quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
AAFKE! Die had Aafke aan..... Pffffff
Yup ze is een puppet...daarom mag ze nog blijven...zodra ze Geer backstabbed...killen die vetklep....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef marky het volgende:
Sharon bestaat alleen maar bij de gratie Gerard
wel eens het nieuws gelezen? daar klopt vaak ook wel iets niet aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZOU DE SS SITE LIEGEN?
Liegen niet, falen wel, regelmatigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZOU DE SS SITE LIEGEN?
Boeit me niet als Guido nog maar even blijft. Servio zijn rol is wel heel langzaamaan uitgespeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef itsme het volgende:
Toch vind ik Servio veel leuker om naar te kijken dan naar Philip. En ik heb het niet over het uiterlijk maar in het huis. Servio zorgt voor veel ruzie. Philip loopt alleen maar achter Jo's ass aan.
Blijkbaar. Ze weten niet eens wie het aanhad. Dus msschn ook wel niet wat het wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZOU DE SS SITE LIEGEN?
Nee natuurlijk niet, ik begrijp alleen hoe fok werkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wel eens het nieuws gelezen? daar klopt vaak ook wel iets niet aan
Totdat ze weer teveel gezopen heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef ikke79 het volgende:
volgens mij is de liefde van moos kant een beetje over
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef pullup het volgende:
Dit is in rap tempo hilarischer aan het worden![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |