Dan moet je maar even het BD bellen.quote:
BD?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je maar even het BD bellen.
Duh. Anders is het een uitzonderingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef BarrieButsers het volgende:
's-Hertogenbosch zo bij opsporing verzocht.
Ben benieuwd of tie licht getint is.
Idd, en dan doen jullie zoquote:
Brabantsch Dagbladquote:
Die hebben morgen al een artikel dat de onhuwbare bijdehand toch een meisje kon vinden die zich op wilde offerenquote:
Sluis Leder misschien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Waar kan ik trouwens een mooie leren jas kopen in Den Bosch?
Dan kom je vast te zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hebben morgen al een artikel dat de onhuwbare bijdehand toch een meisje kon vinden die zich op wilde offeren
Ik ben de afgelopen paar maanden in een paar winkeltjes geweest, maar hoe die heten en waar ze zitten weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Voor leer moet je naar Shine gaan... Hinthammerstraatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:58 schreef bijdehand het volgende:
Ja, er zitten wel veel winkels maar die verkopen dus zulke verkrachtte jassen dat ik ze niet wil dragen. Stof is ook goed, maar dan pikzwartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen paar maanden in een paar winkeltjes geweest, maar hoe die heten en waar ze zitten weet ik niet meer.
Grote winkel? Zal er morgen eens langsgaan voordat ik tentamen hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor leer moet je naar Shine gaan... Hinthammerstraat
Neverquote:
Kan best.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie jouw oren zitten verkeerdom denk ik.
Staat haar goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie jouw oren zitten verkeerdom denk ik.
quote:
Heb je die helemaal zelfstandig opgezocht?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Weetje, vrouwen hebben twee paar lippen. Een paar om ruzie mee te maken en een ander paar om sorry mee te zeggen
Nee van de Peter Griffin twitter pagina. En nee, ik twitter niet, maar daar kijk ik weleens op omdat dat soms echt te grappig is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelfstandig opgezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |