Succes!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga over twee weken eindelijk de cursus werk aan werk volgen. Hopelijk kom ik dan achter wat mijn toekomstige droombaan wordt.
spannendquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Waarom kijk je dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Fok! Salaris 2010 topic #10: Waar we massaal liegen over ons salaris.
Als ik dit topic raadpleeg, dan wordt ik helemaal giftig. Dit zijn natuurlijk allemaal mensen die dit systeem wrs verjubelen.
quote:
Het is inderdaad beter het te mijden, de goden maar niet verzoekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef Auti het volgende:
[..]
Geweldige counter! Maar ik vind zelf ook dat het beter is om niet te focussen op dingen die je zo vreselijk frustreren dat je er bij wijze een hartkwaal aan over kan houden. Let it go, zoek het niet op.
Hovenier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
spannend
Voor welke functie ga je solliciteren?
Dat hoop ik ook, ik ga er iig alles aan doen omdat te bewerkstelligequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in je vak mag groeien. Gelukkig heb je nu een vast contract. Dan hoef je niet iedere keer iets te verzinnen.
En het geeft je veel zelfvertrouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik ga er iig alles aan doen omdat te bewerkstellige
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En het geeft je veel zelfvertrouwen![]()
Ik vind het echt een prestatie, je krijgt niet zomaar een vast contract.
Natuurlijk zullen er altijd verbeterpunten zijn. Maar wie zou die niet hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijkzeker als je ziet dat er sommige dingen anders kunnen. Zoals communicatie
Uiteraard bij mijzelfquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er altijd verbeterpunten zijn. Maar wie zou die niet hebben
Dat ga jij hem lerenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard bij mijzelfmaar daar doel ik hier niet op. Mijn leidinggevende
die kan wel wat lesjes communiceren krijgen
Ja ik weet hoe het niet moetquote:
Die man mag wel eens zijn stoelpoten in de gaten houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het niet moetdat is mijn expertise
?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die man mag wel eens zijn stoelpoten in de gaten houden
ADs werken vaak sowieso pas na 6 weken en meestal voel je de eerste weken nog kutter. Verder wel fijn dat je een dag minder kan werken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb in overleg met mijn baas en het bedrijfs-maatschappelijk werk besloten om voorlopig (in ieder geval tot en met eind april) een dag minder te gaan werken. Ik trek het gewoon niet meer. Ik hoef overigens geen vrije dagen op te nemen maar ik word ook niet ziekgemeld.
Ondertussen ga ik me opgeven voor een cursus mindfulness (meer bewustworden van wat mijn lijf me vertelt, minder oordelen, makkelijker dingen loslaten). Alleen zit daar een wachttijd van minstens 4 weken op.
En ik ga volgende week naar mijn huisarts, misschien heeft die nog ideeën.
Medicatie (anti-depressiva) hoop ik te kunnen vermijden. Sowieso duurt dat bij mij altijd echt 6-8 weken voor ik er iets van merk, maar ik heb ook geen zin om afgestompt de lente in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |