Ten eerste text only aanzetten, zo werkte het in 2001, en zo blijft het nog steeds werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mooi dan kun je me dat misschien eens uitleggen
En dan blijft ze en krijgt of mevrouw pukkelface of de orka of de lantaarnpaal een enkeltje naar Nederlandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
O my god, mevrouw the little princess betrekt alles op zichzelf. Nee MUTS de andere trekken hun eigen plan.
Volgende week staat Jo echt wel genomineerd en dat werkt ze met dit steeds meer in de hand.
Mijn idee!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef flugeltje het volgende:
OMG wat een kippenhok
Zelfs tijdens het ruziemaken proberen ze nog aardig gevonden te worden. Wat dat betreft heb ik dan liever de aanvaringen die de mannen gehad hebben, die doen niet zo hun best om door te blijven redeneren tot iedereen toch weer kus/kroel gaat doen...
Een viswijf is nog jaloers op die stem ....quote:
Op 'een ramp meegemaakt'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef mYsca het volgende:
Goed zo Flip, gewoon Sharon's geheim raden
Ik ben blij dat je de "understatements" correct weet te gebruiken;)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
Jo heeft echt een ego ter grootte van de Mount Everest
Ja goede opmerking van Joquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Mylene het volgende:
Goed zo Joanna, als Maik was genomineerd hadden de meiden ook op bed gelegen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MaryChey het volgende:
[..]
thanks ,
na 4 weken eindelijk iemand die eens terug groet
Voorlopig laat ze zich niet meeslepen inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Roguee het volgende:
[..]
En die kan tenminste op een normale manier nu nog communiceren
Dat dan weer niet...quote:
Halloooooquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MaryChey het volgende:
[..]
thanks ,
Waarom heeft ze een infuusstandaard naast haar bed?quote:
DAT wil ze horen!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Maar wát is Jo d'r probleem nou?
Tuurlijk snapt iedereen dat ze baalt dat die drie genomineerd zijn, maar moet voortaan dan iedereen maar alleen nomineren wie ZIJ wil? Wat wil ze nou precies? Mogen ze hun eigen keuze niet gewoon maken?
Wat wil ze nou horen?
prquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef janet68 het volgende:
Gerard en Karim moeten Joanna nog maar eens psychisch helemaal slopen, net als een aantal dagen geleden
back in Tilbabwe?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Ja tuuuuurlijk mag jij jezelf kut voelen Joanne...
Nu wachten tot ze de kamer verlaat
preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Ja tuuuuurlijk mag jij jezelf kut voelen Joanne...
Nu wachten tot ze de kamer verlaat
Vanmiddag heb ik iemand al horen zeggen dat Sharon de Tsunami had overleefd. Kwestie van tijd tot iemand drukt.quote:
Achossie, tja ik word ook niet altijd gegroet hoor tis maar net wie er in de cos zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MaryChey het volgende:
[..]
thanks ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |