Als het geen hangers zijn en niet te grote tepels zijn het echt toptieten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje te groot :p
Opgeblazen ballonnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als het geen hangers zijn en niet te grote tepels zijn het echt toptieten.
Met die lesbians / rolex is awesomequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die andere van hem is ook vet.
Dat is vrijwel nooit het punt, het gaat erom dat die anderen er zeker niet uitzien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die van jou zijn ntulek veel mooier
Ja. Daar komt bijna geen nieuws overquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Jammer dat ik aan de studie zit, anders was het natuurlijk met popcorn kijken hoe libie kapot wordt geschoten vandaag
Kolonialisatie is mijn deviesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
Sowieso Lybie. Laat ze elkaar lekker kapotschieten daar, hoeven wij weer minder ontwikkelingshulp te betalen!!!1!!11
[/trololo]
Als Kaddafi op Frankrijk gaat schieten moeten die faggots ook niet zeiken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan vergeet jij even dat dat wel invloed heeft op de olie.
Ik bbetaal verdomme al bijna 1.70 de liter door dat gezeik daar![]()
.
Volgens mij trouwens nu snel actie, frankrijk is ready..
Alsof Frankrijk ooit iets wint.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan vergeet jij even dat dat wel invloed heeft op de olie.
Ik bbetaal verdomme al bijna 1.70 de liter door dat gezeik daar![]()
.
Volgens mij trouwens nu snel actie, frankrijk is ready..
Het enige wat ze in Frankrijk's leger leren is om in het Duits 'ik geef me over!' te roepen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof Frankrijk ooit iets wint.
Dat waren kelten en geen fransen. De kelten wonen nu in Wales, Schotland en Ierland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |