Ik geloof gewoon totaal niet in een directe aanpak zoals ''hey, ik zie je nu al een tijdje zitten hier... heb je zin om te praten?''. Dat stel ik me dan voor, en ik durf te wedden dat elke meid hier dat met me eens is dat je liever zoiets ontwijkt, zéker op een plek als het OV waar ze zich heel bekeken gaan voelen. Wellicht dat het enig succes heeft in een club als je er goed uitziet, mits de vrouw dan ook nog uitgaat met het uiteindelijke doel om een man mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus het devies is welicht: spanning opbouwen ? wel schattig verhaal
Precies, ben ik ook mee eens. Kijk, soms heb je een goede kapsel en shirt waar je heel breed uit ziet en het is verder gewoon je dag, dan lukt dat wel. Maar zelfs dan moet je veel ervaring hebben en heel zeker zijn om dat goed aan te pakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon totaal niet in een directe aanpak zoals ''hey, ik zie je nu al een tijdje zitten hier... heb je zin om te praten?''. Dat stel ik me dan voor, en ik durf te wedden dat elke meid hier dat met me eens is dat je liever zoiets ontwijkt, zéker op een plek als het OV waar ze zich heel bekeken gaan voelen. Wellicht dat het enig succes heeft in een club als je er goed uitziet, mits de vrouw dan ook nog uitgaat met het uiteindelijke doel om een man mee naar huis te nemen.
Dat het focussen op passies en jezelf zijn maatschappelijk geneuzel is, ben ik dus totaal niet met je eens. Dat soort dingen maken jou als persoon namelijk aantrekkelijk, interessant en geven jou een uitstraling. Wil je wat beginnen met meisjes, dan moet je die meisjes namelijk wel wat te bieden hebben. Het focussen op je eigen passies, je leven leiden zoals je dat wilt leiden...dat maakt jou juist aantrekkelijk.quote:focus op je passies, vooral niet forceren, blijf jezelf, en meer van dat soort dingen, Dat zijn ook maatschappelijk ingegeven ideeen eigenlijk. Als ik dood eerlijk ben tegenover mijzelf wil ik gewoon mooie meisjes neuken en een goeie tijd beleven. En dat laatste is heel breed maar als er maar mooie meisjes in voorkomen. Al dat maatschappelijk morele politiek correcte genuanceer en gedraai door moeilijke emotionele bochten dat komt al jaren me neus uit. Ik krijg er hoofdpijn van werkelijk waar. Ik vind het destemeer vervelend omdat sommigen doorschieten door die ingegeven waan-ideeen over "jezelf zijn en de liefde komt vanzelf" enzovoort.
Ik ken jongens die zelf dik zijn. En zich door die rare ideeen gaan voornemen dat zij dan maar dikke meisjes mooi moeten gaan vinden. Helemaal fanatiek sluiten ze zich aan bij dikke mensen dating clubs. En een paar jaar later en een flinke portie gescheld naar mijn persoon (omdat ik ze de waarheid vertel en geen illusies voorzet) geven ze toe dat zij zich nogal vies voelen dat ze een aantal dikke overweight chicks hebben geneukt.
Daarom vertrouw ik psychologen ook niet. Dat zijn precies die spreekbuizen die dezelfde bullshit ideeen door-walkie-talkieen en mensen opvullen met niet werkende onzin. Net zoals dietisten. Weten zij veel waardoor je wekelrijk afvalt. Ja minder eten meer bewegen en calorieen tellen. Werkt dat? En daar verdienen zij werkelijk wara hun brood mee. Dat is toch een travestie? Of zoals Joling dat zegt daar heb je toch geen kracht meer voor?
Kernpunt is: zorg ervoor dat je "in control" bent over hetgeen wat je doet en wat je overkomt. Bij alles wat je in je leven doet. Wonen, Werken, Hobbies. Alles. Maakt geen zak uit wat je doet, als je het maar doet met jezelf achter het stuur. Men zal echt eerst zelf aan het stuur van het leven moeten gaan zitten, en gaan rijden. Neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven en blijf nooit stilzitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoek vrouwelijke vriendinnen. Zeg jezelf vanaf het begin dat je kansloos bent zodat je niet verliefd op hun wordt. Wees dan zo lief mogelijk voor hun. Je wordt gefriendzoned, maar je leert met meisjes communiceren. Ze gaan je complimenten geven, je ego verhogen en je vaardigheden leren die je later kan gebruiken bij een meisje dat je wel leuk vindt.
Jij wil serieus drie jaar op een meisje gaan wachten die al een vriend heeft? Dude, er zijn meer vissen in de zee. Je hebt last van "oneitis." Verder kom je op deze manier geheid in de friendzone.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook vrienden worden met die ene meid als ik met mooie meisjes om ga wordt ik misschien wat makkelijker in het aanspreken. Plus daarnaast is ze pas 16 dus de kans dat ze binnen 3 jaar weer single is acht ik groot.
Die "oneitis" moet hij inderdaad verliezen. Maar friendzone kan echt geen kwaad. Als hij nu gewoon vrienden is met zo'n meisje, dan ontmoet hij over twee jaar een meisje die hij net zo leuk vindt als haar en die zal hij dan wel kunnen versieren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:08 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Jij wil serieus drie jaar op een meisje gaan wachten die al een vriend heeft? Dude, er zijn meer vissen in de zee. Je hebt last van "oneitis." Verder kom je op deze manier geheid in de friendzone.
Ik denk dat je dat beter kan doen met een meisje waar je niet verliefd op bent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die "oneitis" moet hij inderdaad verliezen. Maar friendzone kan echt geen kwaad. Als hij nu gewoon vrienden is met zo'n meisje, dan ontmoet hij over twee jaar een meisje die hij net zo leuk vindt als haar en die zal hij dan wel kunnen versieren.
Ik ga niet drie jaar op haar wachten. Maar momenteel heb ik niet zo'n zin om verder te kijken in de zee dus dan maar de friendzone.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:08 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Jij wil serieus drie jaar op een meisje gaan wachten die al een vriend heeft? Dude, er zijn meer vissen in de zee. Je hebt last van "oneitis." Verder kom je op deze manier geheid in de friendzone.
Ik wou dat ik hier eens iets positiefs kon melden hieroverquote:Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
Dat heeft te maken dat je geen enkele oogcontact maakt en niks doet waardoor je opvalt. Ik krijg ook niet zomaar sjans van meisjes. Niemand krijgt dat, tenzij rijk en beroemd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hier eens iets positiefs kon melden hieroverMisschien dat ik zaterdag weer uitga.
Maar aangezien ik zo'n 50 - 70 keer ben uitgeweest in mijn leven en nog nooit heb gepraat met een meisje (behalve 2 weken geleden tijdens carnaval in dronken toestand) ben ik bang dat het er niet snel van gaat komen. Natuurlijk blijf ik altijd hopen en dromen.
Ik ben meer bang dat ik mezelf weer als loser ga zien als het aankomende zaterdag weer eens niet lukt maar mijn vrienden wel zoals gewoonlijk.
Ik probeer een manier te vinden om het niet als een teleurstelling te zien als ik weer eens in mijn eentje achterblijf aan het einde van de avond.
Ik moet wel zeggen dat ik het wel enigszins gewend ben en niet zolang meer down ben de dagen erna. Meestal voel ik me 2 dagen lang zwaar klote vanwege het feit dat ik zo spontaan mogelijk probeer over te komen tijdens het uitgaan en dit kost dan ook veel energie en valt het extra zwaar als ik weer eens geen succes heb.
Zit je nu ook al in dat BDD topic? Die mensen kunnen wat meer in jou inleven dan wij.. Dan doe je er tenminste iets mee behalve klagen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hier eens iets positiefs kon melden hieroverMisschien dat ik zaterdag weer uitga.
Maar aangezien ik zo'n 50 - 70 keer ben uitgeweest in mijn leven en nog nooit heb gepraat met een meisje (behalve 2 weken geleden tijdens carnaval in dronken toestand) ben ik bang dat het er niet snel van gaat komen. Natuurlijk blijf ik altijd hopen en dromen.
Ik ben meer bang dat ik mezelf weer als loser ga zien als het aankomende zaterdag weer eens niet lukt maar mijn vrienden wel zoals gewoonlijk.
Ik probeer een manier te vinden om het niet als een teleurstelling te zien als ik weer eens in mijn eentje achterblijf aan het einde van de avond.
Ik moet wel zeggen dat ik het wel enigszins gewend ben en niet zolang meer down ben de dagen erna. Meestal voel ik me 2 dagen lang zwaar klote vanwege het feit dat ik zo spontaan mogelijk probeer over te komen tijdens het uitgaan en dit kost dan ook veel energie en valt het extra zwaar als ik weer eens geen succes heb.
Dat is ook mijn ervaring. Het is ook wel logisch. Je overvalt iemand, tenzij diegene toevallig zelf ook al op dat punt is aangeland. Je kunt beter iemand een hint geven, zodat deze voor zichzelf deze mogelijkheid gaat overwegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:
Alhoewel dit op een hele jonge leeftijd was, ben ik er nog steeds vrij van overtuigd dat direct op iemand afgaan om gelijk je intenties duidelijk te maken geen beste strategie is. Niet als man zijnde.
Sommige mensen krijgen toch wel zomaar sjans zonder wat te doen met meisjes hoor. Hoef je niet perse rijk en beroemd voor te zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat heeft te maken dat je geen enkele oogcontact maakt en niks doet waardoor je opvalt. Ik krijg ook niet zomaar sjans van meisjes. Niemand krijgt dat, tenzij rijk en beroemd.
100% waarheid. Toen ik nog 16 was had ik een vriend die echt super knap was. Zo gingen we een keer naar Six flags en de dames staarde hem aan want hij zag er echt onwijs goed uit. Een extreem mooie mooiboy, de dames wezen in zijn richting enzo, echt een vreemde ervaring. Hij was volgens mij ook vrijwel ieders type ofzo. Zijn haar was wel overdreven goed gekamd en hij had een uitstraling dat ongelooflijk mooi was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen toch wel zomaar sjans zonder wat te doen met meisjes hoor. Hoef je niet perse rijk en beroemd voor te zijnLigt er ook aan hoe je eruit ziet, als jij er echt goed uitziet krijg je wel ''zomaar'' sjans.
Ik zie dat er een mogelijke meeting komt. Dan kom ik ook met een stel vrienden om jullie te observeren. Echt waar.
Je kan begeleiding vragen in elke fatsoenlijke sportschool, zodat je de apparaten leert kennen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
OHH gelukkig het topic is weer open!!!
Zo, vandaag ben ik voor het eerst in vijf dagen weer naar buiten gegaan ( op jacht). Ik heb over straat gewandeld. Straat in, straat uit. Een man met een gouden oorring riep wel iets naar me in een vreemde taal. Ik heb wel mooie jongens gezien onderweg, maar zij liepen ook gewoon vluchtig naar hun bestemming ( 1 sec gezien). Voor de show ben ik nog maar naar een winkel gelopen. Beetje spullen opgetild terwijl ik niets nodig had, gewoon om mezelf een houding te geven en te doen lijken alsof ik 'iets te doen' heb, zoals alle anderen. Het was erg druk in de trein, dus ik glimlachte naar een ( mooie en lieve) jongen en hij glimlachte wel terug. Dat is mijn ervaring sinds dagen.
