watquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt dat niet meer op neer van hoeveel tijd heb je vrij of wanneer val je in slaap?![]()
Voor seks maak je tijd. Puntquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt dat niet meer op neer van hoeveel tijd heb je vrij of wanneer val je in slaap?![]()
Het gaat je alleen om het oefenen? Dat kan dan met elke willekeurige user hierquote:
Ik heb wel eens gehad dat ik in slaap viel tijdens de seksquote:
preciesquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesdan maar slaperig op je werk
Voor niets gaat de zon op hequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar soms moet je het nu eenmaal onderbreken
Dat zegt dat je of heel moe was of dat het dodelijk saai wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik in slaap viel tijdens de seks![]()
Dat zegt dan weer wel wat toch?
Tot later danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes uit Zoetermeer
Kom later wellicht wat uitgebreider online, nu nog ff gezellie doen hier thuis![]()
heb je welquote:
Helaas werkt dat na een X aantal jaar niet meer zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wen er maar aan, straks heb je zon tax hier in nlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou er niet aan moeten denken dat ik er voor moest betalen
Nee nee nee, hij heeft het hebben van seks tot een kunst verhevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat je alleen om het oefenen? Dat kan dan met elke willekeurige user hier
Om er wat speelgoed bij te pakken jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar soms moet je het nu eenmaal onderbreken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik wil het ZO een keer met jou doen
en doen is nog beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bah, vluggertjes
Een echte dan he
En verder klinkt het goed
dan ken jij nog niet genoeg trucjes en hoekjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
netjes!
stomme vraag miss, maar wat doe je dan die hele tijdik heb vaak na anderhalf uur wel zoiets van "nu hebben we alle hoekjes en trucjes wel weer gehad"
Ik bedoel meer dit:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat ik al niet heb laten schieten omdat ik liever wilde batsen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet, been there done thatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas werkt dat na een X aantal jaar niet meer zo
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik in slaap viel tijdens de seks![]()
Dat zegt dan weer wel wat toch?
vrouwen die batsen zeggen, daar wordt je toch spontaan impotent vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat ik al niet heb laten schieten omdat ik liever wilde batsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |