Jeej!! Maar Sparta is toch tofferquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:17 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Heul wel, maar niet tof genoeg om tisjeboi niet aan te hebben.
Hee Eggs!!!quote:
dit dusquote:
Altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
snuf ga je dit keer mijn groetjes wel goed doen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik kan wel effe kijken of ik hem kan downloaden
Ik dacht alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wahahaha crap ik kwoot mezelf faaaaaaaaal
ik heb even een faalmomentjequote:
Nou lekkerquote:
quote:
Jij spuugt op alles.quote:
Groetjes aan mn zonenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Snuf. het volgende:
SNEL NU NOG DEZEN GREOTJENS JE HEBT NOG 50 SECONDEN
ok danquote:
wutt.. hij heeft zich vermenigvuldigdquote:
Jij hebt gemist dat snuf. mij tot soort van zijn mama heeft benoemd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. hij heeft zich vermenigvuldigd
oooooh wat lievvvquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gemist dat snuf. mij tot soort van zijn mama heeft benoemd?
Hmm ziet er beetje ranzig uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Russische sigaret, gister gekregen van een toerist op een terras
m2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor hem eigenlijk wel goed enzo
Ik ook wel tv-geluid moest gewoon ff uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor hem eigenlijk wel goed enzo
Ja dat deed ik eerst altijd maar nu was mijn mic harder sinds een week maar ben het nu weer kwijt dus doe de muziek wel iets zachterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef n8n het volgende:
Als je nou het muziekvolume wat zachter doet is je stem wat meer in balans qua volume
Ik vroeg aan 'm waarom z'n joint zo'n lange tip hadquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik vroeg aan 'm waarom z'n joint zo'n lange tip had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
roken is op t moment niet zo lekker.. miss is dit het moment om te stoppenHier ook niet alles verstopt heb warempel lights gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Sorry, ik ben druk bezig met een opdracht over El Niño. Het is moeilijk.quote:
ik rook gewoon weinig nu.. telkens als ik rook doet het pijn en moet ik hoesten.. dus niet echt lekker.. en toch stug doorroken hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Hier ook niet alles verstopt heb warempel lights gehaald
gewoon niet rokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik rook gewoon weinig nu.. telkens als ik rook doet het pijn en moet ik hoesten.. dus niet echt lekker.. en toch stug doorroken he
Hoi hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
mijn diepste excuus quaas, ik was afgeleid door mijn mooien uiquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn diepste excuus quaas, ik was afgeleid door mijn mooien ui![]()
maar handsome, welkom![]()
Ja heb ik ook t hele weekend gedaan, nu gelukkig weer roken zonder te hoestenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik rook gewoon weinig nu.. telkens als ik rook doet het pijn en moet ik hoesten.. dus niet echt lekker.. en toch stug doorroken he
Don fardon - I'm alivequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef n8n het volgende:
ok naam nummer? heb m wel ben t ff kwijt shazam herkent niet
bij mij is t net een paar uurtjes ingekickt.. ineens giga keelontstekingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook t hele weekend gedaan, nu gelukkig weer roken zonder te hoesten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij is t net een paar uurtjes ingekickt.. ineens giga keelontstekingbha
Aaaw beterschapquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij is t net een paar uurtjes ingekickt.. ineens giga keelontstekingbha
pas maar op straks krijg jij het ookquote:
Heb al 17 virussen in mn strotquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg jij het ookniet teveel bacillen uitwisselen maar
die wil ik er niet bij hebbenquote:
Rokersquote:
quote:
quote:
failquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
n8n is nachten he
dus geen n 8 n maar nachten
stokstaartenquote:
nergens voor nodig nachten zijn ook prettigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las het altijd als nachten
![]()
nu voel ik me een beetje dom
Nu al?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens slapen..... ben best wel moe
verstandigheid, slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
BOEEEE, neem gewoon nog een biertje, wel met 2 handen drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee heb belangrijkere dingen te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokstaarten![]()
heb je de groetjes nog gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee heb belangrijkere dingen te doen.tsss zal nog eens doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
[..]
Nee heb belangrijkere dingen te doen.Commentaar uit is toch tenenkrommend slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenlandliefde enzo
Thnxquote:
[..]
Nee heb belangrijkere dingen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je gedaan?quote:
doe dat in een spoiler man!quote:
ja je hebt het nu gemist.. pech voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik was hier net maar toen was je weg....
Wat ben je weer vriendelijk zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja je hebt het nu gemist.. pech voor jou
Altijd als ik aan dat plaatje denk moet ik kei hard lachenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een van mijn hoestbuien
oh voetbal gaat verder?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ben je weer vriendelijk zeg.
Doei
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef n8n het volgende:
wil eigk ook atmosphere van joy division nog horen hihi
hihihihihihihihhihihihiihihihihihihihgihihihhiahidashfiasjhouasbf aslkdfjadshadflbv ladsjv nsdlfwquote:
I know, weet niet hoe het op te lossen en ben de enige die met Nicecast draait dus niemand kan me helpenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Overigens kan ik op de shoutcast niet zien wat je draait
hihi en vent.. nee.. bhaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef n8n het volgende:
[..]
hihihihihihihihhihihihiihihihihihihihgihihihhiahidashfiasjhouasbf aslkdfjadshadflbv ladsjv nsdlfw
aangenaam. ik ben knetter samen zouden we knetterquaas of quaasknetter zijnquote:
Mja zou kunnen ze staan wel gelijk maar het ene is allicht harder dan het andere?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Snuf, ligt het aan mij of zit er aardig wat volumeverschil tussen je songs?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aangenaam. ik ben knetter samen zouden we knetterquaas of quaasknetter zijn
DIT IS EEN LEUK NUMMER JAquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk had het nummer wat jij had niet dus ik startte deze maar effe in
Helemaal niet verkeerd, was wel angstvallig stil net bij Alamo Race Track weet niet of dat goed of slecht isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk had het nummer wat jij had niet dus ik startte deze maar effe in
on the interwebz is het al erg genoeg.. zou er nog bij moeten komen... mallerd bleghquote:
Op het internet kan het wel, net als de xD enzo xDquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
on the interwebz is het al erg genoeg.. zou er nog bij moeten komen... mallerd blegh
heb je hier wat aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
I know, weet niet hoe het op te lossen en ben de enige die met Nicecast draait dus niemand kan me helpen
Echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij is stokstaart boos op mijnu heb ik geen vriendje meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |