En dan voor het mooie bji de dealer op de stoep zetten, kijken of-ie nog wat verkoopt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef JK1982 het volgende:
Tsja, da's het voordeel van heel veel geld hebben, dan kun je nog eens zo'n actie uithalen..
Het is dus wachten op de eerste Chinese supersportwagenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef DS4 het volgende:
De grap is overigens dat Lamborghini sportwagens is gaan maken als protest omdat Ferruccio Lamborghini zich onheus bejegend voelde door Enzo Ferrari...
Ach, zo werd 50 jaar terug ook over Japan gedacht en die hebben ook aardige wagens sindsdien gemaakt. En ondanks dat ik geen fan van bijv. de GT-R bent zorgt die er wel voor dat de Europee fabrikanten ook met betere producten komen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:37 schreef DS4 het volgende:
Die kan dan vast 425 km/u, maar bij die snelheid kan het zo maar zijn dat de boel in tweeën breekt...
Dat was dus ook meteen het eerste dat ik dacht, na die opmerking van DS4quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het is dus wachten op de eerste Chinese supersportwagen
Wel het laatste waar ik op zit te wachten.. zal ongetwijfeld een lelijk monster wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Laat die chinese sportwagen er toch al zijn. Foeilelijk ding maar het is een sportwagen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, jij bent duidelijk vaker hier geweestquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:37 schreef DS4 het volgende:
Die kan dan vast 425 km/u, maar bij die snelheid kan het zo maar zijn dat de boel in tweeën breekt...
Een toepasselijke quote met jouw usericonquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, jij bent duidelijk vaker hier geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |