Ik vind het ook hoor ik snap haar wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha wij lijken wel altijd als enige met een beetje open mind te kijken
Ze denkt dat ze haar moeten hebben omdat precies alle 3 haar favorieten manne nzijn genomineerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Maar wát is Jo d'r probleem nou?
Tuurlijk snapt iedereen dat ze baalt dat die drie genomineerd zijn, maar moet voortaan dan iedereen maar alleen nomineren wie ZIJ wil? Wat wil ze nou precies? Mogen ze hun eigen keuze niet gewoon maken?
Wat wil ze nou horen?
Lijkt wel of ze 'sorry' wil horenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik snap serieus niet wat ze nou wil horen.
Moeten ze allemaal op de knieën dat ze mensen hebben genomineerd die zij leuk vindt?
Ze wil gewoon aandacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Moeten ze allemaal op de knieën dat ze mensen hebben genomineerd die zij leuk vindt?
Ik denk dat ze voornamelijk even met rust gelaten wil worden, helaas hebben de gieren al gezien dat ze zwak is dus gaan ze haar even opfokken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Daar ben ik nooit weg geweestquote:
Amenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef wieweetwatt het volgende:
Wel domme wijven trouwens.... Alex en Maik niet nomineren
Ik snap dit drama ook..Hoort bij het spel..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef MaryChey het volgende:
Ik probeer snel mee te reageren op dit topic....
maar vorige keer wilde ik reageren en toen was er al een ander topic gemaakt haha
maar ik hoop gezellie mee te doen en ook te discuseren hier
Aaj joh, ik dacht dat jij richting lelystad ofzo was.quote:
Echt, wat een kulquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze haar moeten hebben omdat precies alle 3 haar favorieten manne nzijn genomineerd
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef MaryChey het volgende:
maar vorige keer wilde ik reageren en toen was er al een ander topic gemaakt haha
Dat gaat nog leuk worden danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze haar moeten hebben omdat precies alle 3 haar favorieten manne nzijn genomineerd
Dan moet ze dat zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voornamelijk even met rust gelaten wil worden, helaas hebben de gieren al gezien dat ze zwak is dus gaan ze haar even opfokken.
welkom t went vanzelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef MaryChey het volgende:
Hij is de afgelopen dagen meer met het spel bezig geweest dan wie dan ook in het huis. En het gaat erom hoe de vrouwen het beleefd hebben. Die zijn gewoon bang voor hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Roguee het volgende:
Guido heeft dit niet verdiendDie arme jongen ligt al 2 weken op bed, die heeft het zo zwaar.
Dit volg ik niet, doe es ondertitelingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Mylene het volgende:
Joanna veegt de vloer aan met de andere meiden ondanks dat emotioneel is.
Ja gaat af en toe behoorlijk snel hier, misschien een keer een rustiger momentje zoeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef MaryChey het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef MargrietV het volgende:
Joanna vraag je 24 uurs aan, kan je samen met Servio vrijdag naar de Bingo-avond en je krijgt vast een vrijkaartje
sofia 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef chufi het volgende:
Heeft ze een langdurige ziekte of zo?
[ afbeelding ]
dat lijkt me nou een mooie confrontatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef janet68 het volgende:
[..]
Joanna wil dat de meiden zich nu aan de afspraak houden en niet zeggen wie ze genomineerd hebben. Ze durft monique niet meer onder ogen te komen denk ik als het uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |