HMH zeker ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het blijft gissen, maar ik reken op eind juni in Nederland.
Nee, nee. Juist niet. Kan me niet voorstellen dat ze helemaal geen arena-tournee doen, maar dat zal dan toch op z'n vroegst september worden.quote:
Eindexamens zijn makkelijkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Fuck dat, ik zat midden in m'n eindexamenperiode toen ze in Tivoli optraden in 2007.
Paradiso formaat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, nee. Juist niet. Kan me niet voorstellen dat ze helemaal geen arena-tournee doen, maar dat zal dan toch op z'n vroegst september worden.
Ben erachter gekomen dat ik allicht een examen heb vrijdagochtend 10 juni, dus dat is ook nog een probleemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Fuck dat, ik zat midden in m'n eindexamenperiode toen ze in Tivoli optraden in 2007.
LOL. Ja, en nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen dat ik allicht een examen heb vrijdagochtend 10 juni, dus dat is ook nog een probleem
Donderdagavond een vriendelijke dokter zoeken die mij een doktersbriefje wilt gevenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef Aisumasen het volgende:
![]()
Nou, 't is dit weekend een jaar geleden [..]
Inderdaad, denk dat het een leuk weekje wordtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
en ben benieuwd wat ons deze week te wachten staat, los van de voor de hand liggende aankondigingen...
Dat ze hun verfrissendheid aan het verliezen zijn, gaat me wat ver. Ik vind het wel jammer dat hun setlist wat voorspelbaar werd. Maar dat komt natuurlijk omdat ze veel nummers hadden afgeschreven en zo maar een select aantal nummers overhielden. Dat ze aan het einde van de tour "Nettles" als afsluiter gebruikten was wel een leuke, verrassende toevoeging. Maar van dat soort toevoegingen hadden ze in 2007 meer.. Ik verwacht vanaf de aankomende tour weer meer variatie omdat ze dan natuurlijk meer nummers hebben waar ze tevreden over zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
Doet me er aan denken, het enige wat mij tegenviel van Arctic Monkeys in de Royal Albert Hall was dat het duidelijk werd dat ze hun verfrissendheid aan het verliezen waren. Ik had tenminste één verrassing verwacht, en dat bleef uit. De utopische akoestische set zal er nooit van komen.
Paparazzi shots van Alex, z'n ouders en Alexa, die heb ik ook gezien.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef Xrenity het volgende:
Hoe weet jij nou weer wie pa & ma Turner zijn
Heel toevallig vanavond een jaar geleden. Been there, done that, bought the shirt, bought the posterquote:Op zondag 27 maart 2011 19:12 schreef Arn0 het volgende:
Nahh, ik vond de dag erna echt legendarischer[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel, maar het klinkt wel tof.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Arn0 het volgende:
Niet geheel ontopic maar.. Gaat er iemand naar The Violet May zien? Lijkt me op zich wel geinig maar niet echt dichtbij.
Hehe nee, ook naar Amsterdam en Brussel:quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Het duurde even voordat het kwartje viel, maar het klinkt wel tof.
Maar inderdaad, Duitsland is wel een beetje overdreven.
quote:Hi/bonjour/hallo/hello, our EUROPEAN TOUR starts on wednesday night in Hamburg and we're passing through GERMANY, the NETHERLANDS, BELGIUM and SWITZERLAND in the next week or so - here's the dates you'll need my European friends/amis/freundes/vriendens : 30/03/11 - HAMBURG, Molotow*, DOORS 8PM, TCF 10PM 31/03/11 - BERLIN, Comet*, DOORS 8PM, TCF 10PM 01/04/11 - MUNICH, Atomic Cafe*, DOORS 9PM, TCF 1030PM 03/04/11 - AMSTERDAM, Upstairs at Paradiso, (stagetime TBC) 04/04/11 - COLOGNE, Luxor*, DOORS 8PM, TCF 10PM 05/04/11 - ZURICH, Mascotte, (stagetime TBC) 06/04/11 - BRUSSELS, Botanique Bar, (stagetime TBC) TICKET LINKS : http://on.fb.me/eunQBN * with support from a brilliant fuzzy feedbacky band called The Violet May from Sheffield : www.myspace.com/thevioletmay It's our first time over in mainland Europe for over a year and a half so we're all massively looking forward to it - please come and watch us if you can. We'll give the shows everything we've got to make up for the amount of time we've negleted our sea divided strange speaking neighbours. LET'S DO THIS EUROPE! BRÛLEZ VOTRE VILLE / BRENNEN SIE IHRE STADT / BRAND UW STAD [Photo by Kane Howie] NOUS VOUS AIMONS TOUT WIR LIEBEN SIE ALLEN WIJ HOUDEN VAN U ALLEN WE LOVE YOU ALL
Dit was eigenlijk het startschot waarna Arn0 honderduit had moeten praten over hoe legendarisch het een jaar geleden wasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Heel toevallig vanavond een jaar geleden. Been there, done that, bought the shirt, bought the poster.
Ik wou net vragen of dit filmpje toch niet van jou was, maar dus toch welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk het startschot waarna Arn0 honderduit had moeten praten over hoe legendarisch het een jaar geleden was.
Kijken of dit fragment uit de diepste krochten van mijn eigen archief iets bovenhaalt:
Waarom?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Arn0 het volgende:
Verder ook nog een setlist gescoord. En als er een iets is waarvan ik enorm veel spijt heb, is dat ik die setlist heb weggeven.. Zo'n uniek en mooi (nuja, verfrommeld maar goed) document![]()
Aan een van de Kroatische meisjes gegeven, je moet toch wat om uit de friendzone te geraken hequote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Zoiets zou ik nooit van mn leven weggeven![]()
Voor de rest leuk verslag om te lezen, word er wel erg jaloers van zeg
Haha, krijgen we dat verhaal weerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Aan een van de Kroatische meisjes gegeven, je moet toch wat om uit de friendzone te geraken he
Was 't nou een drumstok, had je er nog wat aan gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Aan een van de Kroatische meisjes gegeven, je moet toch wat om uit de friendzone te geraken he
Zet Submarine op, iets zegt me dat je dat fantastisch gaat vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
Jeez hier weer veel te lang niet gepostEn dat voor iemand die bij alle eerste concerten in Nederland aanwezig was. Op de een of andere manier was ik door Humbug teleurgesteld en een beetje van AM afgeraakt, terwijl ik het album laatst weer eens opzette en het fantastisch vond
Nu lees ik hier dat er een soloproject is van Turner en ga ik me toch maar weer eens vol verdiepen in deze band die altijd een van mijn favorieten is geweest
* MaJo zet Humbug op
quote:@matthelders were the arctics driving round the peak district in a pink cadillac yesterday? or do i need to see a doctor
Die heb ik nu aanstaan inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zet Submarine op, iets zegt me dat je dat fantastisch gaat vinden
Je hebt waarschijnlijk een ander filmpje gezien, want dit is een FOK!-exxxxxclusive voor vanavond. Maar wat bedoel je precies met dat het leeg was?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of dit filmpje toch niet van jou was, maar dus toch wel.
Hoezo was het nog zo ontzettend leeg, en kon je dit filmen?
Ik had ook een beetje het idee dat je bepaalde mensen uit de tent wil lokken
Kijk! Ik heb waar ik op hoopte!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Arn0 het volgende:
Hehe er valt zoveel te vertellen, helaas laat mijn geheugen me een beetje in de steek. Ik heb er spijt van dat ik niet meteen een verslag heb opgeschreven.. Dat wordt sowieso anders met de Sheffield gigs[..]
Doen deze site! Scheelt minstens 10 pond.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Arn0 het volgende:
Nu alle Sheffield-gangers bij elkaar zijn.. Vergeet niet jullie treintickets op tijd te boeken! Deze website lijkt het goedkoopste:
http://www.thetrainline.com
Weet de tijden niet precies vanbuiten maar Piles, denk dat we rond de 14 pond al een ticket heen en terug kunnen krijgen
Naja, het was weer zon fok-exclusive dus ik ging er wel van uit dat ie van jou wasquote:Op maandag 28 maart 2011 23:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een ander filmpje gezien, want dit is een FOK!-exxxxxclusive voor vanavond. Maar wat bedoel je precies met dat het leeg was?
Ik denk dat Aisumasen het beste een director's cut van de volgende live dvd in kan spreken. Stof genoegquote:
Daarover gesproken trouwens, moet mn verzameling ook maar eens gaan uitbreiden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef conobram het volgende:
Zo ik heb vandaag eindelijk de 10" van My Propeller gekocht. Nog één plaat en dan is mijn Monkeys vinyl collectie compleet. Waarschijnlijk net voordat de volgende al weer uitkomt.
Bedanktquote:
6 juniquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef MaJo het volgende:
Enig idee al wanneer het album uitkomt, begin juni toch? Zou wel leuk zijn als ik bij Rock Werchter de nummers al mee kan blêren
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef Merkie het volgende:
Waarom probeert Alex op Miles Kane te lijken.
mooi, dat gaat wel lukken in drie weken tijdquote:
Eigenlijk vind ik dit helemaal niet herkenbaar. Als je bijv de nummers van Humbug bij langs gaat, zijn (main-)riffs als die van "My Propeller", "Crying Lightning", "Dangerous Animals" en "Dance Little Liar" inderdaad gespeeld op de onderste snaren, door Alex. Of hij slaat akkoorden aan als op "Secret Door", "Fire And The Thud" en "Cornerstone". Maar Jamie brengt bijna altijd 'kleur' aan met de bovenste snaren. Dat is voor mij een beetje het beeld van een typisch AM-liedje. Het is wel moeilijk om zo nummers te generaliseren want er zijn genoeg uitzonderingen, bijvoorbeeld de riffs @ 0:38 van "A Certain Romance" is volledig op de bovenste drie snaren gespeeld. Ik snap dus niet dat Alex zegt dat ze tot nu toe altijd op de onderste drie snaren hebben gespeeldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:18 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Bedankt!
Interessant artikel zeg, moest vooral lachen om dit stukje:
"This is going to sound really dumb, but we just started playing the othet three strings, We've always played on the bottom three strings"
Ook erg herkenbaar bij Arctic Monkeys nummers (als gitarist).
Ik geef je helemaal gelijk op het punt dat de combinatie tussen de twee gitaren met hoog en laag het juist zo goed maaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:22 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit helemaal niet herkenbaar. Als je bijv de nummers van Humbug bij langs gaat, zijn (main-)riffs als die van "My Propeller", "Crying Lightning", "Dangerous Animals" en "Dance Little Liar" inderdaad gespeeld op de onderste snaren, door Alex. Of hij slaat akkoorden aan als op "Secret Door", "Fire And The Thud" en "Cornerstone". Maar Jamie brengt bijna altijd 'kleur' aan met de bovenste snaren. Dat is voor mij het beeld van een typisch AM-liedje. Het is wel moeilijk om zo nummers te generaliseren want er zijn genoeg uitzonderingen, bijvoorbeeld de riffs @ 0:38 van "A Certain Romance" is volledig op de bovenste drie snaren gespeeld. Ik snap dus niet dat Alex zegt dat ze tot nu toe altijd op de onderste drie snaren hebben gespeeld
Dat is wel vaker hier gezegd. Het begrip "steviger" valt gewoon op meerdere manieren te interpreteren. De eerste twee album zijn sneller, harder, springeriger dus in die zin inderdaad "steviger" dan Humbug. Maar Humbug klinkt donkerder, gelaagder, ontoegankelijker, zwaarder (noem het maar opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zeggen dat Humbug steviger was dan de eerste twee albums? Ik vond het juist het tegenovergestelde![]()
Zane Lowe zei net weeral dat de volgende AM single erg binnenkort wordt gespeeld, dus lijkt me welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef Merkie het volgende:
Zouden de interviews betekenen dat de single er aan gaat komen? De PR-machine is in ieder geval al aangezet...
Nice!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zane Lowe zei net weeral dat de volgende AM single erg binnenkort wordt gespeeld, dus lijkt me wel
She's Thunderstorms lijkt me logisch, of misschien te logisch? Nja ik ga voor She's Thunderstormsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Nice!
Wat zal de eerste single worden? Ik zet in op Black Treacle
Die logica ontgaat mij even...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
She's Thunderstorms lijkt me logisch, of misschien te logisch? Nja ik ga voor She's Thunderstorms![]()
01. She's Thunderstormsquote:
Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef Arn0 het volgende:
Niet alleen dat maar ook..
- Brianstorm
- Crying Lightning
- She's Thunderstorms
Daar doel ik op, inderdaad. Steeds meer voorspelbaar. Snap vooral niet dat de enige 2 nummers van "Humbug" die live echt knalden steeds werden afgewisseld, "Dangerous Animals" en "Potion Approaching".quote:Op zondag 27 maart 2011 22:31 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Dat ze hun verfrissendheid aan het verliezen zijn, gaat me wat ver. Ik vind het wel jammer dat hun setlist wat voorspelbaar werd. Maar dat komt natuurlijk omdat ze veel nummers hadden afgeschreven en zo maar een select aantal nummers overhielden. Dat ze aan het einde van de tour "Nettles" als afsluiter gebruikten was wel een leuke, verrassende toevoeging. Maar van dat soort toevoegingen hadden ze in 2007 meer.. Ik verwacht vanaf de aankomende tour weer meer variatie omdat ze dan natuurlijk meer nummers hebben waar ze tevreden over zijn.
En dat zo een utopische akoestische set er nooit meer van zal komen ben ik blij mee. Dat zou het hele tempo uit een concert halen, imo.
Hm, niet dus... Nog steeds wel aardige kans op, eind juli wat optredens in de niet-Europese gebieden, begin augustus Noord-Amerika, en als ze verder willen beunen zou Sziget in het schema passen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Jacobuspower het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze morgen bekend worden gemaakt voor Sziget?
Zou ik helemaal niet erg vinden
Neeh jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hm, niet dus... Nog steeds wel aardige kans op, eind juli wat optredens in de niet-Europese gebieden, begin augustus Noord-Amerika, en als ze verder willen beunen zou Sziget in het schema passen.
Dat zeker, maar vond ook Dance Little Liar als opener ontzettend knallen, ik hoop dat die toch wel in de setlist blijft. Ben sowieso ontzettend benieuwd hoe de nieuwe setlist er uit gaat zienquote:Daar doel ik op, inderdaad. Steeds meer voorspelbaar. Snap vooral niet dat de enige 2 nummers van "Humbug" die live echt knalden steeds werden afgewisseld, "Dangerous Animals" en "Potion Approaching".
Humbug heeft wel meer rustige nummers op het album, als Cornerstone en Secret Door. Favourite Worst Nightmare en Whatever People Say was inderdaad meer 40 minuten knallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap nooit dat mensen zeggen dat Humbug steviger was dan de eerste twee albums? Ik vond het juist het tegenovergesteldeNu moet ik wel zeggen dat toen ik Humbug gisteren voor het eerst weer hoorde in een hele tijd dat ik het een stuk harder vond klinken dan ik onthouden had
En een stuk beter ook
Ik zit weer helemaal in de Monkeys vibe
Enig idee al wanneer het album uitkomt, begin juni toch? Zou wel leuk zijn als ik bij Rock Werchter de nummers al mee kan blêren
Ik denk het niet en ik hoop het eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef JohanZethof het volgende:
[..]
Verrassing was wel dat Matt zingt, vraag me af of hij dat vaker doet op Suck it and See.
Mooi nieuws, wat gaat het toch ook allemaal snel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, 't gaat nu zeker van start. 11 april radio-première van de single bij Zane Lowe. Q Magazine-artikel, volgende week het allesomvattende interview in de NME. Dan aankondiging tour, begin mei single-release, etc. Zou er nog een opwarm-optreden inzitten eind volgende maand?
Dat is het belangrijke puntje, het moet natuurlijk wel vóór de tour in Amerika in mei plaatsvinden, anders laat maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Mooi nieuws, wat gaat het toch ook allemaal snel!
Let's hope so. Dan moet het of nog voor de US-tour gebeuren of daarna ergens in juni.
Hehe, anders is het niet exclusief genoeg meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Aisumasen het volgende:
Zane Lowe zou ook de titel genoemd hebben vanavond, "Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair".
[..]
Dat is het belangrijke puntje, het moet natuurlijk wel vóór de tour in Amerika in mei plaatsvinden, anders laat maar.
Europese zalen-tournee juni/juli inderdaad.
Omdat ze een album te promoten hebben, ze op tournee zijn en in de buurt van alle landen, en nog vele gaten in hun schema hebben. Eind juni Nederland, begin augustus Amerika, in de herfst de arena-tournee. Place your betsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Hehe, anders is het niet exclusief genoeg meer.
Maar verwacht je een Europese zalen-tournee al zo vroeg?
Zou eerder denken dat ze nu wat warm-up gigs doen en dan later rond november een zalen-tournee doen. Maarja ze komen weer snel genoeg naar Nederland als het goed is
En belangrijker: Wanneer kondigen ze het aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef Aisumasen het volgende:
Zou er nog een opwarm-optreden inzitten eind volgende maand?
10de en 11de keer komen er aan in juni.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef MaJo het volgende:
Aisumasen, hoe vaak heb jij Arctic Monkeys nou live gezien? Ik zelf zes keer maar ik heb zo'n vermoeden dat jij ze ietwat vaker hebt gezien
Ja, nee, héé... Dat lijkt me nog wel het belangrijkstequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En belangrijker: Wanneer kondigen ze het aanEn hopelijk is de opwarm gig dan wel in de UK en niet in Amerika..
Hehe yep, als ik slim ben ga ik sowieso niet. Maar had me gewoon (tegen beter weten in!) zo verheugd dat ik de eerste gig van de nieuwe tour zou zien, weet je wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, nee, héé... Dat lijkt me nog wel het belangrijkste. Aankondiging 2 dagen van tevoren, hetzelfde trucje als met dat optreden waar we het gisteren nog over hadden. Bohhh... Leuke verrassingen, maar minder leuke afrekeningen
.
Ringo zal trots op je zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe yep, als ik slim ben ga ik sowieso niet. [..]
quote:30-03-2011
Dat ze voor de zomer met een nieuwe album zouden komen was niet het best bewaarde geheim, bijna alle grote festivals heeft ze deze zomer al weten te strikken. Maar dat ze op Record Store Day een tipje van de sluier oplichten is natuurlijk geweldig nieuws! Op een 7" white label single brengen de Arctic Monkeys twee nummers uit van het nieuwe album Suck It And See. Dat album zal uitkomen op 6 juni.
Tracklisting:
A. Don't Sit Down (Cause I've Moved Your Chair)
B. Brick By Brick
Alsnog vind ik het tof dat ze meedoen.. Ben wel benieuwd naar de oplage van het vinyl.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, verdómme, die 2 nummers kennen we tegen die tijd al.
Natuurlijk, ik deed alleen even een Arn0-tjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alsnog vind ik het tof dat ze meedoen.. Ben wel benieuwd naar de oplage van het vinyl.
Om hier serieus op in te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Merkie het volgende:
Is dat negatief? Ik dacht dat jij er dit keer voor ging om zo lang mogelijk te wachten totdat het album daadwerkelijk uit is.
Ah dat valt wel mee, dacht dat je ze echt al tientallen keren gezien hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
10de en 11de keer komen er aan in juni.
Toeval, op 10 en 11 juni?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Aisumasen het volgende:
10de en 11de keer komen er aan in juni.
quote:Arctic Monkeys Announce New Single...
Arctic Monkeys are pleased to announce the release of 'Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair' as the first single from their new album 'Suck It and See'.
'Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair' will be available on an exclusive white label 7" backed with album track 'Brick by Brick' through independent retail outlets in support of Record Store Day on Saturday 16th April 2011. The single track will also be available digitally at midnight on Monday 11th April.
The single will also be available on 7", 10" and as a digital bundle on Monday 30th May, featuring brand new b-sides, that are exclusive to these formats.
Record Store Day 7"(RUG406)
1. Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair
2. Brick by Brick
7"(RUG406S)
2. I.D.S.T
10"(RUG406T)/Digital Download(RUG406DI)
2. The Blond-O-Sonic Shimmer Trap
3. I.D.S.T
The album, 'Suck It and See' is released on Domino on Monday 6th June 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |