De laatste dagen raak ik eigenlijk niet zo goed van het nieuws en alle gebeurtenissen. In emoties begin ik steeds meer weer alle kanten op te stuiteren en dat is niet goed want er kan en mag geen bom meer barsten.
Heh, dat het emmertje zo vol raakt dat er zo'n tsunami komt. En die dingen zijn verdomd lastig, kijk maar naar het nieuws.
Wat een ramp en wat een zooitje, moedertje Aarde is boos.. Zo hard wordt je terug gepakt.
Ondertussen, nu al?, kunnen we ook wel zeggen dat dat halve Midden-Oosten enigzins toch wel een béétje ontwricht is. Leuk hoor, het schijnt er heel erg mooi te zijn.. alleen het beleid is een beetje kut.
En dan de ING, nu moet ik ingrijpen anders typ ik mijn toetsenbord kapot en het scherm vol.
Ook ik hou van geld en mooie spullen.. Maar WTF!! echt WTF!!.. en ze schamen zich niet eens. Dit is écht tuig, mensen die keihard over lijken gaan zonder enige wroeging. Ik meen het bloedserieus dat ik zelf nooit, maar dan ook echt nooit, sterker nog; over MIJN lijk!, nooit zou ik die bonus accepteren bovenop zo'n ziekelijk salaris, ik zou al vraagtekens stellen bij zo'n salaris ansich.
En ondertussen? .. ondertussen ligt die hele bank volledig op zijn aarsch, mensen willen dit ook niet en stappen liever op.. maar nog belangrijker; All their internetz belong to us.......
ING wordt momenteel fucking hard genaaid door crackers.. FACT!
Let maar op, dat gaat nog leuk worden

Hoe help je een bank naar de klote, gewoon met Internet Explorer jonguh.
Ondertussen is GS massaal Twitter aan het fucken, omdat ze jarig zijn

Dat dan weer wel