Zo continueert de situatie zich al jaren en zo zal het ook blijven continueren. ( M.u.v. het hoogtepunt van anderhalve week geleden dus).
Op kamers gaan... ja, mijn studie is gestopt en nu ja... ik kan zoiets niet aanpakken hoor. Mijn eerste keer hospiteren ging best goed trouwens, maar nu studeer ik niet meer.
Sportschool? Nah.. weet ook niet... zo'n gebouw in lopen en je echt aanmelden. Ik zou niet weten welke apparaten ik moet nemen.
ik weet het niet hoor, ik weet helemaal niets
Klopt, maar wel goed gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[quote]Op kamers gaan... ja, mijn studie is gestopt en nu ja... ik kan zoiets niet aanpakken hoor. Mijn eerste keer hospiteren ging best goed trouwens, maar nu studeer ik niet meer.
Wat Supersoep zegt. Als je het wilt, dan moet je even doorbijten.quote:Sportschool? Nah.. weet ook niet... zo'n gebouw in lopen en je echt aanmelden. Ik zou niet weten welke apparaten ik moet nemen.
Wat zijn voor jouw leuke dingen om te doen? Deed je niet iets met schilderen? Bedenk 1 soort activiteit of hobby waar je plezier in hebt, en doe er iets mee (behalve jongens).quote:ik weet het niet hoor, ik weet helemaal niets
Mylifeisgrey?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
OHH gelukkig het topic is weer open!!!
Zo, vandaag ben ik voor het eerst in vijf dagen weer naar buiten gegaan ( op jacht). Ik heb over straat gewandeld. Straat in, straat uit. Een man met een gouden oorring riep wel iets naar me in een vreemde taal. Ik heb wel mooie jongens gezien onderweg, maar zij liepen ook gewoon vluchtig naar hun bestemming ( 1 sec gezien). Voor de show ben ik nog maar naar een winkel gelopen. Beetje spullen opgetild terwijl ik niets nodig had, gewoon om mezelf een houding te geven en te doen lijken alsof ik 'iets te doen' heb, zoals alle anderen. Het was erg druk in de trein, dus ik glimlachte naar een ( mooie en lieve) jongen en hij glimlachte wel terug. Dat is mijn ervaring sinds dagen.
Zo continueert de situatie zich al jaren ( oke, zo oud ben ik niet haha) en zo zal het ook blijven continueren. ( M.u.v. het hoogtepunt van anderhalve week geleden dus).
Op kamers gaan... ja, mijn studie is gestopt en nu ja... ik kan zoiets niet aanpakken hoor. Mijn eerste keer hospiteren ging best goed trouwens, maar nu studeer ik niet meer.
Sportschool? Nah.. weet ook niet... zo'n gebouw in lopen en je echt aanmelden. Ik zou niet weten welke apparaten ik moet nemen.
ik weet het niet hoor, ik weet helemaal niets
Nee, ik draag 90% van mijn tijd buitenshuis rokjes met strakke truitjes of jurkjes. Vrienden heb ik niet, maar sinds kort wel een kennis via het internet ( aan de andere kant van het land, was ook degene die me heeft gesteund in het eerste succesverhaal van vorige week). Daar ga ik morgen weer naar toe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mylifeisgrey?
Serieus, voor een gemiddeld tot mooi meisje hoeft dat echt niet zo moeilijk zijn Je hoeft je enkelt beschikbaar te maken denk ik zo. Durf je naar een discotheek of een cafe wellicht met een vriendin? Trek iets uitdagende kleding aan. Heels, grote oorbellen, jurkje, steek je haar leuk op weetikveel. Er moeten mannen zijn die je zullen aanspreken hoor. En anders kom je wellicht te serieus over of wellicht onbereikbaar? Zo van VWO, duffe kleing, iets serieus, blijf van me af, ik steun de feministen ofzo? Nee nee dat is het niet dat kan niet. Ik ken een meisje dat zo gekleed gaat, Altijd wijde losse foedkope kleding maar aandacht komt zij nooit te kort. Vreemd vreemd vreemd...
Gezellig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik draag 90% van mijn tijd buitenshuis rokjes met strakke truitjes of jurkjes. Vrienden heb ik niet, maar sinds kort wel een kennis via het internet ( aan de andere kant van het land, was ook degene die me heeft gesteund in het eerste succesverhaal van vorige week). Daar ga ik morgen weer naar toe.
Vergeet de middelbare school. Tot en met klas 5 had ik zwaar ondergewicht, dus naar feestjes ging ik niet. Pas in klas 6 heb ik een gezond lichaam "gekregen". Vanaf toen was ik pas Waardig. Dansen durfde ik nog steeds niet ( feestjes) en ik had me altijd afgezonderd met een paar mensen, dus ik had met niemand buiten mijn groepje een band. Een leven buiten school had ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gezellig.
Wat gebeurde er op de middelbare school? Keken er jongens naar je? Waren er niet af en toe feestjes? Ging je daarnaar toe? Je wilde wel, maar er gebeurde niets? Hoe zie jij dat?
Ooh, je gaat echt vooruit. Dat is bemoedigend. Een optimistischer mensbeeld en meer gevoel van mogelijkheden. Die stroom moet je vasthouden. Dat eerste jaartje studie kun je wel missen. Komt goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vergeet de middelbare school. Tot en met klas 5 had ik zwaar ondergewicht, dus naar feestjes ging ik niet. Pas in klas 6 heb ik een gezond lichaam "gekregen". Vanaf toen was ik pas Waardig. Dansen durfde ik nog steeds niet ( feestjes) en ik had me altijd afgezonderd met een paar mensen, dus ik had met niemand buiten mijn groepje een band. Een leven buiten school had ik ook niet hoor.
Maar dat doet er nu weinig meer toe, nu is alles nieuw. Ik moet zelf onder de mensen komen en door mijn studie ( ok, die nu gestopt is) heb ik wel een optimistischer mensbeeld gekregen. Ik kon met sommigen van de studie heel leuk praten, maar echt vrienden zijn het niet geworden ( waren zij zelf niet naar op zoek overigens, veel te druk eigen, gesetteld, leven al).
wat is er?quote:
is er iets mis met mijn stem schenk? weet niet of je daar op gelet hebt, maar weet je dat nog?quote:Bel me een keer op. Mischien ligt het aan je stem!
niet dat het uitmaakt, maar ik denk dat ik best wel goed een creep kan gaan lijken met wat doorzettingsvermogen denk ik maar nog nooit geprobeert natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ah, als dat echt waar is, dan schept dat al meer nuance. Ik begon al te denken "wat een rare wezens die meiden". Ik kan me weer wel voorstellen dat bijv een zenuwachtige mylifeisgrey die je elke dag naar je zit te staren als meisje maar nisk zegt. Dat je daar wellicht een beetje zenuwachtig van wordt. En denkt "ojee creep!". Op die manier zou ik het weer wel begrijpen dat je als jongen vooral direkt actie moet ondernemen als een durfal en direkt flirt met meiden. Maar dat is wellicht ook weer overdreven als je als meisje gewoon herkent dat een jongen gewoon zenuwachtig is. Dan kan het toch ook wel iets schattigs hebben?
Ik gebruikte het woord studentenhuis als los begrip. Ik woon nu niet echt in een écht studentenhuis, maar er zitten hier wel studenten. Cooptatie hoeft helemaal niet, vind ik ook een belachelijk iets trouwens en zou ik nergens accepteren. Dan maar geen kamer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is er?
[..]
is er iets mis met mijn stem schenk? weet niet of je daar op gelet hebt, maar weet je dat nog?
@supersoep
over van dat op kamers gaan: er is in studentenhuizen vaak cooptatie enzo, dus zo gemakkelijk is het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |