abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94256874
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wazaaa
Reading Fok! havin' a Bud.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94257421
haha, dat is je contact met nederland ;)

Vanavond nog spooky gebeld in je hotelkamer? Vannacht komt de FSB je uit je bed halen he:9
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94257504
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
True, true
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94258053
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goed geregeld. :Y
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_94258392
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
haha, dat is je contact met nederland ;)

Vanavond nog spooky gebeld in je hotelkamer? Vannacht komt de FSB je uit je bed halen he:9
Nog niet gebeld, maar trek wel de telefoonstekker eruit vanavond... heb sinds vorige week dinsdag nog geen enkele nacht doorgeslapen en het begint wat op te breken :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94258414
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

True, true
You?
pi_94258497
pi_94258611
Elementary math problems are weird. "'I had 10 chocolate bars and ate 9. What do I have now?'" Oh, I don't know, DIABETES MAYBE."

:')
pi_94258635
quote:
Die is vet! _O- _O_
pi_94258738
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Die is vet! _O- _O_
De laatste keer dat ik die heb gezien moest ik hem UNARJ-en vanaf floppy :')
pi_94258936
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik die heb gezien moest ik hem UNARJ-en vanaf floppy :')
Geen idee wat je hebt gedaan maar een floppy is wel lang geleden. :o

Geniaale reclame. :')
pi_94259129
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Geen idee wat je hebt gedaan maar een floppy is wel lang geleden. :o

Geniaale reclame. :')
http://nl.wikipedia.org/wiki/ARJ

ARJ.exe om te zippen en UNARJ.exe om te unzippen... goed ouwe tijd.

deze is nog genialer:

donderdag 17 maart 2011 @ 21:25:35 #263
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94259476
ARJ _O_ _O_ _O_ Zoveel gebruikt. O+
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94259642
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
ARJ _O_ _O_ _O_ Zoveel gebruikt. O+
Vrij triest dat we sentimenteel worden van een zip-pakket... :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:30:06 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94259820
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vrij triest dat we sentimenteel worden van een zip-pakket... :D
Eigenlijk wel ja. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:32:45 #266
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94260021
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94260583
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. :')
En dan had je ook nog losers die pkzip gebruikt ...
pi_94260645
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
:'( wel sneu.. haar shirtje is gewoon te klein.
pi_94260690
pi_94260970
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:54:50 #271
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94261868
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94261963
pi_94262921
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Elementary math problems are weird. "'I had 10 chocolate bars and ate 9. What do I have now?'" Oh, I don't know, DIABETES MAYBE."

:')
Peter Griffin twitter :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94262980
quote:
[ afbeelding ]
Die raakt de muur niet met haar neus al mocht ze het willen :D
pi_94263282
quote:
[ afbeelding ]
Dat is wel een beetje te groot :p
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')