Where?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:16 schreef Arn0 het volgende:
[..] "but [Queens of the Stone Age's] Josh Homme sings some backing vocals on the album. You heard it here first."
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:15 schreef Aisumasen het volgende:
Uit een recent interview met Josh Homme in het Nederlandse blad Lust For Life: Zal ik het je nog beter vertellen? Ik ga vanavond naar ze toe in de Sound City Studios. Daar gaan we kijken wat er allemaal mogelijk is.
[..] Het gaat zeker gebeuren. Het is alleen de vraag wanneer we allebei tijd hebben. [..]
quote:
Ik heb altijd het gevoel dat Alex je direct uitlacht als je daar over gaat nadenken.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef kreuk050 het volgende:
Wat is die Submarine EP mooi....:) Vooral Piledriver Waltz!
Weet iemand waar dat nr over gaat?
Het verval pijnlijk duidelijk in beeldquote:
Yep, ongelofelijk dat het alweer een jaar geleden is deze week.. Tijd vliegt voorbijquote:
Er is zeker nog ruimte voor een nieuw festival, Lowlands terrein met openluchtpodia? Zou zeker tof zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Aisumasen het volgende:
The Strokes op Reading/Leeds, geen Arctic Monkeys, eerder kans op de eerste naam dan de laatste voor Lowlands. Het zal toch wat zijn als Lowlands beide namen mist...
Ben sowieso bang dat Lowlands dit jaar beetje tussen wal en schip gaat vallen. En natuurlijk is het belachelijk dat er op dit moment geen 3de festival van het kaliber Lowlands/Pinkpop in Nederland is. Nee, dat is ook niet makkelijk, maar beide festivals verkopen elk jaar dik uit, en vele acts staan óveral behalve Nederland. Het feit dat Nederland straks het enige land zonder AM is zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Arn0 het volgende:
Goed nieuws! Al kijk ik er niet naar uit om eerst een uur naar Zane te moeten luisteren voor de nieuwe single maar ach
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef neilpad het volgende:
Volgens http://www.lowlove.nl/ komen ze langs op de Lowlands vrijdag dit jaar.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Dat wordt niet zomaar op zo'n site geplaatst.
Neeh, dat was iets anders volgensmijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Aisumasen het volgende:
Als dit dezelfde bron is die al sinds begin dit jaar Arctic Monkeys 100% BEVESTIGD!!!1 en daarna net zo makkelijk weer DEFINITIEF AFSCHRIJFT!!!1, zou ik d'r niet al te veel waarde aan hechten.
Maar zoals ik al weken geleden zei: Arctic Monkeys op vrijdag, mits de organisatie z'n best heeft gedaan. Zo niet, The Strokes. Zo niet, minachtig voor kaartjeskopers. Een aankondiging moet d'r inderdaad wel spoedig van gaan komen.
Het blijft gissen, maar ik reken op eind juni in Nederland.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef Leonos het volgende:
En dan heb ik vorige week mijn LL kaarten verkocht
Hopen op een clubshow dan maar.
HMH zeker ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het blijft gissen, maar ik reken op eind juni in Nederland.
Nee, nee. Juist niet. Kan me niet voorstellen dat ze helemaal geen arena-tournee doen, maar dat zal dan toch op z'n vroegst september worden.quote:
Eindexamens zijn makkelijkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Fuck dat, ik zat midden in m'n eindexamenperiode toen ze in Tivoli optraden in 2007.
Paradiso formaat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, nee. Juist niet. Kan me niet voorstellen dat ze helemaal geen arena-tournee doen, maar dat zal dan toch op z'n vroegst september worden.
Ben erachter gekomen dat ik allicht een examen heb vrijdagochtend 10 juni, dus dat is ook nog een probleemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Fuck dat, ik zat midden in m'n eindexamenperiode toen ze in Tivoli optraden in 2007.
LOL. Ja, en nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen dat ik allicht een examen heb vrijdagochtend 10 juni, dus dat is ook nog een probleem
Donderdagavond een vriendelijke dokter zoeken die mij een doktersbriefje wilt gevenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef Aisumasen het volgende:
![]()
Nou, 't is dit weekend een jaar geleden [..]
Inderdaad, denk dat het een leuk weekje wordtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
en ben benieuwd wat ons deze week te wachten staat, los van de voor de hand liggende aankondigingen...
Dat ze hun verfrissendheid aan het verliezen zijn, gaat me wat ver. Ik vind het wel jammer dat hun setlist wat voorspelbaar werd. Maar dat komt natuurlijk omdat ze veel nummers hadden afgeschreven en zo maar een select aantal nummers overhielden. Dat ze aan het einde van de tour "Nettles" als afsluiter gebruikten was wel een leuke, verrassende toevoeging. Maar van dat soort toevoegingen hadden ze in 2007 meer.. Ik verwacht vanaf de aankomende tour weer meer variatie omdat ze dan natuurlijk meer nummers hebben waar ze tevreden over zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
Doet me er aan denken, het enige wat mij tegenviel van Arctic Monkeys in de Royal Albert Hall was dat het duidelijk werd dat ze hun verfrissendheid aan het verliezen waren. Ik had tenminste één verrassing verwacht, en dat bleef uit. De utopische akoestische set zal er nooit van komen.
Paparazzi shots van Alex, z'n ouders en Alexa, die heb ik ook gezien.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef Xrenity het volgende:
Hoe weet jij nou weer wie pa & ma Turner zijn
Heel toevallig vanavond een jaar geleden. Been there, done that, bought the shirt, bought the posterquote:Op zondag 27 maart 2011 19:12 schreef Arn0 het volgende:
Nahh, ik vond de dag erna echt legendarischer[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel, maar het klinkt wel tof.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Arn0 het volgende:
Niet geheel ontopic maar.. Gaat er iemand naar The Violet May zien? Lijkt me op zich wel geinig maar niet echt dichtbij.
Hehe nee, ook naar Amsterdam en Brussel:quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel, maar het klinkt wel tof.
Maar inderdaad, Duitsland is wel een beetje overdreven.
quote:Hi/bonjour/hallo/hello, our EUROPEAN TOUR starts on wednesday night in Hamburg and we're passing through GERMANY, the NETHERLANDS, BELGIUM and SWITZERLAND in the next week or so - here's the dates you'll need my European friends/amis/freundes/vriendens : 30/03/11 - HAMBURG, Molotow*, DOORS 8PM, TCF 10PM 31/03/11 - BERLIN, Comet*, DOORS 8PM, TCF 10PM 01/04/11 - MUNICH, Atomic Cafe*, DOORS 9PM, TCF 1030PM 03/04/11 - AMSTERDAM, Upstairs at Paradiso, (stagetime TBC) 04/04/11 - COLOGNE, Luxor*, DOORS 8PM, TCF 10PM 05/04/11 - ZURICH, Mascotte, (stagetime TBC) 06/04/11 - BRUSSELS, Botanique Bar, (stagetime TBC) TICKET LINKS : http://on.fb.me/eunQBN * with support from a brilliant fuzzy feedbacky band called The Violet May from Sheffield : www.myspace.com/thevioletmay It's our first time over in mainland Europe for over a year and a half so we're all massively looking forward to it - please come and watch us if you can. We'll give the shows everything we've got to make up for the amount of time we've negleted our sea divided strange speaking neighbours. LET'S DO THIS EUROPE! BRÛLEZ VOTRE VILLE / BRENNEN SIE IHRE STADT / BRAND UW STAD [Photo by Kane Howie] NOUS VOUS AIMONS TOUT WIR LIEBEN SIE ALLEN WIJ HOUDEN VAN U ALLEN WE LOVE YOU ALL
Dit was eigenlijk het startschot waarna Arn0 honderduit had moeten praten over hoe legendarisch het een jaar geleden wasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Heel toevallig vanavond een jaar geleden. Been there, done that, bought the shirt, bought the poster.
Ik wou net vragen of dit filmpje toch niet van jou was, maar dus toch welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk het startschot waarna Arn0 honderduit had moeten praten over hoe legendarisch het een jaar geleden was.
Kijken of dit fragment uit de diepste krochten van mijn eigen archief iets bovenhaalt:
Waarom?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Arn0 het volgende:
Verder ook nog een setlist gescoord. En als er een iets is waarvan ik enorm veel spijt heb, is dat ik die setlist heb weggeven.. Zo'n uniek en mooi (nuja, verfrommeld maar goed) document![]()
Aan een van de Kroatische meisjes gegeven, je moet toch wat om uit de friendzone te geraken hequote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Zoiets zou ik nooit van mn leven weggeven![]()
Voor de rest leuk verslag om te lezen, word er wel erg jaloers van zeg
Haha, krijgen we dat verhaal weerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Aan een van de Kroatische meisjes gegeven, je moet toch wat om uit de friendzone te geraken he
Was 't nou een drumstok, had je er nog wat aan gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Aan een van de Kroatische meisjes gegeven, je moet toch wat om uit de friendzone te geraken he
Zet Submarine op, iets zegt me dat je dat fantastisch gaat vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
Jeez hier weer veel te lang niet gepostEn dat voor iemand die bij alle eerste concerten in Nederland aanwezig was. Op de een of andere manier was ik door Humbug teleurgesteld en een beetje van AM afgeraakt, terwijl ik het album laatst weer eens opzette en het fantastisch vond
Nu lees ik hier dat er een soloproject is van Turner en ga ik me toch maar weer eens vol verdiepen in deze band die altijd een van mijn favorieten is geweest
* MaJo zet Humbug op
quote:@matthelders were the arctics driving round the peak district in a pink cadillac yesterday? or do i need to see a doctor
Die heb ik nu aanstaan inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zet Submarine op, iets zegt me dat je dat fantastisch gaat vinden
Je hebt waarschijnlijk een ander filmpje gezien, want dit is een FOK!-exxxxxclusive voor vanavond. Maar wat bedoel je precies met dat het leeg was?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of dit filmpje toch niet van jou was, maar dus toch wel.
Hoezo was het nog zo ontzettend leeg, en kon je dit filmen?
Ik had ook een beetje het idee dat je bepaalde mensen uit de tent wil lokken
Kijk! Ik heb waar ik op hoopte!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Arn0 het volgende:
Hehe er valt zoveel te vertellen, helaas laat mijn geheugen me een beetje in de steek. Ik heb er spijt van dat ik niet meteen een verslag heb opgeschreven.. Dat wordt sowieso anders met de Sheffield gigs[..]
Doen deze site! Scheelt minstens 10 pond.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Arn0 het volgende:
Nu alle Sheffield-gangers bij elkaar zijn.. Vergeet niet jullie treintickets op tijd te boeken! Deze website lijkt het goedkoopste:
http://www.thetrainline.com
Weet de tijden niet precies vanbuiten maar Piles, denk dat we rond de 14 pond al een ticket heen en terug kunnen krijgen
Naja, het was weer zon fok-exclusive dus ik ging er wel van uit dat ie van jou wasquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een ander filmpje gezien, want dit is een FOK!-exxxxxclusive voor vanavond. Maar wat bedoel je precies met dat het leeg was?
Ik denk dat Aisumasen het beste een director's cut van de volgende live dvd in kan spreken. Stof genoegquote:
Daarover gesproken trouwens, moet mn verzameling ook maar eens gaan uitbreiden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef conobram het volgende:
Zo ik heb vandaag eindelijk de 10" van My Propeller gekocht. Nog één plaat en dan is mijn Monkeys vinyl collectie compleet. Waarschijnlijk net voordat de volgende al weer uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |