hem eigenlijk wel goed enzo
Ja dat deed ik eerst altijd maar nu was mijn mic harder sinds een week maar ben het nu weer kwijt dus doe de muziek wel iets zachterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
Als je nou het muziekvolume wat zachter doet is je stem wat meer in balans qua volume
Ik vroeg aan 'm waarom z'n joint zo'n lange tip hadquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik vroeg aan 'm waarom z'n joint zo'n lange tip had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
roken is op t moment niet zo lekker.. miss is dit het moment om te stoppenHier ook niet alles verstopt heb warempel lights gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Sorry, ik ben druk bezig met een opdracht over El Niño. Het is moeilijk.quote:
ik rook gewoon weinig nu.. telkens als ik rook doet het pijn en moet ik hoesten.. dus niet echt lekker.. en toch stug doorroken hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Hier ook niet alles verstopt heb warempel lights gehaald
gewoon niet rokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik rook gewoon weinig nu.. telkens als ik rook doet het pijn en moet ik hoesten.. dus niet echt lekker.. en toch stug doorroken he
Hoi hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
mijn diepste excuus quaas, ik was afgeleid door mijn mooien uiquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn diepste excuus quaas, ik was afgeleid door mijn mooien ui![]()
maar handsome, welkom![]()
Ja heb ik ook t hele weekend gedaan, nu gelukkig weer roken zonder te hoestenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik rook gewoon weinig nu.. telkens als ik rook doet het pijn en moet ik hoesten.. dus niet echt lekker.. en toch stug doorroken he
Don fardon - I'm alivequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef n8n het volgende:
ok naam nummer? heb m wel ben t ff kwijt shazam herkent niet
bij mij is t net een paar uurtjes ingekickt.. ineens giga keelontstekingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook t hele weekend gedaan, nu gelukkig weer roken zonder te hoesten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij is t net een paar uurtjes ingekickt.. ineens giga keelontstekingbha
Aaaw beterschapquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij is t net een paar uurtjes ingekickt.. ineens giga keelontstekingbha
pas maar op straks krijg jij het ookquote:
Heb al 17 virussen in mn strotquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg jij het ookniet teveel bacillen uitwisselen maar
die wil ik er niet bij hebbenquote:
Rokersquote:
quote:
quote:
failquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
n8n is nachten he
dus geen n 8 n maar nachten
stokstaartenquote:
nergens voor nodig nachten zijn ook prettigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las het altijd als nachten
![]()
nu voel ik me een beetje dom
Nu al?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens slapen..... ben best wel moe
verstandigheid, slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
BOEEEE, neem gewoon nog een biertje, wel met 2 handen drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee heb belangrijkere dingen te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokstaarten![]()
heb je de groetjes nog gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee heb belangrijkere dingen te doen.tsss zal nog eens doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
[..]
Nee heb belangrijkere dingen te doen.Commentaar uit is toch tenenkrommend slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenlandliefde enzo
Thnxquote:
[..]
Nee heb belangrijkere dingen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je gedaan?quote:
doe dat in een spoiler man!quote:
ja je hebt het nu gemist.. pech voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik was hier net maar toen was je weg....
Wat ben je weer vriendelijk zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja je hebt het nu gemist.. pech voor jou
Altijd als ik aan dat plaatje denk moet ik kei hard lachenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een van mijn hoestbuien
oh voetbal gaat verder?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ben je weer vriendelijk zeg.
Doei
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef n8n het volgende:
wil eigk ook atmosphere van joy division nog horen hihi
hihihihihihihihhihihihiihihihihihihihgihihihhiahidashfiasjhouasbf aslkdfjadshadflbv ladsjv nsdlfwquote:
I know, weet niet hoe het op te lossen en ben de enige die met Nicecast draait dus niemand kan me helpenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Overigens kan ik op de shoutcast niet zien wat je draait
hihi en vent.. nee.. bhaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef n8n het volgende:
[..]
hihihihihihihihhihihihiihihihihihihihgihihihhiahidashfiasjhouasbf aslkdfjadshadflbv ladsjv nsdlfw
aangenaam. ik ben knetter samen zouden we knetterquaas of quaasknetter zijnquote:
Mja zou kunnen ze staan wel gelijk maar het ene is allicht harder dan het andere?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Snuf, ligt het aan mij of zit er aardig wat volumeverschil tussen je songs?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aangenaam. ik ben knetter samen zouden we knetterquaas of quaasknetter zijn
DIT IS EEN LEUK NUMMER JAquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk had het nummer wat jij had niet dus ik startte deze maar effe in
Helemaal niet verkeerd, was wel angstvallig stil net bij Alamo Race Track weet niet of dat goed of slecht isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk had het nummer wat jij had niet dus ik startte deze maar effe in
on the interwebz is het al erg genoeg.. zou er nog bij moeten komen... mallerd bleghquote:
Op het internet kan het wel, net als de xD enzo xDquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
on the interwebz is het al erg genoeg.. zou er nog bij moeten komen... mallerd blegh
heb je hier wat aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
I know, weet niet hoe het op te lossen en ben de enige die met Nicecast draait dus niemand kan me helpen
Echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij is stokstaart boos op mijnu heb ik geen vriendje meer
oke, als jij zegt dat dat zo is.. dan geloof ik jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Op het internet kan het wel, net als de xD enzo xD
Dus ik kom daar binnen, zijn het kinderen van 12 die pas om half tien naar bed hoefden, en ik moest om 9:15 wegquote:'Dit kan nog wat worden vanavond
MUAHAHA!'
Nu de partner nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo 1 pakte mn kat gister.... GJ wijffie![]()
Dat is geen Nederlandse spin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef quaas het volgende:
Jongens, ik was vandaag bij een meisje, zij moest oppassen ik daar aankomen, ik denk
[..]
Dus ik kom daar binnen, zijn het kinderen van 12 die pas om half tien naar bed hoefden, en ik moest om 9:15 weg
SPOILER GRAAGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt op een zwarte weduwe (mannetje)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij was wel groot, en wolfspin geloof ik dat het is.
ik ben bang van zulke grote spinnenquote:
Ik heb er al 1 eerder uit mn slaapkamer gehaald. Die was nog groter. Misschien zit er wel een nestquote:
Niet iets wat wenselijk isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 eerder uit mn slaapkamer gehaald. Die was nog groter. Misschien zit er wel een nest
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Snuf houdt wel HEEL erg van z'n eigen naamjingles.
M'n katten grijpen ze zodra ze ze zien, dus niet wenselijk voor die spinnen dat ze hier een nest hebben.quote:
Ik klikte de verkeerdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef robdriessen het volgende:
Snuf houdt wel HEEL erg van z'n eigen naamjingles.
was ook ff stil.quote:
Het kwam wel door het dock jaquote:
Garpje heur..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh op die fiets
Ja ik moet effe nieuwe maken maar vergeet het steeds
dit beste quaas, is een soort van muziekquote:
Oja, die is luekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een jingle van jou naam he
Ja, maar dit is niet mijn soort muziek, ik respecteer jullie mening daarentegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit beste quaas, is een soort van muziek
ook niet de mijne.. maar het is een soort muziekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet mijn soort muziek, ik respecteer jullie mening daarentegen
huh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
Maar Knetters wat voor jingle had je nou gemaakt
dat is te merken toe je zei dat het troep wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet mijn soort muziek, ik respecteer jullie mening daarentegen
real big fish? de band die jij vorige week aanvroeg?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook niet de mijne.. maar het is een soort muziek
Jij requeste hem nog eens bij mij of Onufrievquote:
Geloof dat dat op het Midden-Oosten na de laatste plek is waar je nu wil zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
Iemand op Facebook "Ik ga naar Japan =) Gelukkig in het deel dat niet zo ernstig getroffen is =)"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar deze vink nie mooi, kan tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef dragems het volgende:
[..]
real big fish? de band die jij vorige week aanvroeg?
antarticaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Geloof dat dat op het Midden-Oosten na de laatste plek is waar je nu wil zijn
hihihaha har harquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ga iTunes nu alle 3300 nummers die ik heb gedownload in laten laden dus ik ga maar even xboxenSucces dragems
mits je een mondkapje tegen de straling hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef dragems het volgende:
japan is gewoon redelijk veilig. als er niks meer ontploft in ieder geval
XBOXquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ga iTunes nu alle 3300 nummers die ik heb gedownload in laten laden dus ik ga maar even xboxenSucces dragems
Welken nr.?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij requeste hem nog eens bij mij of OnufrievMaar toen had ik hem niet nu wel hij zat bij die 3300 nummers die ik vandaag binnen kreeg
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Het is ook echt zo'n dom kutje wat denkt dat school haar naar een ramp gebied toe laat gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Geloof dat dat op het Midden-Oosten na de laatste plek is waar je nu wil zijn
Dat is klaar als je Xdoos opgestart isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
nee hoor gewoon 30 km van die centrale wegblijven. wat heeft een mondkapje nu voor zin. denk na stralingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mits je een mondkapje tegen de straling hebt natuurlijk
Je bent nergens veilig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef quaas het volgende:
Iedereen: Europa en noord-amerika zijn momenteel de veiligste plekken waar je kunt zijn?
Zeker niet buiten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je bent nergens veilig tegenwoordig.
oh vreselijk dat soort mensenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is ook echt zo'n dom kutje wat denkt dat school haar naar een ramp gebied toe laat gaan.
neeeee in japan werkt een mondkapje tegen stralingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hoor gewoon 30 km van die centrale wegblijven. wat heeft een mondkapje nu voor zin. denk na straling
nee hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef quaas het volgende:
Iedereen: Europa en noord-amerika zijn momenteel de veiligste plekken waar je kunt zijn?
Paaseiland.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn knuppel met spijker doorheen altijd op mijn kamerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
tegen alfa straling jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeeee in japan werkt een mondkapje tegen straling![]()
een mondkapje is de oplossing voor alles.. kom op.. dat weet je toch
ok danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb mijn knuppel met spijker doorheen altijd op mijn kamer![]()
Berlijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar Duitsland. Wil niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng.
En ze spreken Duitsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar Duitsland. Wil niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef dragems het volgende:
[..]
tegen alfa straling jamaar dan moet je gewoon een papieren pak maken
ga naar belgie danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Alpha straling inademen is gevaarlijk, dus gewoon mondkapje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef dragems het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook altijd bij me enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik heb mijn knuppel met spijker doorheen altijd op mijn kamer![]()
goeien plaat is datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Het gaat er om dat er geen radioactieve deeltjes in je lichaam komen straling kan je weinig aan doen idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef dragems het volgende:
[..]
Jaaaa, Dragems snapt 'm !quote:
aidsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mondkapjes zijn de oplossing.. heb je last van iets? mondkapje... hoest? mondkapje... smog? mondkapje.... straling? mondkapje
alpha straling hou je met papier al tegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Alpha straling inademen is gevaarlijk, dus gewoon mondkapje!
Mijn liedjequote:
Ze wokken daar al hun eten hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mondkapjes zijn gewoon de oplossing![]()
![]()
volgens japanners dan
lees jij wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mondkapjes zijn gewoon de oplossing![]()
![]()
volgens japanners dan
BARNEYquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef quaas het volgende:
Ik ga mijn zus vermaken door samen een serie te kijken!
How I met your mother FTW
Suit upquote:
Geweldige seriequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef quaas het volgende:
Ik ga mijn zus vermaken door samen een serie te kijken!
How I met your mother FTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
er staan 6 reaktors te smelten, lekker veilig wel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef dragems het volgende:
japan is gewoon redelijk veilig. als er niks meer ontploft in ieder geval
I hope you're not lactose intolerant because the next part is: dairyquote:
Dexterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Onufriev het volgende:
Waarom is dat zo leuk? Dexter ofzo is toch veul beter dan zo'n sitcom?
als er niks verder ontploft welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er staan 6 reaktors te smelten, lekker veilig wel...
Het kutste (voor jou) is nog dat het een gruwelijke pot isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
KUT Ik ben Bayern Inter gewoon helemaal vergeten te kijken!
Het hoeft niet te exploderen hoor.quote:
het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Onufriev het volgende:
Waarom is dat zo leuk? Dexter ofzo is toch veul beter dan zo'n sitcom?
wat dan ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Het kutste (voor jou) is nog dat het een gruwelijke pot is
nou melddown danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het hoeft niet te exploderen hoor.
20quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wat dan ?
En hoe lang moeten ze nog ?
mwah, om echt lekker veel radioactief materiaal te verspreiden wel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het hoeft niet te exploderen hoor.
Dat dus, of prison break, lost of 24 ofzo. Spannende serie waarbij je benieuwd bent hoe het afloopt, ipv een halfuurtje grapjens kijken...quote:
stofzuigenquote:
hahaha zat er gewoon tussenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom draait dragems ditis toch geen fout uurtje
Nog een kwartier, Bayern had al 4-1 ofzo moeten staan 1e helft maar misten de grooste kansen. Nu 2e helft is Inter beter en scoort zelfs 2-2, dus het is weer spannendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
wat dan ?
En hoe lang moeten ze nog ?
besef je wel wat daar loos is?quote:
Het was eigenlijk niet grappig bedoeld want ik hoorde die reclame en las een nieuwsbericht met die foto... eigenlijk was het een soort van foute combo dinges..quote:
hm.. ja vond het.. hm.. neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet grappig bedoeld want ik hoorde die reclame en las een nieuwsbericht met die foto... eigenlijk was het een soort van foute combo dinges..
extra's?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef dragems het volgende:
heb vandaag hele serie "extra's"gekocht
doe niet zo moeilijk. tuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
besef je wel wat daar loos is?
weet je wat er los komt als zo'n reaktor de grond in smelt?
ja Engelse seriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |