Reading Fok! havin' a Bud.quote:
True, truequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Reading Fok! havin' a Bud.
[ afbeelding ]
Goed geregeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Reading Fok! havin' a Bud.
[ afbeelding ]
Nog niet gebeld, maar trek wel de telefoonstekker eruit vanavond... heb sinds vorige week dinsdag nog geen enkele nacht doorgeslapen en het begint wat op te brekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
haha, dat is je contact met nederland
Vanavond nog spooky gebeld in je hotelkamer? Vannacht komt de FSB je uit je bed halen he:9
You?quote:
De laatste keer dat ik die heb gezien moest ik hem UNARJ-en vanaf floppyquote:
Geen idee wat je hebt gedaan maar een floppy is wel lang geleden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die heb gezien moest ik hem UNARJ-en vanaf floppy
http://nl.wikipedia.org/wiki/ARJquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt gedaan maar een floppy is wel lang geleden.
Geniaale reclame.
Vrij triest dat we sentimenteel worden van een zip-pakket...quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vrij triest dat we sentimenteel worden van een zip-pakket...
En dan had je ook nog losers die pkzip gebruikt ...quote:
quote:
quote:
Peter Griffin twitterquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Elementary math problems are weird. "'I had 10 chocolate bars and ate 9. What do I have now?'" Oh, I don't know, DIABETES MAYBE."
Die raakt de muur niet met haar neus al mocht ze het willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |