Where?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:16 schreef Arn0 het volgende:
[..] "but [Queens of the Stone Age's] Josh Homme sings some backing vocals on the album. You heard it here first."
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:15 schreef Aisumasen het volgende:
Uit een recent interview met Josh Homme in het Nederlandse blad Lust For Life: Zal ik het je nog beter vertellen? Ik ga vanavond naar ze toe in de Sound City Studios. Daar gaan we kijken wat er allemaal mogelijk is.
[..] Het gaat zeker gebeuren. Het is alleen de vraag wanneer we allebei tijd hebben. [..]
quote:
Ik heb altijd het gevoel dat Alex je direct uitlacht als je daar over gaat nadenken.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef kreuk050 het volgende:
Wat is die Submarine EP mooi....:) Vooral Piledriver Waltz!
Weet iemand waar dat nr over gaat?
Het verval pijnlijk duidelijk in beeldquote:
Yep, ongelofelijk dat het alweer een jaar geleden is deze week.. Tijd vliegt voorbijquote:
Er is zeker nog ruimte voor een nieuw festival, Lowlands terrein met openluchtpodia? Zou zeker tof zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Aisumasen het volgende:
The Strokes op Reading/Leeds, geen Arctic Monkeys, eerder kans op de eerste naam dan de laatste voor Lowlands. Het zal toch wat zijn als Lowlands beide namen mist...
Ben sowieso bang dat Lowlands dit jaar beetje tussen wal en schip gaat vallen. En natuurlijk is het belachelijk dat er op dit moment geen 3de festival van het kaliber Lowlands/Pinkpop in Nederland is. Nee, dat is ook niet makkelijk, maar beide festivals verkopen elk jaar dik uit, en vele acts staan óveral behalve Nederland. Het feit dat Nederland straks het enige land zonder AM is zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Arn0 het volgende:
Goed nieuws! Al kijk ik er niet naar uit om eerst een uur naar Zane te moeten luisteren voor de nieuwe single maar ach
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef neilpad het volgende:
Volgens http://www.lowlove.nl/ komen ze langs op de Lowlands vrijdag dit jaar.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Dat wordt niet zomaar op zo'n site geplaatst.
Neeh, dat was iets anders volgensmijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Aisumasen het volgende:
Als dit dezelfde bron is die al sinds begin dit jaar Arctic Monkeys 100% BEVESTIGD!!!1 en daarna net zo makkelijk weer DEFINITIEF AFSCHRIJFT!!!1, zou ik d'r niet al te veel waarde aan hechten.
Maar zoals ik al weken geleden zei: Arctic Monkeys op vrijdag, mits de organisatie z'n best heeft gedaan. Zo niet, The Strokes. Zo niet, minachtig voor kaartjeskopers. Een aankondiging moet d'r inderdaad wel spoedig van gaan komen.
Het blijft gissen, maar ik reken op eind juni in Nederland.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef Leonos het volgende:
En dan heb ik vorige week mijn LL kaarten verkocht
Hopen op een clubshow dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |