abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:13:56 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94162802
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:14:10 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94162819
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat was hele bizarre shit achter Z. Pepperspray spuitende agenten. Arrestant bont en blauw geslagen. Hoog oplopende gemoederen. En dat alleen maar, omdat een medewerker van de catering kutkakkerlakken zei.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:21:53 #3
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94163456
quote:
Van Geel en Gudde spreken elkaar tegen

Martin van Geel ontkent met klem dat hij al bezig is met zijn werk als technisch directeur van Feyenoord terwijl hij op dit moment bij Roda JC nog algemeen directeur is. De 50-jarige Brabander doet dat op de website van de Limburgse club.

Daarmee spreekt Van Geel algemeen directeur Eric Gudde tegen. Hij liet enkele weken geleden weten dat Van Geel nu al veel (vrije) tijd in de Rotterdamse club steekt. Volgens Gudde gebeurt dat in een soort technisch platform. Van Geel zegt op de website rodajc.nl iets heel anders: Ik kan er niet duidelijk genoeg over zijn, tot de laatste dag van deze competitie is er voor mij maar één club en dat is Roda JC Kerkrade. Daar zet ik me met ziel en zaligheid voor in en zij gaat voor mij boven alles.'

Bij Roda JC is men niet blij met de houding van Van Geel. Clubman Nol Hendriks heeft zich met name geërgerd aan zijn gedrag tijdens Feyenoord-NAC. Van Geel zat tijdens dat duel op het ereterras tussen de huidige directie-leden van de Rotterdamse club en stak zijn blijdschap na de 2-1 overwinning niet onder stoelen of banken. Van Geel zegt dat hij niet juichde in de Kuip. Formeel heeft hij daar gelijk in, maar alleen zijn aanwezigheid al was ongepast vinden velen, omdat Feyenoord met onder meer Roda JC strijdt om een plek in de play-offs voor Europees voetbal.

Komende zondag staan beide clubs in Kerkrade tegenover elkaar. Daarom zat Roda-trainer Harm van Veldhoven afgelopen zondag drie rijen voor Van Geel om de aanstaande tegenstander te analyseren. Volgens de Limburgers had het Van Geel gesierd als hij naast z'n trainer was gaan zitten.
quote:
Feyenoord eist onderzoek naar 'City'

Feyenoord wil een onderzoek instellen naar de handelswijze van de Engelse club Manchester City en naar zaakwaarnemer Soren Lerby. De Rotterdammers zijn het zat dat voor de zoveelste keer een talent vanuit Engeland wordt weggehaald.

Manchester City staat op het punt de 16-jarige jeugdinternational Karim Rekik een 4-jarig contract aan te bieden. Feyenoord is van mening dat de club uit de Premier League de FIFA-regels overschrijdt. Verder heeft Feyenoord de KNVB per brief gevraagd om actie te nemen tegen de zaakwaarnemer van Rekik, Soren Lerby.

De Deen, die werkt voor Essel Sports Management, zou volgens Feyenoord al voor de zestiende verjaardag van Rekik de belangen hebben verdedigd van de Feyenoorder en volgens het FIFA-regelement mag een speler van 15 geen zaakwaarnemer hebben. Verder zou Rekik dus al zijn gepolst door 'City', terwijl hij nu nog speelt in Rotterdam.

Onlangs heeft Feyenoord Rekik een eerste contract aangeboden, maar de verdediger uit de B1 en Lerby zijn daar niet op in gegaan. Feyenoord is de laatste jaren meerdere jeugdspelers kwijtgeraakt aan clubs uit de premier League. Kyle Ebicilio, Jeffrey Bruma en Nathan Ake gingen Rekik voor. Tegenover het mogelijke vertrek van Rekik staat het langere verblijf van jeugdspeler Joey Sleegers. De 16-jarige jeugdinternational tekende een contract voor drie jaar.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:25:55 #4
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94163750
quote:
Fer toont begrip voor keuze Been

Feyenoorder Leroy Fer heeft begrip voor de keuze van trainer Mario Been om hem op de bank te laten zitten, nu het basiselftal zonder hem al drie duels ongeslagen is. "Ik heb er begrip voor, al wil een voetballer wel altijd spelen," zegt Fer tegenover RTV Rijnmond. "Ik heb drie jaar lang nooit op de bank gezeten. Maar ik ben er drie maanden uit geweest met een blessure en toen ik terugkwam begon het te lopen," vertelt Fer.

De middenvelder heeft al een gesprek gehad met zijn trainer over de huidige situatie waarin hij zit: "Twee weken terug hebben we een gesprek gehad waarin hij (Mario Been red.) eerlijk heeft aangegeven dat het nu staat en dat hij nu niet hoeft te wisselen. We pakken nu de punten en daar moet je begrip voor hebben. De trainer heeft ook gezegd dat ik wel gewoon goed train en klaar moet staan voor wanneer hij mij nodig heeft."

Vanwege zijn plek op de bank bij het eerste elftal maakt Fer de laatste weken zijn minuten in het beloftenelftal van Feyenoord, waar ook veel spelers van Excelsior rondlopen in het kader van de samenwerking tussen beide Rotterdamse verenigingen. "Je leert elkaar wel kennen als je een aantal wedstrijden met de beloften hebt meegedaan," vertelt Fer over de situatie in de kleedkamer.

"Het spreekt nu voor zich, maar in het begin was het wel even wennen. Vier weken geleden kwam ik voor het eerste bij het tweede elftal en zat ik tussen spelers van Excelsior die ik niet ken. Maar als je daarna gewoon met elkaar gaat voetballen, dan komt het wel goed. Deze constructie hoort ook wel bij deze tijd.''
quote:
Wijnaldum twijfelgeval voor uitduel bij Roda JC

Het is twijfelachtig of Georginio Wijnaldum zondag met Feyenoord in actie kan komen tegen Roda JC. De middenvelder verzwikte tijdens de wedstrijd tegen NAC Brada afgelopen weekeinde zijn enkel. Wijnaldum sluit op zijn vroegst vrijdag aan bij de groepstraining.

Stefan de Vrij mist het uitduel in Kerkrade zondag sowieso. De verdediger kreeg tegen NAC Breda zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is daardoor automatisch voor een duel geschorst.
Fer + Bahia in de basis?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:55:29 #5
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94166207
*O* Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:50:09 #6
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94170776
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_94173541
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Denk je ? :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:58:47 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94177252
Waarom heeft die ME'er op 1:04 een Feyenoord-helm op :')?
2000 light years from home
pi_94177271
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:58 schreef Merkie het volgende:
Waarom heeft die ME'er op 1:04 een Feyenoord-helm op :')?
Haha je ziet gewoon hetzelfde als mij. Geniale ME'er. :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94177287
Deze over Marco Bakker is ook :X _O-

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94177406
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:32:22 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94178541
Spreekkoren horen er bij. Schelden, beledigen en zelfs "racisme" of "anti-semitisme" vind ik ook zo'n ramp niet. Ieder mens met een beetje verstand kan dat in de context plaatsen en hoeft er dus geen aanstoot aan te nemen. Een Feyenoorder heeft niet specifiek een hekel aan iemand die in een klein stukje grond 3500 km verderop z'n vaderland kent, en als je daar toch om huilt kun je als Calimero zijnde beter eens in de spiegel kijken. Voor de spreekkoren over Van Gaal's vrouw echter schaam ik me plaatsvervangend heel diep als Feyenoordsupporter. Zoiets hoort absoluut niet in de sport thuis.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_94178586
Kan me niet grof genoeg zijn :P Zolang het de club maar geen geld kost of er fysiek geweld bij komt kijken. :P Zelfs dat gedoe rond V Gaal heb ik hard om kunnen lachen.

Overigens komt dat van 2 kanten. De bombardementsvestjes liggen in amsterdam alweer klaar voor de bekerfinale tegen notabene Twente. Schijt aan.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:42:43 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178605
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Kan me niet grof genoeg zijn :P Zolang het de club maar geen geld kost of er fysiek geweld bij komt kijken. :P Zelfs dat gedoe rond V Gaal heb ik hard om kunnen lachen.
Hoezo heb je daarom kunnen lachen? Dat is toch gewoon dieptriest.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:48:20 #16
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178655
Over dar Van Gaal-incident:

Dieptriest om zo op de persoon te spelen, nadat hij net is kwijtgeraakt wat hem misschien wel het meest lief was. Alleen meelopers of mensen die geestelijk beperkt ontwikkeld zijn, halen zoiets in hun hoofd.

Ik mag Louis ook niet, maar zoiets laags doe je gewoon niet.
pi_94178661
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo heb je daarom kunnen lachen? Dat is toch gewoon dieptriest.
95% van de spreekkoren bij Feyenoord zijn triest of kwetsend. Vuurpijl geluiden tegen Twente of hamas joden aan het gas het hoort er allemaal een beetje bij. :P
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:52:16 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178690
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

95% van de spreekkoren bij Feyenoord zijn triest of kwetsend. Vuurpijl geluiden tegen Twente of hamas joden aan het gas het hoort er allemaal een beetje bij. :P
Dat is echt niet vergelijkbaar.
pi_94178698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:48 schreef Menu_69 het volgende:
Over dar Van Gaal-incident:

Dieptriest om zo op de persoon te spelen, nadat hij net is kwijtgeraakt wat hem misschien wel het meest lief was. Alleen meelopers of mensen die geestelijk beperkt ontwikkeld zijn, halen zoiets in hun hoofd.

Ik mag Louis ook niet, maar zoiets laags doe je gewoon niet.

Het zijn maar spreekkoren.
En nogmaals "Rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat" is net zo laag en kwetsend.
Elke club heeft trieste liedjes voor hun rivalen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:53:54 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178705
Absoluut niet, de spreekkoren met Van Gaal waren veel persoonlijker en gerichter.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:55:30 #21
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178727
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het zijn maar spreekkoren.
En nogmaals "Rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat" is net zo laag en kwetsend.
Elke club heeft trieste liedjes voor hun rivalen.
Dat zullen bepaalde mensen ook best als kwetsend ervaren, maar wat het zo laag maakt, is het feit dat het zo direct op 1 persoon is gericht. Niets ludieks meer aan, maar puur om te kwetsen. En ieder weldenkend mens snapt wel dat het dan ook zeer kwetsend was destijds.
pi_94178729
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is echt niet vergelijkbaar.
Ga maar hier in het FC Twente-topic vragen. Die gasten haten Feyenoord naast die steekpartij grotendeels ook door dat gedoe met die vuurwerkgeluiden. Omdat sommigen van hun mensen hebben verloren in de vuurwerkramp.

Waarom zou dat minder erg zijn dan het gedoe rondom die V Gaal?
Groetjes, Ezio.
pi_94178742
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:55 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Dat zullen bepaalde mensen ook best als kwetsend ervaren, maar wat het zo laag maakt, is het feit dat het zo direct op 1 persoon is gericht. Niets ludieks meer aan, maar puur om te kwetsen.
Mn wijlen opa ging ook mee naar Feyenoord - Ajax toen ze zongen over die bommen op Rotterdam terwijl hij 2 broers heeft verloren op de Rosestraat tijdens die gebeurtenissen.
Spreekkoren zijn eenmaal om te kwetsen en shockeren.

Laatste jaren valt het trouwens reuze mee vergeleken met eind jaren 90.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 03:02:28 #24
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178770
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mn wijlen opa ging ook mee naar Feyenoord - Ajax toen ze zongen over die bommen op Rotterdam terwijl hij 2 broers heeft verloren op de Rosestraat tijdens die gebeurtenissen.
Spreekkoren zijn eenmaal om te kwetsen en shockeren.
Het zou pas een beetje vergelijkbaar zijn als ze hem daar bij de lokale voetbalvereniging op een schandalige wijze aan zouden herinneren, wanneer ze dat wisten van zijn broers. Het wordt pas echt kwetsend als het heel direct op de persoon gericht is, zoals destijds bij Van Gaal. Maargoed jij kon er hard om lachen, dus wellicht voel je dat verschil niet zo aan.
pi_94178860
Spreekkoren tegen V Gaal 15 jaar geleden die nog niet eens gelogen waren.
Is maar waar je je druk om maakt.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')