OK, nog even Bassie en Adriaan en jij magquote:
okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
OK, nog even Bassie en Adriaan en jij magToy toy toy.
vond ik wel een lekker nummer om mee te beginnenquote:
Wat ben je dit uur verder nog van plan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vond ik wel een lekker nummer om mee te beginnen
van de week weer even verder kutten om mijn microfoon werkend te krijgen
muziek draaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat ben je dit uur verder nog van plan?
Doe je aan verzoekjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
muziek draaien
en als ik die mic niet werkend krijg op VDJ moet ik op zoek naar een ander programma
normaal wel, maar ik zit nu op de laptop en heb ik mijn muziek verder niet bij de handquote:
OK, geen probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal wel, maar ik zit nu op de laptop en heb ik mijn muziek verder niet bij de hand
ik ga er mee sluitenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
OK, geen probleemMocht Sledgehammer op die laptop staan: geweldig. Zo niet: helaas
mooie tijd was dat welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef robdriessen het volgende:
Ach, de tijd dat medleys nog hip waren.....
Slapen is voor mensen die niet wakker kunnen blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben moe maar kan niet slapen![]()
wat een mooie muziek
ik wou zo graag slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Slapen is voor mensen die niet wakker kunnen blijven
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |