oke oke.. rustig maar hoor.. sjonge jongequote:
Maak het duidelijk met JPG.quote:
quote:
okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef robdriessen het volgende:
We zijn allemaal verliefd op het leven. Behalve emo's.
wutt.. moet toch iets doen als iedereen weg is.. dan ga ik stomme vragen stellenquote:
Ik moet wel heel erg wennen aan je nieuwe UIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. moet toch iets doen als iedereen weg is.. dan ga ik stomme vragen stellen
ik vind hem zooooo tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet wel heel erg wennen aan je nieuwe UI
Ik mis je groenequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind hem zooooo tof![]()
al mis ik stiekem het groene wel een heul klein beetje
Haha nerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben verliefd op mijn schoolboeken. Deze verliefdheid zal na 24 maart alleen weer over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar deze is met naam en hartje en eigenlijk zelfde als de oude tochquote:
Ja maar de kleur steekt zo lelijk afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar deze is met naam en hartje en eigenlijk zelfde als de oude toch
klopt.. maar dat is een beetje knetter hequote:
Jij hebt altijd hyperactieve UI'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar dat is een beetje knetter he![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha nerd.Ik kan jouw grapjes altijd wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Dus wat wij hebben is puur lichamelijk?quote:
ik ben ook een hyperactief meisjequote:
uhmm ik dacht dat jouw gevoelens over warenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus wat wij hebben is puur lichamelijk?
Over het algemeen moeten fokkers het niet van hun uiterlijk hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus wat wij hebben is puur lichamelijk?
oh maar rob wel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Over het algemeen moeten fokkers het niet van hun uiterlijk hebben?
PM je mailadres maar ffquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ging zoeken maar ik heb hem nietJammer
Hoi Popjequote:
vind je van mijn ui??? hele subtiele check mijn ui postquote:
Ja ik zat al te kijken... wist niet gelijk dat jij het wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind je van mijn ui??? hele subtiele check mijn ui post![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken... wist niet gelijk dat jij het was![]()
Maar hij is leukwel ff wennen
Jepquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Ben je klaar Snuf, dit is mijn laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |