Was het ook volgens mij!quote:
haha, tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Sanne het volgende:
Winkelmevrouw vroeg of ik hem volgende keer wil komen laten zien als ie klaar is.
Met liefde!
Yep, met plastic (zakjes van allerlei winkels)quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:17 schreef Whoopdidoo het volgende:
Met plastic? Dat was een keer bij man bijt hond geloof ik.
Mn koosje is af en heeft een ketting, wil eigenlijk ook nog een bloemetje.
Maar zoals gewoonlijk eerst nog een opdracht makenplannen, wat is dat?
Op Ravelry staat zelfs een tutorial hoe je het beste de tape kunt "oogsten". Mensen maken er de leukste dingen mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef KarinvdB het volgende:
Als ik dat geweten had... heb vorig jaar een hele lading videobanden weggegooid....
Heejj super, 300 haaktips en technieken heb ik @ Bol op m'n verlanglijstje staanquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Sanne het volgende:
Omdat ik in bed lekker wil kunnen haken zonder de laptop nodig te hebben heb ik nu toch maar wat boekjes aangeschaft. 300 haaktips en technieken ziet er veelbelovend uit, Slofjes en pantoffels haak je zo! is maar een dun boekje, maar misschien nu wel duidelijker.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:58 schreef trui het volgende:
ik ben een slurf kwijt geraakt in de trein vanavond...was met m'n eerste heuse Padma bezig, en ik moest erg omreizen ivm een ongeluk tussen Den Haag en Utrecht. ik dacht 'ha! heb ik niet voor niks m'n haakwerk mee!'
maar helaas, net voor ik de slurf aan 't lijf zou vasthaken moest ik overstappen en heb ik 'm waarschijnlijk te haastig in eh naast m'n tas gestopt.
bah! (toen ben ik maar alle oningevulde sudoku's uit de spits/pers/metro gaan maken.)
sorry maar moet ook lachen, welke man/vrouw heeft nu een extra slurf mee naar huis genomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:58 schreef trui het volgende:
ik ben een slurf kwijt geraakt in de trein vanavond...was met m'n eerste heuse Padma bezig, en ik moest erg omreizen ivm een ongeluk tussen Den Haag en Utrecht. ik dacht 'ha! heb ik niet voor niks m'n haakwerk mee!'
maar helaas, net voor ik de slurf aan 't lijf zou vasthaken moest ik overstappen en heb ik 'm waarschijnlijk te haastig in eh naast m'n tas gestopt.
bah! (toen ben ik maar alle oningevulde sudoku's uit de spits/pers/metro gaan maken.)
bij de euroknaller liggen ook een haakboek en een breiboek 7.95quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef Sanne het volgende:
Omdat ik in bed lekker wil kunnen haken zonder de laptop nodig te hebben heb ik nu toch maar wat boekjes aangeschaft. 300 haaktips en technieken ziet er veelbelovend uit, Slofjes en pantoffels haak je zo! is maar een dun boekje, maar misschien nu wel duidelijker.
I Like it!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef KarinvdB het volgende:
Muts gemaakt voor bij de col. Jammer dat het niet meer koud is![]()
[ link | afbeelding ]
Goed boek, heb ik op de Creatiefbeurs gekocht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Heejj super, 300 haaktips en technieken heb ik @ Bol op m'n verlanglijstje staan
Leuke muts.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef KarinvdB het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:41 schreef DjinN het volgende:
zo, heb al 2 shirtjes en 1 oud rokje verknipt tot Zpagetti
Heb al een beginnetje gemaakt met mijn tas, deze wordt gewoon rechttoe rechtaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry maar moet ook lachen, welke man/vrouw heeft nu een extra slurf mee naar huis genomen
![]()
![]()
oh wat leuk gedaan, en je kan gewoon die muts op hoor zie er veel nog mee lopen staat je leuk en leuk die bloemquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef KarinvdB het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel veel plezier, en italie daar haken en breien ze ook denk ik dus zal toch heus wel een wolwinkeltje wezen ergens in een leuk schattig mooi en warm waar de zon al schijnt dorpje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:08 schreef Daste het volgende:
Dat kan. Wat je kan doen (behalve met een grotere naald gaan haken) is ze opspannen en natmaken. Dit noemen ze blocken. Als ze droog zijn, blijven ze platter en mooier in vorm.
Ik ga morgenochtend lekker een weekje op vakantie. Mijn swapsel gaat mee en ik ga eens kijken of ze in Italië ook aan wolwinkels doen! Kijken of ik daar een paar bolletjes mee kan nemen voor een projectje. Heb ik ook gedaan met mijn vorige vakantie in Ierland. Die deken is nog steeds niet af...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:37 schreef MissN het volgende:
MissN is verliefd op dit bolletje wol![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
heel cool die sjaal!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
Beter 3 in de hand....![]()
[ afbeelding ]
En eindelijk m'n grannysjaal afhij is lekker warm
![]()
Met een grannyrand aan elkaar gemaakt, daarna nog een grannyrand om het geheel en toen een rand met vasten om de buitenste rand mooi af te werken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |